niedziela, 17 kwietnia 2016

Odwiedzinki u Baśki

Witajcie ! Dzisiaj byłam w odwiedzinkach u mojej przyjaciółki Basi :-)
Już dawno u niej nie byłam więc wizyta była obowiązkowa przywiozłam jej dużo smakołyków : orzechy laskowe , włoskie i słonecznik.
Okazało się jednak ,że w parku nie było ani jednej ,,Wolnej" wiewiórki wszystkie wiewiórki były opanowane przez bandę dzieciaków z orzechami ;-) nie mogłam więc się dopchać do żadnej z nich
A jeżeli trafiła się już wolna wiewiórka to była tak najedzona ,że nawet nie raczyła spojrzeć na smakołyki. Moją Baśkę karmiła starsza pani więc nie chciałam jej przeszkadzać :-)
Zajęłam się karmieniem gołębi ,które okazały się nie zawodne.
Łykały orzechy w całości a ja tylko drżałam żeby żaden się nie udławił ;-)
Tak wytraciłam moje orzechy i postanowiłam wrócić do domu.
Ale po drodze czekała mnie jeszcze jedna niespodzianka :-)
zauważyłam spore zgrupowanie psów i wśród nich Charliego z programu ,, Przygarnij Mnie " co za niespodzianka ;-)  Muszę powiedzieć ,że w tym programie on jest moim faworytem i miło było zobaczyć go na żywo ;-)



A teraz dzisiejsze zdjęcia Mgiełki <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Mgiełka z moją myszką :-)
Do zobaczenia ! :-)


7 komentarzy:

  1. Już chyba 10 minut patrzę na zdjęcie mgiełki z myszką ale nadal nie mogę sie napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A moje pieski bardzo lubią drzemać z Twoją jaszczurką, którą wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgiełka jest prześliczna a Twoje zdjęcia Madziu są cudne, jakby robił je zawodowy fotograf :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocięta rosną jak na drożdżach. Madzia, zastanawiam się zawsze jak Ty poznajesz Basię wśród tylu wiewiórek? Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo to wszystko smiesznie opisalas :)
    Wypasione wiewiorki i „nie certolące" sie golebie :DD

    pozdrawiam Cie Madziu serdecznie :*
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)