środa, 17 lutego 2016

Witam Was bardzo serdecznie !

Witajcie moi nowi czytelnicy !!! Bardzo się cieszę że tak licznie wchodzicie na mojego bloga :-) Bardzo, bardzo dziękuję Pani Ani z Fundacji na ratunek dzieciom z chorobom nowotworową i Pani Martynie Wojciechowskiej <3

Teraz kilka informacji dla nowych czytelników

Mam na imię Madzia
Mam 11 lat
Moją pasją są płazy i gady a w szczególności jaszczurki i traszki
Mam domową hodowlę traszek chińskich i patyczaków
Moją ulubioną rasą psa jest - Corgi ( mam psa tej rasy - Hachiego )
Bloga prowadzę od roku
Moje zwierzaki to : Mieszaniec Bary , Corgi Hachi , króliczek Tuptuś ( Tupa ) , Agama brodata Szczerbi ( Szczerbatek ), Jaszczurka Pusia, Krewetka Borowik , 4 traszki chińskie - Stefan , Stefcia, Szczepan , Sushi , Patyczaki Chruścik i Badylek I dwa żółwie chińskie Gacek i ziutek
Moje ulubione zwierzaki to traszki , jaszczurki, wilki

Zapraszam Was serdecznie do czytania moich postów zarówno tych całkiem starszych jak i tych nowych. Bardzo bym się cieszyła Gdybyście zostali moimi stałymi czytelnikami. W razie pytań dotyczących moich zwierzaków proszę pisać :-)

717 komentarzy:

  1. Hej Madzia!:) całkiem liczne grono przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Madziu, przeczytałam o Twoim blogu i postanowiłam napisać. Cudne te Twoje zwierzaki, ja także kocham zwierzęta, niestety aktualnie żadnego nie mam. Ale powiem Ci jedno - jak miałam 11 lat też miałam królika, który nazywał się Tuptuś! ;)) Życzę Ci wiele wiele radości z Twoimi sierściuchami i pozostałymi przyjaciółmi, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziulka fajn ta Twoja stronka :-) , bądż dzielna :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych masz przyjaciół Madziu - Stefan najciekawszy :) Pozdrawiam ze Szczecina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czemu pusia to pusia?Nie ma futerka...więc pewnie jest milutka w innym znaczeniu;-)Musisz być Madziu bardzo odważna,ja bym się bała jaszczurek:-\Sama miałam szczurki myszki rybki kotki pieska a przez jedną noc nawet jeza:-) Mój synek chomika i rybki ma narazie ma 3 latka zobaczymy co przyniesie do domu w Twoim wieku?hihi

      Usuń
  5. Witam Madziu,wspaniale, że interesują Cię zwierzęta, jak byłam w Twoim wieku też posiadalam ich dużo a najwięcej kotów :)widzę że interesują Cię też żółwie, jakie gatunki posiadasz?Ja mam wodno lądowego ma już hmm z 10 lat Pozdrawiam Cie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Madziu :) Pani Martyna Wojciechowska na fb zaprosiła nas na Twój blog, więc przyszłam. Bardzo ciekawie go prowadzisz, a zwierzęta Twoje są świetne - i Hachi na króciutkich nóżkach, i Bary, i Tupa i wszystkie inne :) A Ty jak na 11-latkę świetnie piszesz, gratuluję! Będę na pewno zaglądać, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kompania! Jaszczur jest piękny! Ja mam żółwika w akwarium :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc Madziu :-)
    Ale masz zwierzyniec... Super blog, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć 😊 całkiem spora gromadka zwierzaczków 😊 pozdrawiam gorąco. Trzymaj się!😊

    OdpowiedzUsuń
  10. hejMadziu!sliczne te twoje zwierzaki takie małe zoo:)moja córcia ma 9 lat i od 2 miesiecy ma chomika.Jej chomik jest akrobata uwielbia sie wspinac i uciekac.Sedrdecznie Ciebie pozdrawiamy Ola i jej mama

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam moją imienniczkę! ;) Muszę przyznać, że tych przyjaciół Ci się nazbierało trochę;p Też lubię zwierzęta i odkąd pamietam zawsze jakiegoś przyjaciela miałam... Obecnie mam (a konkretnie to razem z mężem mam) szynszyla Szyszkę ;p Patyczaka i jaszczurkę kiedyś chciałam mieć, ale potem jakoś mój gust się zmienił... Za to mój mąż miał pamietam patyczaki, szczury, chomika i jeszcze coś tam...

