poniedziałek, 31 października 2016

Jeszcze więcej kociej słodyczy i Hallowenowa sesja :)

Witajcie moje Hallowenowe duszki !
Powracamy z Hallowenem na blogu ale niestety tym razem brak strojów i wycinania dyń. Niestety w Warszawie nie mam możliwości uszyć strojów dla zwierzaków ani wyciąć dyń no ale coś tam udało się mi zrobić ;)

No i oczywiście mnóstwo zabawnych i śmiesznych filmików z zabawą Mgiełki i Dymka <3 Moich najmilszych przyjaciół :)

No i w końcu Dima i Mgiełka  są najlepszymi przyjaciółmi ! Super ! Myślałam ,żę dłużej tu potrwa a tu proszę nawet tygodnia nie mamy a oni już się razem bawią.

No i na pewno zauważyliście nową stronę główną bloga ? Wciąż jeszcze trwają "remonty" tej strony i przebudowywania bloga więc zachowajcie cierpliwość. Postaram się jak najszybciej wprowadzić zmiany :)

Zdjęcia ? No to zaczynamy !

Jak by co to ten tuman kurzu to Mgiełka i Dymek bawiący się ;)
Jemy sobie ;)
Straszliwy zieeeeeeeeeeeeeww

222222222222222;l"vpooooooooo12222222222222222k/ 2 ++++++++++6 no a to wiadomość od Dymka :) Bo wszedł mi na klawiaturę ;)

A teraz filmiki :) 
Kolacja Mgiełki i Dymka (kliknij )
Szaleństwa Mgiełki i Dimy  (kliknij)
Nowa zabawka Mgiełki i Dymka (kliknij)

Hallowenowa zabawa na blogu ? też ją mamy !!! Jeżeli odpowiecie poprawnie na każde pytanie dostaniecie wirtualnego duszka czyli punkt zbierzcie ich jak najwięcej ! Każda oprawna odpowiedź = 1 duszek !

1. Jakiej rasy jest Hachi ? 
2. Czy Bary jest rasowy ?
3. Jakiej rasy są Mgiełka i Dymek ?
4. Czy traszki do gady ?
5. Czy Szczerbatek  to Iguana ?
6.  Jak nazywa się gatunek moich traszek ?
7. Czy głodek jest jaszczurką ?
8. Ile mam patyczaków ?
9. Jak mają na imię moje żółwie
10. Jakiego gatunku są moje żółwie ?

1-3 duszków : łooooouuuuł ! Poszło Ci nieźle ! masz kilka duuuuszków !
4-6 duszków : łuuuuu!!!! Jest dobrze !! łuuuu masz sporo duszków !
7-10 duszków : łooooołuuu !!! Pięknie ! łuuuu masz bardzo dużo duszków !


 


28 komentarzy:

  1. A mówiłam dwa dni i będą się kochać.
    Odpowiedzi jutro bo dziś mam dość. Pa.buziaki na dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Madziu mam problem i nie moge otworzyc filmikow.
    Pozdrawiam Hallowinowo :) ,_='-'=_,

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co Dymek chcial powiedziec ale zgadzam sie na wszystko! Kotki to tyle radosci!!! Myslalam ze dluzej im zajmie oswajanie sie. Zycze Ci Madziu zebys zobaczyla swoje dwie kulaczki jak najszybciej!pzdr z teksasu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmiki sa niestety prywatne i nie moge ich zobaczyc.Zdjecia bardzo piekne. Kotki sliczne. Udany Halloween widze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z nimi małe problemy ale postaram się dzisiaj je naprawić. Filmiki będą zaraz dostępne :)

      Usuń
  5. Super sesja zdjęciowa. Kotki to świetne modele do fotografowania. Z którejkolwiek strony, perspektywy zrobić im zdjęcie, wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia Twoich zwierzątek zawsze mnie rozbawiają i poprawiają mi humor. Bardzo podoba mi się nowa szata graficzna Twojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie kotki i jak pięknie się bawią:) Super, że już się zaprzyjaźniły. Masz piękną kolekcję zdjęć ze zwierzęcymi modelami:) Same top models :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak, kolejny raz oglądając zdjęcia Twoich zwierzątek czuję, że cukier mi mocno podskoczył:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu masz najpiękniejsze koty na świecie! :-) A Mgiełka jest zapewne bardzo szczęśliwa, że ma kocie towarzystwo. Dymek słodziak :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione zdjęcie, to na którym leżysz ze słodziakiem :) Piękni Wy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kociaki słodziaki :) Ich Opiekunka również:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że jako wierna fanka Twojego bloga, uzbierałam około 8 duszków :) Grafika na blogu jest cudowna. Od razu wiadomo, czyj to blog:) Gratuluję nawiązania przyjaźni przez kociaki- to na pewno Twoja zasługa. Buziaki Madziula!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koteczki przepiękne Madziu! Moj synek wielki miłośnik kotków-jest zauroczony. Codziennie każe mi włączać fotki Mgiełki. pozdrawiamy Cie serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej szybciutko. Im szybciej dojdziesz do siebie tym szybciej będziesz w domku z tymi słodziakami. Są wyjątkowe ale co się dziwić mają wyjątkową właścicielkę. Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, jestem ogromną fanką Ciebie, Twoich zwierzaków i tego bloga. Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy i cudne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, tęsknimy bardzo za Twoimi wpisami. Ciekawa jestem jaki będzie następny temat wpisu na blogu. Co u Twoich zwierzątek?

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje sesje zdjęciowe zawsze poprawiają mi humor:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. z niecierpliwością zaglądam na bloga w poszukiwaniu nowych quizów. Szybkiego powrotu do zdrowia Madziu :* Czekamy tu na Ciebie z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są te kotki, tak piękne jak ich właścicielka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Madziu, tęsknię za nową dawką cudownych zdjęć Twoich zwierzątek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. przez jakiś czas nie wchodziłam na twojego bloga i jestem bardzo mile zaskoczona, pięknie wygląda ta nowa grafika :) a kotki jak zwykle cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba kotki rosną jak na drożdżach. Słodkie przytulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne puszki dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jacie!!!! Ale ziew!!! A na tym zdjęciu gdzie Mgiełka (albo Dima, dla mnie są identyczni :3) z tym wystającym jęzorkiem.. No wyglądała/dał jak prawdziwy jaszczur, przodek Szczerbiego! :0 Popłakałam się jak to zobaczyłam!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był Dymek :) Można je odróżnić po tym ,że Dima jest grubiutki i szary (niebieski) a Mgiełka brązowa (seal) i ma białą plamkę na pyszczku :)
      Pozdrawiam Ciebie , całą rodzinkę i żółwika :)

      Usuń
    2. A ja Madziu pozdrawiam Ciebie, rodzinkę również oraz eee... Barrego, Hachiego, Szczerbiego, Kocią Cukrzycę x2, ee... O jeny, ile ja będę wymieniać.... ;) NO, WSZYSTKICH!! :))) ♥

      Usuń
  25. A, i Franiu też Cię pozdrawia drapiąc w szybkę i wydając te swoje dziwne odgłosy.. Hrumpf...Gfnighh...Mahnufp... Ja to odbieram tak, jakby dawał Ci buziole :D

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)