piątek, 21 października 2016

Smutna wiadomość i Zgadnij Kto to

Witajcie ! Nie ukrywam ,że dziś post jest bardzo smutny. Od kilku dni zbierałam się z napisaniem tego posta ale uznałam ,że musicie wiedzieć. No bo blog składa się zarówno z tych miłych ,szczęśliwych i pięknych wydarzeń ale i czasem smutnych...
Odszedł od nas Tuptuś :(
Kochany króliczek i wierny kompan Mgiełki.
Miał 4 latka.


Jest mi bardzo przykro. Ale chciała bym aby ten post choć trochę się rozweselił. Może nasza blogowa zabawa będzie dobra na poprawienie humoru ?
Mam nadzieje ,że tak. Więc zaczynamy...

Ten zwierzak jest największym z moich zwierzaków.
Ma gęste futerko.
Choć ma już trochę lat uwielbia się bawić.
Jest moim pierwszym zwierzakiem.


15 komentarzy:

  1. Tuptuś - tak mi przykro :( Miałeś najlepsze królicze życie <3 A co do zagadki - oczywiście chodzi o Barrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu jak na królika to był staruszek. A żył tak długo bo miał bardzo dobrą opiekę i był szczęśliwy i to dzięki Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu bardzo mi przykro z powodu Tupy :-( Wszyscy tutaj na blogu go uwielbiali... Ale jestem przekonana że teraz biega bo niebiańskich, zielonych łąkach i jest bardzo zadowolony :-)
    A co do zagadki - czyżby chodziło o Twojego wiernego Barego??? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuptus[*]
    Jesli chodzi o zagadke tez mysle, ze to bedzie Bary;)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuptuś miał cudowne życie z Tobą! Nie mógł wymarzyć sobie lepszego! Teraz hasa za Tęczowym Mostem i zajada pyszną marchewkę. Miał bardzo szczęśliwe zycie! A zagadka to Barry ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :(
    Może ilość lat, jakie spędził z Wami Tupa mogłaby być większa, ale JAKIE TO BYŁY LATA! Prawdziwie celebryckie ;) Jenyy, ile On miał sesji na ściankach... A jakie to były stylizacje!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A, zapomniałam o zagadce. Bary, wiadomka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tuptuś to był gość!.. Prawdziwy model, celebryta. Naprawdę szkoda tego niezapomnianego przyjaciela :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A w zagadce wystąpił na pewno Barry! Pamiętasz, Madzia? "Barry, Barry Beczka!!!" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Bary , Bary Baryłka ;)Tak pamiętam ta wersja też jest śmieszna ;)

      Usuń
  10. oj Madziu strasznie mi przykro!!! Sliczny kroliczek. Mam nadzieje ze teraz biega po lakach "na gorze" pelnej zielonej trawki.
    pzdr z Teksasu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bary :) Przykro mi z powodu Tuptusia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się śmiercią Tuptusia, mi ostatnio umarł chomik

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przejmuj się śmiercią Tuptusia, mi ostatnio umarł chomik

    OdpowiedzUsuń
  14. W zgadnij kto to prawidłowa odpowiedź to Bary !

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)