    Pozdrawiam serdecznie :*:)

    P.S Super blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czesc Madziu :-)
    Ale duzo masz zwierzakow! Super blog :-) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Madziu :) wow, spora ta Twoja gromadka, życzę Ci powodzenia i frajdy z ich chowania :) Będę tu zaglądać, żeby się dowiedzieć co nowego :) ściskam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Madziu spore to twoje grono��u nas jest świnka morska Maksymilian i pies Luna. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nadałaś imiona zwierzakom :)
    Przesyłam dużo ciepła i radości :) Bądź dzielna i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo patyczaki :))) My w szkole mielismy patyczaki, które czesto wychodziły ze swojego akwarium i chodziły po zeszytach i ławkach :)
    Pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w Twojej krewetce! (:

    OdpowiedzUsuń
  18. czesc madziu alez masz fajne te zwierzaki. cudownie ze kochasz je. ja również bardzo kocham zwierzęta mam swoje: psa owczarka podhalańskiego o imieniu Gonzo oraz 3 koty o imieninach: Tajfun, Kwadrat i Czort ;) gratuluję spoer blogu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej! Masz własnego Szczerbatka! Jeśli lubisz gady, polecam gekony- dość łatwe w obsłudze i niezwykle śmieszne :) buziaki dla Ciebie :*
    Ruda

    P.S też kocham wilki ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Madziu! Ależ jesteś dzielna! Tyle zwierząt pod tylko Twoją opieką! Brawo i powodzenia! Dzięki Tobie postanowiłam dowiedzieć się więcej o traszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej! Masz własnego Szczerbatka! Jeśli lubisz gady, polecam gekony- dość łatwe w obsłudze i niezwykle śmieszne :) buziaki dla Ciebie :*
    Ruda

    P.S też kocham wilki ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Madziu, bardzo spodobał mi się Twój blog i będę tu często zaglądać ! Tzrymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć Madzia :-) jej, dużo masz tych zwierzaków. Ja mam tylko kota,zwie się Tosiek( miała być Tosia, ale okazało się, że jest to samiec,a że nie reagował na Maksa to został Toskiem ;-)) , niezły z niego zarloczek ;-) życzę Ci wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Madziu!:)
    Ja również interesuje sie zwierzętami i kocham je całym serduszkiem :)
    To cudownie spotykać takich ludzi jak ty!:) Poza tym super blog. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam Cię gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Madziu super blog:) a zwierzaki też super, moje dzieciaki ogladały i podziwiały:) Wracaj szybko do zdrowka:) My na pewno jeszcze tu zajrzymy:) pozdrawiamy MMMM:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Madziu, masz wspaniałe zwierzaki. O każdym potrafisz coś ciekawego napisać, widać, że cię to interesuje i żyjesz tym. Ja mam dwa koty, jednego dachowca a drugiego rasy Maine Coon. Nasze zwierzęta są częścią naszego życia, nie są dodatkiem, nie są pluszakiem na kanapie, którym się można pochwalić przed innymi, nasze zwierzęta to nasza rodzina. Pozdrawiamy Cię serdecznie i życzymy dużo zdrówka i sił

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć Madziula fajne masz stado i takie liczne jak ty to wszystko robisz.Jestem pod wrażeniem. U nas w domu też są zwierzaki suczka Abi labradorka cudna kochana psina. I dwie kotki Fruzia i Kokoszka .Kiedyś była papuzka myszki ale już są za tęczowym mostem. A Tobie dzielna dziewczyno życzymy uśmiechu i pozdrów te swoje zwierzaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Towarzystwo pierwsza klasa ! Ja się boje zwierzat ! pewnie nie wiesz jak to możliwe - ale tak jest ;( Przy Tobie może zacznę się oswajać :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Madziu masz wspaniałą pasję i super bloga. Będziemy regularnie zaglądać. Pozdrów zwierzaki a dla Ciebie buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Madziu! Widze ze jak ja jestes 'Mama' wielu zwierzaczkow :) ja posiadam trzy duze psy, kota, dwa szczurki Dumbo i piec koni ;) pozdrawiamy Cie serdecznie cala gromadka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Madziu świetny blog! Widać, że uwielbiasz zwierzęta☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne masz te zwierzaki <3! a blog masz naprawdę niezły, pewnie nie raz jeszcze tutaj zajrzę ;)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć, Magda!! Ja również postanowiłam do Ciebie napisać i się przedstawić, ponieważ zawitam tu na pewno jeszcze nie raz. Mam na imię Wiki i jestem studentką, miłośniczką zwierzaków (choć nie wszystkich). W naszej rodzinie mieliśmy suczkę rasy Foksterier szorstkowłosy, która niestety odeszła od nas rok temu :( Niedawno moi rodzice adoptowali kotka - Bogdanka, rudego bohatera naszego domu :))
    Pozdrowienia z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  34. Madziu dużo radości ! Pozdrawiam cieplutko. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne masz te zwierzaki Madziu !!! Ale Ty sama jesteś mega dzielna dziewczynka :) życzę Ci wszystkiego najlepszego z całego serca. Będę częściej odwiedzala tak fajnego bloga :) :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Aneta i jej malamut Piorun vel Salceson17 lutego 2016 19:37

