sobota, 1 października 2016

Wystawa kotów =^.^=

Witajcie !
Udało się ! Wyniki dobre więc relacja z dzisiejszej wystawy :D
Wybrałam się na nią razem z moją przyjaciółką Wiką ,która też jest zwariowaną kociarą tak jak ja ;)
Jeśli ktoś zechcę to wystawa trwa jeszcze do jutra :)
Chyba z dwieście pięknych kotków ! Piękne rasowe i zadbane niektóre już z medalami inne jeszcze czekają na swoją kolej :)
Prawie wszystkie można było głaskać i wszystkim wolno było robić zdjęcia :)
Jednak oprócz kotów z rodowodem pojawiły się też dwa dachowce.
Najwięcej było Maine Coonów potem  Norweskich Leśnych , Syberyjskich , Brytyjskich krótkowłosych i Ragdolli <3

Oprócz wymienionych powyżej kotków na wystawie znalazły się :
Rosyjskie Niebieskie , Cornish Rex , Neva Masquerade, Sfinksy, Święte koty Birmańskie, Turecki Van, Bengalskie , Egzotyczne , Pers i wiele wiele innych ,których nazw nie znałam ;-)

Na wystawie można było kupić profesjonalne karmy dla kotów , szczotki , grzebienie , zabawki i wiele innych gadżetów dla mruczących pupili.

Ja kupiłam Mgiełce specjalną wędkę z piórkiem na końcu i karmę z małżami i krewetkami, sobie wybrałam bluzkę z ragdollkiem <3 Wika również kupiła prezenty dla swojej kotki brytyjskiej Trixie

Na wystawie można było zasięgnąć fachowych porad i zabrać wizytówkę hodowli ( ja mam już 40 ;D)

Teraz czas na zdjęcia pięknych kociaków :

Są bardzo miłe w dotyku ,naprawdę :)
Ragdoll <3
Ragdoll <3
Ragdoll <3
Ragdoll <3
Ragdoll <3
Ragdoll <3
Mgiełka <3




                                                                        KONIEC <3



22 komentarze:

  1. Bardzo ale to bardzo się cieszę z dobrych wyników:-)) Zdjęcia kotków cudne. Tyle piękności w jednym miejscu. Myślę, że Twoje kotki z powodzeniem również mogłyby brać udziałw wystawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, ja najbardziej lubię sfinksy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne. Zrobiłaś sporo pięknych zdjęć. Ty powiedziałaś, że jesteś kociarą? ;-) A co na to Hachi i Bary?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hachiego i Barego również bardzo kocham i nie są zazdrośni o Mgiełkę ;)

      Usuń
  4. Muszę się wybrać na taką wystawę. Widziałam zdjęcia moich ulubionych kotów. Zdjęcie nr. 1 to Mgiełka. Jej uroda kasuje największe kocie gwiazdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle futrzastych w jednym miejscu. Śliczne kociaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu chyba pobiłaś rekord w liczbie zdjęć w jednym poście :) Gratuluję dobrych wyników i cieszę się, że spędziłaś miło czas z przyjaciółką. Czekam jeszcze na zdjęcie Twoje i Wiki :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki pięknych futerek. ale czy one są zadowolone z takich występów? czy nie są zestresowane i niezbyt szczęśliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ,że niektóre były zestresowane ale były na wystawie po raz pierwszy. Koty , które były już kilka razy śpią , wylegują się i nawet mruczą :) Pierwszy raz na wystawie to na pewno spory stres.

      Usuń
  8. Wszystkie cudne. Też się zastanawiam czy te kociaki nie są zbyt zestresowane wystawą ale jeśli piszesz, że niektore spały, to chyba się nie denerwowały. Mgiełka jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pieknosci w jednym miejscu ... Przepiekne koty ... Nie zabraklo i Mgielki na koncu z wedka :P ... A psiaki bawia sie czasem z Mgielka ? Sciskam cie i mame cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Bary nie bawi sie z Mgielka bo z checia by ja zchrupal ;) Ale Hachi nie ma nic do kotow i gdyby nie to ze spedza wiekszosc czas na dworze i z mgielka widuje sie zadko mysle ze by sie zaprzyjaznili :)

      Usuń
  10. Zakotowalo mi się w głowie od ilości tych mruczaków. Co jeden to lepszy. Pozdrawiam MM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu Ty nam zrobiłaś piękną wystawę kotów na blogu - tyle zdjęć! Super. Ja niezmiennie zakochana w rosyjskim niebieskim i cornish rex. No i oczywiście w ragdollu☺😸Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej ale pieknosci kocie! Sama bym sie wybrala na taka kocia wystawe! Maine Coon ktory trzyma pani w okularach jest ogromny!!!
    teksanka

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje kochane Bengale tez tu sa! :) Poki co wiem, ze narazie nie moge sobie takiego kupic... Przez prace... serce by mi sie kroilo jakbym musiala takiego kociaka zostawic na 8-12 h samego w domu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem Mgielka ♥ Najpiekniejsza ;)
    vlogerka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super !! ;) WPadnij do mnie !! Mam Brytyjczyka <3 http://takasama13ajednakinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słodkie te kotki!!! Ja zawsze chciałam mieć persa!:D

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)