wtorek, 26 kwietnia 2016

Quiz o Mgiełce

Witajcie dawno mnie nie było ale już to nadrobiłam :-) Obiecuje stale coś pisać ale mam dla Was prośby ! Napiszcie o jakich zwierzakach mam pisać jakie testy, quizy robić. Te propozycje ,które spodobają mi się najbardziej zostaną napisane na blogu.
Dzisiaj quiz o Mgiełce :-) Oczywiście to wstępny quiz tak tyci ale jak Mgiełka już będzie w domu i poznam jej cechy będzie ogólny test :-) A to hodowla Mgiełki :http://przytulanka.com/

1. Jakiej rasy jest Mgiełka ?
a. Maine coon     b. Ragdoll   c. Kot birmański

2. Rodzice Mgiełki nazywają się :
a. Rufus ,Lora     b. Mruk , Śnieżka   c. Boston ,Gabi

3. Mgiełka ma :
a. 3 rodzeństwa   b. 6 rodzeństwa    c. 4 rodzeństwa

4. Mgiełka jest koloru :
a. Seal mitted      b. blue mitted       c. Seal bicolor

5. Mgiełka urodziła się w miocie :
a. C          b. M         c. Z       d. N

6. Mgiełka ma :
a. jedną siostrę czterech braci    b. trzy siostry jednego brata  c. trzy siostry

7. Mgiełka ma :
a. 2 tygodnie  b. miesiąc  c. trzy tygodnie


A i oczywiście nie mogła bym zapomnieć o dzisiejszych zdjęciach Mgiełki za ,które bardzo dziękujemy !!!!




Do zobaczenia !!!!


22 komentarze:

  1. 1.b 2.a 3.c 4.b 5. 6.a 7.c urodziła sie 6 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wzięłabym udział w quizie o fretkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy znam wystarczająco fretki ;-)

      Usuń
    2. Madziu, fretki są bardzo fajne :-) Ty na pewno byś je polubiła

      Usuń
  3. Madziu a jak Mgielka jest odróżniana od swojego rodzeństwa? Ma jakaś specjalną obróżkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Mgiełka nie ma obróżki ale odróżnia się od swojego rodzeństwa swoi kolorem. Jest jedyna taka w miocie :-)

      Usuń
  4. Mgielka rosnie jak na drozdzach;) Moje propozycje tematow na bloga:* najgrozniejsze zwierzeta swiata, * najsmiejszniejsze zwierzaki, *kawaly o zwierzakach, * smieszne filmiki ze zwierzakami z youtube, *najwiekszy rekin swiata, test ogolny np. ile wiesz o zwierzakach? Pozdrowionka i do uslyszenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, na pewno przygotowujesz się do wychowania kotki, ja chciałabym się dowiedzieć czy są jakies sposoby, by oduczyć kota drapania mebli. Mam 3 kotki i właśnie musze kupić nowa kanapę ;-). Także, jakbyś znała jakieś rady, to z chęcią je wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam w internecie sama nie mam pojęcia

      Usuń
    2. Madziu, gdybys chciała, mam do oddania kilka książek o kotach. Tytuły to:
      1. Koci detektyw
      2. Kociak przybywa do domu
      3. Encyklopedia hodowcy - Koty poradnik
      4. Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć
      5. Mój kot i ja
      Jeśli chcesz to Ci je wyślę pocztą

      Usuń
  6. Oj Madziu, jeszcze Mgielki nie ma u Ciebie a już quizy o niej są, jesteś super pozytywnie mega szalona na punkcie tych zwierzaków. Podziwiam.
    Odpowiedzi na niektóre pytania znam, ale o jaki namiot w tym 5 chodzi? :-) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest miot zawsze mioty maja jakies literki i pytanie jest jaka literke ma jej miot :-)

      Usuń
    2. oczywiście żartowałem z tym namiotem, ale o literkach nie miałem pojęcia, to jest podobnie jak z huraganami które mają swoją nazwę (taki miot też niezłe zawirowanie robi). Pozdrawiam.

      Usuń
    3. .... a wracając jeszcze do propozycji tematów, to może coś o Baśkach napiszesz, czyli o małych łakomych rudzielcach? Nie pamiętam czy już coś pisałaś.
      Pozdrawiam. M.

      Usuń
  7. Ja jestem ciekawa kameleonów, na pewno coś o nich ciekawego możesz napisać Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już o nich jak dostałam Frugo

      Usuń
    2. wiem, ale mi ciągle mało, pokochałam kameleony :)

      Usuń
  8. Lubie czytac Madziu co piszesz:) tak naprawde dzieki Tobie polubilam "rozne gadzinki ;-) ktore sa bardzo fajne i warte uwagi, takie miniaturki dinozaurow.
    Wiadomo blog jest o zwierzakach ale kazdy temat poruszony przez Ciebie bedzie na pewno mile widziany:)
    ps. mam takie pytania odnoscie Frugo i Szczerbiego czy gryza, czy rozpoznaja bliskiego lub, ze ktos jest obcy w otoczeniu, czy wydaja odglosy tak ogolnie chodzi mi o zachowanie, no moze rozne reakcje.
    Pozdrawiam buziaki :***
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerbi nigdy nikogo nie ugryzł natomiast co do Frugo nie była bym taka pewna. Szczerbi mnie rozpoznaje i cieszy się na mój widok z Frugo różnie. Frugo jak się zdenerwuje to gwiżdże. Szczerbi głosów nie wydaje :-)

      Usuń
  9. 1.b
    2.a
    3.c
    4.b
    5.
    6.a
    7.c
    Moim, zdaniem :) Zapraszam do mnie, gdzie są wspaniałe owce :)
    http://owczyser.com.pl/wypas-owiec/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwaga uwaga podaje prawidłowe odpowiedzi na quiz :-)
    1. Mgiełka jest rasy ragdoll
    2. Rodzice Mgiełki nazywają się Boston i Gabi
    3. Mgiełka ma 4 rodzeństwa
    4. Mgiełka jest koloru Seal mitted
    5. Urodziła się w miocie Z
    6. Ma trzy siostry i jednego brata
    7. Ma dopiero trzy tygodnie
    Dziękuję bardzo za udział w quizie i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super Madzia,ja bym proszła opatyczakach.pozdrawiam Iga

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)