    Cześć :) bardzo ciekawe historie :) z niecierpliwością czekam na kolejne opowieści i zdjęcia zwierzaków :) Futerka i ogonki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Madziu! Piękny blog! :)
    Ja mam dwa duże owczarki niemieckie -matkę i córkę, które potrafią naprawdę sporo zjeść.
    Naprawdę wielki szacunek dla Ciebie za to jakim jesteś przyjacielem zwierząt!

    Ściskam Cię mocno i życzę samych pogodnych dni i mnóstwo dobrych ludzi wokół! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Część Madziu,piękne te Twoje zwierzątka!!!Moja córka też kocha zwierzęta,szczególnie konie i psy.Jej marzeniem jest mieć konia rasy fryzyjskiej.Pozdrawiamy Cię serdecznie i życzymy dalszych sukcesów w pisaniu tego super boga.

    OdpowiedzUsuń
  39. Madzia ale masz liczną gromadkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Madziu, świetny blog, cieszę się że tu trafiłam. Też bardzo lubię zwierzaki, ale przez to że mam silną alergię, nie mogę mieć żadnego :( Dużo zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć Madziu :). Świetny blog. Jestem pod wrażeniem zwierząt które posiadasz i rewelacyjnych tekstów które piszesz. Trzymam kciuki za Twój powrót do zdrowia. Będę zaglądać na Twojego bloga :). Pozdrawiam serdecznie. Asia 26 lat.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale fajne masz te zwierzaki, uwielbiam psy więc Hachi i Bary od razu podbiły moje serce. Tuptuś, Ziutek i Gacek też są cudne. Jaszczurek zawsze się trochę bałam, ale dzięki Twojemu zwierzyńcowi pewnie je też polubię. Pozdrawiam z Południa Polski!

    OdpowiedzUsuń
  43. Pozdrawiam cieplutko Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć Madziu! Wspaniała z Ciebie dziewczynka :-) wesołą tę gromadkę masz! A mówią, że to ja bzika na punkcie zwierząt :-) razem ze mną mieszkają: dwie suczki wzięte ze schroniska: Czika (mała kochana złośnica) i Lora (psi ideał) oraz dwie odratowane kotki: Kleo (kotka idealna) i Owsik (nasza mała kocia wariatka). Ps. Taaaak, Owsik jest Kobietą! :-) Fajny blog! A cała nasza gromadka życzy Tobie wielu wspaniałych chwil, nie tylko z przyjaciółmi! Trzymaj się Kochana! :-*

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawsze chciałam hodować P atyczaki, ale nigdy nie miałam na tyle odwagi, podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawy blog. Podziwiam Twoje zainteresowania. I trochę zazdroszczę takiej ilości zwierząt w domu 😏 pozdrawiam Ciebie i Twoich czworonożnych i więcej nożnych przyjaciół 😊 a tak na marginesie: Ile nóg ma krewetka?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ci którzy kochają zwierzęta są wspaniałymi ludźmi. Madziu jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hejka! Jak cudownie zobaczyć, że jest Ktoś kto ma takiego samego bzika na punkcie zwierząt! Ludzie, którzy szanują i kochają zwierzęta mają WIELKIE serce! Bo to miłość nie oczekująca niczego w zamian... Śle wiele ciepła dla Ciebie i Twojej licznej gromadki Przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana Madziu!
    Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego zwierzyńca i umiejętności pisarskich! :) Ja od 7 roku życia chciałam być weterynarzem i tak jak Ty kocham zwierzaki :) Teraz jestem na 3 roku weterynarii i mam 4 koty, dwa psy i dwa uratowane gołębie :) Zdrówka dla Ciebie i Twoich zwierzaczków! :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  50. Madziu, Ziutek jest świetny. Brawo oby tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Madziu, tylko pozazdrościć tak fajnej gromadki "Stworków", ja mam tylko młodego kotka, nazywa się Zuzia i jest strasznym rozrabiaką. Pozdrawiam całą gromadkę

