poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Co lubimy jeść najbardziej ? :-)

Witajcie ! Dzisiaj zrobię post o tym co lubimy jeść najbardziej :-)
Wy również możecie napisać co lubicie jeść i co lubią jeść Wasze zwierzaki :-)
Będę pisała od miejsca 1 czyli najbardziej ulubionego :-)

HACHI :
1. wołowinka (karma)
2. wieprzowinka (karma)
3. drób (karma)
4. kostki

BARY :

1. sucha karma (wszystkie smaki )
2. kiełbaski
3. pedigri dentastix

SZCZERBATEK :
1. Larwy mącznika
2. karaczany
3. owoce / warzywa
4. świerszcze

FRUGO :
1. świerszcze

TUPTUŚ :
1. sałatę
2. Gałązki ( jabłoń, winogron )
3. Bułeczki
4. krakersy
5. sianko
6. kolba dla gryzoni (z miodem )
7. karma dla królików

KREWETKI / KRABY :
1. karmę dla krewetek

ŻÓŁWIE :
1. mielone krewetki
2. sucha karma

TRASZKI :
1. Wazonkowce
2. Ochotki

PATYCZAKI :
1. żywe liście
3. suszone liście

MGIEŁKA :
1. nie wiadomo ;-)


                                                             TERAZ JA :-)



TERAZ KOTKOWE ZAKUPY :-) CZYLI PRZYGOTOWANIE NA PRZYJAZD MGIEŁKI <3

Miseczka na suchą karmę :-)

Miseczka na mokrą karmę i smakołyki :-)
Piękna obróżka :-)
Podkładka pod miseczki :-)
Piórko na patyczku (zabawka )
Wyściółka do leżyska
Leżysko :-)
W domu mamy jeszcze :
1. Fioletową miseczkę na wodę we wzorki z ościami ryb :-) To prezent od Wiki za ,który bardzo dziękuję :-)
2. Transporterek :-)
3. wiklinowe leżysko dwu piętrowe ( jedno będzie stać w moim pokoju na piętrze drugie w pokoju gościnnym na dole :-) Mgiełka będzie spać u mnie w pokoju )
4. zabawka interaktywna
5. zabawki świecące piłeczki :-)
Do kupienia zostały  :
1. Dwie kuwety ( jedna na piętrze druga na parterze )
2. drapak
Uszyłam dla Mgiełki :
1. myszkę do ciągania
2. rybkę z ościami do gryzienia
3. marchewkę do gryzienia
4. małego robaczka do ciągania

LEŻYSKO DWUPIĘTROWE :-)
ZABAWKA INTERAKTYWNA Z PIŁECZKĄ DO POPYCHANIA
PIŁECZKI ŚWIECĄCE :-)


 I to już wszystko dziękujemy za obejrzenie dzisiejszego postu i zapraszamy ponownie ;-)

17 komentarzy:

  1. Ale piękna wyprawka dla Mgiełki. Już niemal wszystko gotowe na jej przyjazd:-) Super Madziu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych informacji w tym wpisie i smakowitych propozycji.
    Mgiełka na pewno będzie szczęśliwa gdy zobaczy, jak chcesz jej uprzyjemnić życie u Was. Bardzo podoba mi się, że zaczęłaś zbierać dla niej kocią biżuterię (na razie piękna obróżka).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w obróżce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosolek, mlode ziemniaczki z koperkiem, pomidorowa, mniam, same pychotki az zglodnialam... bardzo fajny post;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, jak długo jeszcze będziesz czekać na Mgiełkę? Na pewno będzie jej u Ciebie dobrze :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie Mgiełka ma około dwóch tygodni( w środę skończy dwa tygodnie )
      Dostanę ją w lipcu na urodziny bo musi jeszcze podrosnąć :-)

      Usuń
  6. Ja też 11 lat temu kompletowałam wyprawkę ;) Co prawda nie była to obróżka i miseczki, ale kaftaniki i wózek ;). Wiem więc, że takie zakupy to sama radość! :)

    PS Kwasek???? Rosół z kaszą? A co to za menu? :) Pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tłumaczę ;-)
      Kwasek - to taka zupa z przepisu babci jest z octem na króliczym mięsku i cebulce podobna do barszczu białego
      Rosół z kaszą - to rosół z pokrojoną w kostkę kaszą manną zamiast makaronu :-)pychotka :-)

      Usuń
    2. Oooo, Twoja Babcia ma pewnie sporo takich specialite de la maison ;). Dobrze się składa, bo właśnie dziś postanowiłam, że przez miesiąc codziennie będę gotowała coś, czego jeszcze nie jedliśmy ;) Rosół Babci wpisuję na moją listę ;)

      Usuń
  7. W takiej ślicznej obróżce Mgiełka będzie wyglądać jak prawdziwa kocia księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu,
    mamy podobne gusta co do potraw (jedynie nie lubie kaszy)
    moje ulubione zestawy obiadowe to :
    -rybka + sorowka z kapusty kiszonej + mlode ziemniaczki
    -kopytka + gulasz miesno pieczarkowy + tym razem, z zasmazana kapusta kiszona
    -karkowka + pieczone ziemniaki + mizeria lub pomidory w smietanie
    -Pierogi :)golabki:)
    Z zup najbardziej uwielbiam ogorkowa
    No i oczywiszcie kuchnia swiata (sushi, pizza, lasagne no i czasem fast fudy;-)
    Widzisz, ja mieszkam we Fracji i nie wymienilam ani jednej potrawy fracuskiej, chociaz sa tez smaczne, ale polskie jedzenie dodatkowo sprawia, ze czuje sie blisko domu:) koncze juz wymieniac bo az, mi slinka poleciala.
    Buziaki dla Madzi :**
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń
  9. Menu mojego kota Szarusia: sucha karma, mokra karma, mięsko( które Pani rzuci jak robi obiad), serek bieluch, ser żółty, myszy, ptaki, muchy, a nawet ciasto :-) To jest kot wszystkojedzący i o wszystko się upominający:-) Kiedyś nawet napił się mojej kawy. Ogromny łasuch z niego ale oczywiście dawkujemy mu to jedzenie żeby się nie rozchorował.
    Madziu a czy Mgiełka będzie kotem wychodzącym na dwór czy będzie spędzać czas tylko w domu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tylko w domu, żeby nie narażać mnie na niepotrzebne bakterie z zewnątrz, ale czasem na smyczy będę ją wyprowadzać tak, żeby Bary nie widział ;-)

      Usuń
  10. Madziu...zgłodniałam przez samo czytanie:) I nie mogę się zdecydować co mam na jutro przygotować. Rosół z kaszą-pierwsza klasa! Kochana-Twoja Mgiełka to prawdziwa szczęściara. Wyprawka fantastyczna! Buziole:) Ciotka B

    OdpowiedzUsuń
  11. Najciekawiej brzmią ulubione "potrawy" traszek, aż musiałam sprawdzić co to takiego. ja jestem miłośniczką kuchni wegetariańskiej i wegańskiej, a zwierzaczków-jak już wiesz, niestety nie mam :( miałam kiedyś 4 żółwiki i w pierwszej kolejności zawsze brały się za jedzenie owoców (najczęściej jabłka).

    OdpowiedzUsuń
  12. Profesjonalista w każdym calu :)
    Opis i wyprawka konkretna i kompletna.
    Jesteś super dziewczyna. Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)