sobota, 29 października 2016

Quiz o Dymku :)

Witajcie !
Obiecałam słowa dotrzymałam :) Dzisiaj Quiz o Dymku :) Ale zanim to chciała bym Wam powiedzieć ,że Dima i Mgiełka już całkowicie się zaprzyjaźnili ! Mam nawet dla Was filmik w ,którym razem wariują :D
Przy pytaniach będzie napisany poziom trudności pytania ;)

1. Czy Dima jest tego samego koloru co Mgiełka ? (proste)
a. tak
b. nie

2. W co najbardziej lubią się bawić Mgiełka i Dymek ? ( średnie )
a. w chowanego
b. w ganianego
c. nie bawią się ze sobą

3. Gdzie Dymek lubi najbardziej spać ? (średnie)
a. Przy mnie
b. na podłodze
c. na walizce

4. Jaka jest ulubiona zabawka Dymka ? ( łatwe)
a. wędka z piórkiem
b. nie ma ulubionej zabawki
c. myszka pluszowa

5. Co Dymek lubi najbardziej robić ? (łatwe)
a. przytulać , głaskać i pieścić się
b. bawić się , wariować

6. Ile miesięcy ma Dymek ? (proste)
a. 5
b. 2
c. 3

7. Co najbardziej lubi jeść ? (trudne)
a. suchą karmę
b. mokrą karmę
c. kabanosy

8. Jakiego koloru jest Dymek ? (bardzo trudne)
a. Seal mitted
b. Blue mitted
c. Seal Bicolor
d. Blue Bicolor
e. Seal point
f. Blue point

FILMIK : Zabawa Mgiełki i Dymka =^.^=






5 komentarzy:

  1. spróbuję, a co tam:)
    1.b, 2.a, 3.a, 4.a, 5.a, 6.c, 7.b, 8. b

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekalam na ten filmik, ale szalenstwo;) Moje odp to:
    1 b
    2 b
    3 a
    4 c
    5 b
    6 c
    7 c
    8 b

    OdpowiedzUsuń
  3. 1b, 2b, 3a, 4c, 5a, 6c, 7b, 8b

    OdpowiedzUsuń
  4. 1b, 2b, 3a, 4a, 5a, 6c, 7c, 8a Rewelacyjne kociaki! Szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest! Ma takie piękne oczy!!! <3
    Buziaki Madziu!
    Natalia z Fundacji

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)