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też na pewno będę zaglądać na twijego bloga. Pozdrawiam Ciebie i całą gromadkę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! Szalona jesteś :D Nie wiem czy ja bym dała radę opiekować się taką ilością zwierząt! Jesteś niesamowita :) Ja na razie mam tylko psa ale liczę, że kiedyś moje grono przyjaciół powiększy się :) Pozdrawiam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej Madzia! Hmmm...A co to są traszki ??��możesz o nich opowiedzieć coś więcej ?��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest post o traszkach : http://zwierzakimadzi.blogspot.com/2016/01/jaszczurki-i-traszki-o-czym-warto.html
      Wyglądają jak salamandry :-)

      Usuń
    2. Witaj Madziu :) dotarłam tu dzięki wpisowi Pani Martyny Wojciechowskiej.

      jak byłam w Twoim wieku, łapałam traszki w osiedlowym bajorku i razem z koleżanką Anią hodowałyśmy je w akwarium :) Buziaki Skarbie :)

      Usuń
  55. Hej Madziu! Moimi ulubionymi zwierzętami są psy - mam bokserkę, nazywa się Abi! Kocham ją niesamowicie! :) Mieszkam w domku nad jeziorem, otoczonym drzewami - mieszkają tu też dwie wiewiórki, które uwielbiam oglądać! Czasami pod płot podchodzą też sarenki! Kocham zwierzęta:) Madziu, życzę Ci pięknego wieczoru! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  56. Trzymaj się Mała i wracaj szybko do swojej ferajny!

    OdpowiedzUsuń
  57. Madziu pozdrawiamy Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale masz fantastyczną załogę :-) Mój Kocurro przesypia cały dzień. Z zasypianiem wieczorem też nie ma problemu ale za to głód powoduje ze od 4 bacznie nam się przyglada- a nuż siła spojrzenia nas obudzi i zmusi do zostawienia czegoś dobrego w miseczce. Natomiast na dzwiek budzika reaguje galopem pod lodówkę.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale masz fantastyczną załogę :-) Mój Kocurro przesypia cały dzień. Z zasypianiem wieczorem też nie ma problemu ale za to głód powoduje ze od 4 bacznie nam się przyglada- a nuż siła spojrzenia nas obudzi i zmusi do zostawienia czegoś dobrego w miseczce. Natomiast na dzwiek budzika reaguje galopem pod lodówkę.

    OdpowiedzUsuń
  60. Madziu, uwielbiam zwierzęta i podziwiam, że jest ktoś jeszcze kto ma tak wielkie serducho, jak Ty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak na swój wiek,jesteś bardzo dojrzała,bardzo mi się podoba twój blog. Jest ciekawy, kolorowy.Polecę go moim dzieciom.Będziemy do ciebie zaglądać:)Życzę ci wielu nowych dni i spełnienia marzeń.Rak to nie wyrok.Sama chorowałam 20 lat temu i lekarze wtedy powiedzieli moim rodzicom,że powinni się ze mną pożegnać(tak było już źle),ale Bóg zainterweniował i żyję do dziś.Ufaj Jezusowi i czytaj Pismo Św,by poznać Boga:)Ściskam cię i pozdrawiam-Beata

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj.twoja pasja posiadania tak wielu zwierząt jest zdumiewająca.My mamy tylko kochaną suczkę Isie(mieszanka wybuchowa),ale może jak nasza córka Vanessa podrośnie zwiększy grono swoich przyjaciół tak jak Ty.Pozdrawiamy i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  63. Madziulka, musisz koniecznie dokoptowac jeszcze kanarka do tej Twojej szalonej grupy przyjaciol, zeby wam codzinnie pieknie spiewal! Pozdrawiam serdecznie I bede wypatrywala zoltego ptaszka! :) pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Madziu, masz wspaniałą pasję! Ja sama uwielbiam zwierzęta, ale Twojej gromadki tylko pozazdrościć! :) bardzo ciekawie prowadzisz bloga :) wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich przyjaciół, trzymaj się cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale zwierzyniec! Super! Świetna z Ciebie dziewczyna! 😊 pozdrawiam ze Szczecina!

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam, ja też mam pieska,Tofika. Jak bylam dzieckiem to też miałam mnóstwo zwierząt. Fajna pasja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hej Madziu! Świetny blog i dużo w nim pasji. Ja też kocham zwierzęta, od zawsze! Ale mam tylko jednego psa, chciałabym mieć więcej. Pozdrawiamy Cie bardzo serdecznie :-) Wspaniałe są te Twoje zwierzątka!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Pozdrawiam cie serdecznie z Gdańska ��

