wtorek, 12 kwietnia 2016

Test : Jakim kotem jesteś ???

Witajcie ! Pewnie zauważyliście ,że na moim blogu zrobiło się trochę kotowo ;-)
Nic dziwnego :-) Bo na punkcie Mgiełki i wszystkich Ragdolli na świecie dostałam kota ;-)
Ale kot do jaszczurek nadal pozostał :-)
Dziś więc sprawdzimy jakim kotem jesteście !
Ja liczę na to ,że będę Ragdollem choć okażę się to dopiero po napisaniu posta :-)
Ps. Jutro jedziemy do hodowli kotków i być może wybierzemy Mgiełkę ale przybędzie do naszego domu dopiero w Lipcu kiedy podrośnie :-)

Jakie filmy lubisz najbardziej ?
<3 - seriale
=^.^= - przygodowe
* - horrory
# - przyrodnicze
+ - wszystkie
X - romantyczne

Jaki kolor lubisz najbardziej ?
<3 - biały
=^.^= - każdy
* - niebieski
# - czerwony , pomarańczowy
+ - zielony , żółty
X - fioletowy , różowy
Jaką muzykę lubisz najbardziej ?
<3 - pop
=^.^= - disco polo
* - rege
# - rock
+ - klasyczna
X - żadną
Gdzie czuł byś się najlepiej ?
<3 -gdzieś w mieście
=^.^= -gdzieś na wsi
* - w ciepłych krajach np. Egipcie , Afryce
# - w tropikalnych krajach np. Brazylii , Amazoni
+ - w USA lub Wielkiej Brytanii
X - gdzieś w Górach

Jaka porę roku lubisz najbardziej ?
<3 - zimę
=^.^= -wiosnę
* - lato
# - jesień
+ - zimę i jesień
X - wiosnę i lato
Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot w szkole ?
<3 - przyrodę
=^.^= - Historię
* - Geografię
# - Plastykę
+ - j. Angielski / j. Niemiecki
X - przerwę


Co lubisz robić w wolnym czasie ?
<3 - wylegiwać się na kanapie i oglądać TV
=^.^= - grać w różne gry np. planszowe , komputerowe
* - ćwiczyć np. grać w piłkę nożną lub ćwiczyć na bieżni
# - biegać po galeriach i supermarketach
+ - szydełkować lub szyć
X - czytać książki lub rozwiązywać krzyżówki
Jak w kilku słowach określiłbyś swój charakter ?
<3 - przyjacielski , spokojny , wrażliwy
=^.^= - żywiołowy , roztrzepany
* - dumny , arogancki
# - samotniczy, romantyczny
+ - leniwy , leniuch
X - z poczuciem humoru , charyzmatyczny


Najwięcej <3 - jesteś jak Ragdoll ! 
Najwięcej =^.^= - jesteś jak dachowiec :-)
Najwiecej * - jesteś jak sfinks

Najwięcej # - jesteś jak kot brytyjski
Najwięcej + - jesteś jak maine coon
Najwięcej X - jesteś jak kot syjamski


Napiszcie jakim kotem jesteście !
Do zobaczenia !


10 komentarzy:

  1. Wyszło że my z mamom jesteśmy ragdollami ! Hura !!!!!!!!!!!!!!
    =^.^=
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kotem syjamskim;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe na blogu sie zrobilo troche "kotowo" i fajnie bo wszystkie kotki sa piekne, zabawny ten post, sie usmialam;) mi tez wyszedl Ragdoll , pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. =^.^= X <3 + X # * <3
    Czyli po 2 razy <3 i X, a to oznacza że Ragdoll i kot syjamski (a chciałam, żeby mi wyszedł dachowiec... ;) ). Bardzo fajny test, Madzia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeeeee, jestem totalnym mieszańcem, z malutkim takim tycim tycim akcentem brytyjskim. Po uszach pomyślał bym że sfinks, ale nic z tego, żadnej szlachetnej krwi, mieszaniec i koniec.
    Pozdrawiam Madziulka.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszedł Ragdoll Madzia!!!!!!!!!!!!!!!!!POZDRAWIAM IGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem radgolem:-) Kto by pomyślał, a stawiałem na Brytyjczyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tez dominują <3, czyli ragdoll, ale x także często się pojawiał w odpowiedziach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ragdolosyjamem, ale mieszanka:) Milego dnia Madziu! Ciotka B

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)