    OdpowiedzUsuń
  69. Cześć Magdalena :)
    Przeglądam różne blogi,sama też prowadzę wprawdzie o innej tematyce...i cieszę się że dzięki akcji MW trafiłam na Twojego bloga. Muszę przyznać że bardzo fajnie piszesz.
    Zazdroszczę Ci ze masz taką wspaniałą gromadkę przyjaciół w domu...Chciałabym mieć psa, ale ciężko mi podjąć tak trudną decyzję... wiem że przedzej czy póżniej mój syn Rysiu ( 9 lat) nie da mi w tej kwestii spokoju...
    Będę tu do Ciebie zagladała....
    Pozdrawiam Cie :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Super blog Madzia! Również uwielbiam zwierzęta! moje ulubione to zdecydowanie psy. Podziwiam Cię, że nie boisz się tych swoich jaszczurek! Ja bym się bała. Jesteś bardzo odważną dziewczynką! Przesyłam Ci dużo siły i energii, BUZIAKI! :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Madziku Twój blog przeżywa prawdziwe oblężenie!! Na facebooku gdzie nie zerknę tam ktoś poleca bloga Madzi :-) To się nazywa siła i potęga internetu! W końcu cały świat pozna wspaniałą Madzię! SUPER :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Super blog Madziu! Prosimy o więcej wpisów! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj Madziu, jak czytam Twojego bloga to przypomina mi się całe moje dzieciństwo. Tak samo jak Ty miałam i mam do tej pory bzika na punkcie zwierząt. Dziś jestem na 4 roku weterynarii i mimo, że jest cieżko nic nie daje mi takiej satysfakcji jak pomoc zwierzętom . Życzę , abyś i Ty mogła pomóc jak największej ich ilosci . Pozdrowienia od dwóch kundelków Gabi i Pieni oraz kota Borysa!

    OdpowiedzUsuń
  74. Madziu moja imienniczko :) Trafiłam na Twój blog dzięki Martynie Wojciechowskiej. Na pewno będę tutaj częściej zaglądać. Podziwiam Twoją miłość do zwierząt-to piękne. Pozdrawiam i ślę buziaki :)
    Magda N.

    OdpowiedzUsuń
  75. Czesc Madzia. Bardzo fajny blog. Czekam na nowe wpisy. Pozdrawiam goraco. Magdalena ������

    OdpowiedzUsuń
  76. Hej Madzia! Jestem pełna podziwu dla twojej kolekcji:) sama jestem szczęśliwą posiadaczką czterech psiaków dlatego wiem ile czasu i cierpliwości trzeba im poświęcić, ale także ile radości i miłości oddają. Gorąco pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  77. Czadowe te zwierzaki, a ich Pani też ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Madziu, piękna gromadka! Będę śledzić Twoje wpisy :)
    Pozdrawiam cieplutko ! Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  79. Witaj Madziu, fajna ta twoja gromadka. Ja mam kota Dolara, ma juz 13 lat. Bardzo lubię zwierzęta. Życzę tobie wszystkiego dobrego i dużo radosnych dni!!! Pozdrawiam ciepło. DG

    OdpowiedzUsuń
  80. Czesc Madzia:) Zdecydowanie zaciekawilo mnie twoje zamilowanie do gadow i plazow! Zycze Ci wytrwalosci w realizacji twoich planow, zdrowia, sil i samych pozytywnych chwil na nadchodzacy czas!

    OdpowiedzUsuń
  81. Kochana, śliczna i mądra Madziu, masz piękną pasję. Ściskam Cię serdecznie i pozdrawiam ciepło z Krakowa. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  82. Pozdrowienia z zachodniej Polski i zdrówka :**** Bądź dzielna mała :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. ale ten Tuptuś duży :) musisz baaardzo o niego dbać :) ! Buziaki dla Ciebie i wszyyystkich Twoich zwierzaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudna ta Twoja gromadka Madziu:)...Dużo zdrówka dla Ciebie
    Pozdrawiam
    Edi:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Madziu, masz piękną pasję !! dzięki niej masz na pewno ogromną wiedzę o zwierzętach. Chętnie odwiedzę Twojego bloga bo ciekawie piszesz i może ja skusze się na jeszcze jedno zwierzątko bo na razie mam pieska Labradora. Pozdrawiam Cię serdecznie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  86. Zwierzaki są najlepszymi przyjaciółmi. Masz wspanialą gromadę przyjaciół. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej Madziu :) masz super blog . Także uwielbiam zwierzęta ! Życzę tobie wszystkiego dobrego i dużo radosnych dni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam!! Szybkiego powrotu do zdrowia! Pamiętaj, że masz do kogo wracać :-) Pozdrawiam ja, mój kot, trzy psy, chomiś, dwa szynszyle, kurki z kogutami! :-*

    OdpowiedzUsuń
  89. Kochana z taka gromada kudłatych i mniej kudłatych przyjaciol napewno kolegę co wspak chodzi pokonasz w mgnieniu oka. Mocno Cie przytulam i życze Ci duuuuuuuzo zdrówka. PS bede tu zaglądać wiec do zobaczenia ��

    OdpowiedzUsuń
  90. Wspanialy blog Madziu, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  91. Niesamowita ta Twoja gromadka .Wspaniała pasja u tak młodej osóbki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  92. Madziu super te Twoje zwierzaczki☺pozdrawiam Cie ciepło☺

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękna kolekcja zwierzątek☺Też kiedyś podobną posiadałam. Masz bardzo dobre serduszko i inni ludzie powinni brać z Ciebie przykład. Gorąco pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki☺

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj Madziu, masz koło siebie wspaniałe grono przyjaciół o którym ciekawie piszesz. Oby tak dalej. Trzymaj się :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Pozdrawiam Cię gorąco. Fantastyczna z ciebie dziewczyna. Życzę Ci wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Masz bardzo ciekawe zainteresowania, jestem pod wielkim wrażeniem Madziu!! Ja również jestem wielką miłośniczką zwierząt, aktualnie posiadaczką dwóch kotów:)
    Na pewno będę częściej zaglądać na twojego bloga, płazy i gady są bardzo ciekawymi stworzonkami:)
    Zdrówka i powodzonka!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. Madziu, wspaniała ferajna, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  98. Cześć Madzia sporą gromadkę masz do wykarmienia .Ja miałam dawno dawno temu psa , królika ,chomika i kanarka..A kiedy już sie pożegnały z tym światem a ja doroslam i poszłam do pracy to nie mam zwierząt bo rzadko bywam w domu,dużo podróżuję a o zwierzaki trzeba jednak bardzo dbać i się nimi zajmować i one tez bardzo tęsknią jak właścicielki nie ma w domu .Lubią jak się do nich mówi , bawi się z nimi , wychodzi na spacer..a teraz lubię zwierzęta oglądać na filmach przyrodniczych :) i bawić sie z nimi u znajomych:).Pozdrawiam Madzia. Fajne masz te swoje pasje i takie niespotykane gatunki Cię interesują..wracaj do zdrowia i rozwijaj swoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudnie :), pisz, pisz jak najwięcej :) Pozdrawiam, żt

    OdpowiedzUsuń
  100. WOW, niezła gromadka. U nas w domu dwa psy, kot i świnka morska. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  101. Hej Słonko! :) Imponujący masz zwierzyniec, którego Ci zazdroszczę troszkę bo ja aktualnie nie mogę sobie pozwolić na żadne zwierzątko. Jako studentka biologii ściskam Cię serdecznie, dużo zdrówka kochana i dalej pielęgnuj swoją miłość do naszych braci mniejszych! Buziaki z Łodzi :) :* Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  102. Madziu!
    Masz bardzo fajne zwierzątka:) cieszę się, ze poprzez Twój blog mogę poznawać i Ciebie i Twoich małych przyjaciół:) bardzo fajny blog ze świetnymi zdjęciami:)
    Pozdrawiam,
    Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Najlepszy blog jaki widziałem o zwierzętach. Oby tak dalej, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Cześć! Podziwiam Twoją pasję :) i cieszę się że teamtyka zwierząt jest bliska mojemu sercu :) jak kocham psy (rasa co prawda inna bo Labrador) ale uwierz że równie kochana.
    Serdecznie Cię ścikamy Madziu i życzymy duuuużo zdrówka Marta&Fado

    OdpowiedzUsuń
  105. Najlepszy blog o zwierzętach jaki widziałem. Oby tak dalej, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Super blog:) Świetne zwierzaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  107. No pięknie! Masz dobre serduszko i wspaniałe zwierzątka :D Buziaki dla Ciebie i każdego super- zwierza z osobna! :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Super mini zoo :) bede tu zagladac!

    OdpowiedzUsuń
  109. Czesc Madziu! Mam 2-letnia coreczke, moze kiedys kupie jej jakies zwierzatko. Na twoim blogu jest tyle ciekawych informacji, ktore moga pomoc mi w podjeciu decyzji- czy to ma byc piesek, zolw, kroliczek, jaszczurka czy traszka☺serdecznie Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Witaj Madziu :)
    Martyna Wojciechowska zaciekawila mnie Twoim blogiem :)
    Musze przyznac ze Twoja pasja jest ogromna ,a serduszko masz wielkie i dobre. Takie stadko zwierzatek to powazna sprawa podziwiam Cie.
    Bede zagladac na Twoj blog z przyjemnoscia,a Ty pisz , opowiadaj i zdrowiej. Sciskam :) :* <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Oj ale zwierzyniec! Sama zawsze marzyłam zeby mieć jaszczurkę, ale bałam się że to zbyt skomplikowan i miałam oprócz psów i kotów tylko gryzonie i papugi. Kto wie, może się zainspiruje teraz - super blog i piękna pasja!

    OdpowiedzUsuń
  112. Zazdoszcze tylu zwierzecych przyjaciol! :) ja tez bardzo lubie gady, sama mam zolwia od 7 lat, a od kilku miesiecy jeszcze chomika ;) czekam z niecierpliwoscia na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  113. Witaj Madziu. Z córką Wandą z zainteresowaniem oglądamy twoją stronę. Wanda tez ma 11 lat i kocha zwierzęta. Mamy psa Misia i świnkę morską Kawę. Wanda też by chciała mieć tyle fajnych zwierzaków. Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w prowadzeniu bloga Marta z córką Wandą.

    OdpowiedzUsuń
  114. Cześć Madziu,
    Przeczytałam większość Twoich postów i jestem pod wielkim wrażeniem! Jesteś bardzo mądrą, ciepłą i cudowną osobą. Wspaniale się czyta Twoje wpisy, widać że masz ogromną wiedzę i bardzo kochasz zwierzęta. Ja niestety jeszcze nie mam swoich pupili ale moi rodzice i młodsza siostra mają psa, kota i królika. Jestem oszołomiona Twoją zwierzęcą gromadką :-) życzę Ci dużo zdrowia i mocno trzymam za Ciebie kciuki. Pozdrawiam Monika :-)

    OdpowiedzUsuń
  115. Masz dopiero 11 lat a piszesz tak pięknie... :O masz talent! Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  116. Kochana Madziu! Ucaluj wszystkie swoje zwierzaki ode mnie. Razem z moją córką przesyłamy Ci fure pozdrowien prosto z Lizbony. Życzymy Ci zdrowia i radości z Twojej pasji ♡

    OdpowiedzUsuń
  117. Witaj Madziu! Masz bardzo fajnego bloga! Mnóstwo zwierzątek masz w domu, gdzie Ty je wszystkie mieścisz? ;-) Ja również mam trochę przyjaciół, ale w większości są to zwierzęta gospodarskie: kury, byczki itd. Mam także psa i kilka kotów, a w domy rybki ;-) Pozdrawiam Ciebie i Twoje zwięrzątka bardzo serdecznie!!! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  118. Witaj maleńka ;) Super blog :-) Jestem mama 13 letnich trojaczków ( Ola, Dominik i Julia) nie mam zbyt dużo czasu na czytanie blogów, ale z miła chęcią zostawiam u Ciebie swój ślad :-) śląc Ci mnóstwo energii i całusów :-) :-) :-) Ach i najważniejsze ;) mamy trzy koty rasy bryryjskiej ( chodz moje dzieci mają alergie to te koty nie udzielają :) ) 6 letni kocór Leo w kolorze liliowym to taki jasny szary :) , kosteczkę Helę 9mc w kolorze biało kremowym i koteczkę 4mc Mija ( jest z nami od 3 tyg) biało niebieska jest kochana bardzoo :) Hela i Mija to kotki do naszej hodowli :)ktora pół romu temu założyliśmy :-) a tak w ogóle to ja jestem psiara :-) w Twoim wieku śmiałam wilczora :-) a kotów tak naprawdę się boję, ale brytyjczyki to takie pierdułki jak nie koty :-) buziaki Kamila Mlak

    OdpowiedzUsuń
  119. Madzia z Rybnika17 lutego 2016 20:09

    Witaj Madziu! Trafiłam na Twój blog przez Panią Martynę Wojciechowską. Też mam na imię Madzia i tez od dziecka kocham zwierzaczki. Co prawda mam już 30lat ale moją rodziną oprócz męża i córki są 2 psy, 2 szczury i 2 króliki. Pozdrawiamy Ciebie i Twoje zwierzaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękny bloog piękna chodowla i super pasja! Serdecznie Cię pozdrawiam i ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
  121. Cześć Madziu :) wspaniałe masz zwierzaki! i Ty jesteś wspaniała! Zdrowiej dziewczyno! Buziaki od nas dla Ciebie :* :*

    OdpowiedzUsuń
  122. Cześć Madzia! Zazdroszczę tylu zwierzaczków! Ja mam psa, a kiedyś miałam nawet świnkę morską :D

    OdpowiedzUsuń
  123. Witaj Madziu :) podziwiam Twojego bloga i czytam go swojej 5 letniej córce :) Szczerbatek jest boski !pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. Witaj Madziu. Masz te same zainteresowania co moja 11 letnia córka Wanda. Tez chciałaby mieć tyle zwierząt. Obecnie mamy psa mieszańca Misia i świnkę morską Kawę. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetna gromadka!☺
    Tylko dobrzy ludzie kochają zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  126. Cześć Madziu! Super blog, bardzo dobrze się czyta. Widzę że masz bardzo dużo wspaniałych podopiecznych. Podziwiam. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  127. Witaj, my mamy psa Misia który się do nas przybłąkał i kota Benka. W ogrodzie mieszkają jeże i jaszczurki.Czasami przychodzi bażant i zaskroniec.

    OdpowiedzUsuń
  128. Wszystkiego dobrego i dużo zdrówka. Zdrowiej i wracaj do swoich przyjaciół, bo ktoś musi się nimi opiekować.

    OdpowiedzUsuń
  129. Jej, jak ja ci zazdroszczę zwierzaków. Ze względu na alergię zawsze mogłam mieć tylko rybki ;( (które tez potrafią być niezwykle ciekawe)

    OdpowiedzUsuń
  130. Hej Madziulka! Ekstra gromadka ☺ Twoje zwierzaczki muszą być bardzo wesołe, że mają tyle siostrzyczek i braci! Ja sama mam pieska, to najcudniejszy wielki misio na świecie! ☺

    OdpowiedzUsuń
  131. Cześć Madziu, zainteresował mnie twój blog bo sama mam niezłą hodowle w domu - 3 świnki morskie (najmniejsza urodziła się w Walentynki), psa, rybki i krewetki :-)Pozdrawiam Cię serdecznie razem z moim zwierzyńcem!

    OdpowiedzUsuń
  132. Jejku Madziu jaki liczny ten Twój zwierzyniec! :) ja mam tylko pieska Kajtusia, wczoraj skończył 12 lat! :) dostał w prezencie mnóstwo smakołyków i teraz tylko czeka na kolejną porcję ;) ściskam mocno, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Gorace pozdrowienia dla Ciebie Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  134. Hej Madziu, ja też kiedyś uwielbiałam obserwować traszki :)

    OdpowiedzUsuń
  135. hej Madziulek :) super zwierzaczki!! ja miałam kiedys patyczaki :) ! teraz tez mam Gacka...tylkoze psa ;) Duzo zdrówka, siły, pozytywnych mysli i poszerzenia wesołej gromadki :) buziaki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  136. Liczna gromadka! Widać od razu, że kochasz zwierzaki. Zdrówka dużo życzę, żebyś mogła jak najwięcej czasu spędzać z rodzinką i swoimi zwierzątkami.
    Cieplutkie uściski, Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  137. Witam Cię Madziu! Ja również kocham zwierzęta tak jak I Ty. Mam pieska, który wabi się Ares oraz papugę Leonkę ( to rozella czerwono lica) .Ares to staford, piękny i bardzo rozumny pies. Uwielbia spacery, kocha spać w łóżku, grać w piłeczkę, a najbardziej kocha ludzi, szczególnie dzieci. Papuga zaś to wrzeszcząca śpiewaczka, która pięknie powtarza linię melodyczną. Wesoły zwierzyniec. Myślę, że Ty również masz taką wesołą menadżerię. Pozdrawiam śląc moc gorących całusków. Trzymam kciuki za Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja niestety nie mam żadnego zwierzaka domowego! :( Rodzice ich nie lubią, ale w przyszłości na pewno się to zmieni.. Dlatego teraz będę śledzić poczynania Twoich pupili!

    OdpowiedzUsuń
  139. Cześć :) Z miejsca zakochałam się w Szczerbatku :) Świetny blog rób tak dalej :) Pozdrawiam i dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Hej Madziu. Do mnie 3 tygodnie temu dołaczył mały, rozkoszny sznaucer. Póki co bardziej przypomina czarnego krecika niż psa, ale mam nadzieję , że coś z niego wyrośnie. Całuje mocno! ��

    OdpowiedzUsuń
  141. Madziu, piękny blog - gratuluję! :) Wszystkiego dobrego.
    - Ewa

    OdpowiedzUsuń
  142. Hej Madziula! Super blog..i fantastyczne zwierzaki :-) Podzielam Twoją pasje. Sama mam 3 koty Lalę,Lolę i Bolka,żółwia Edzia i owczarka niemieckiego Borysa :-) Trzymaj się! Jesteś bardzo dzielna! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  143. Widzę,że mamy wiele wspólnego, Madziu :) Również kocham zwierzęta odkąd byłam małą dziewczynką,ale nie mam tak pokaźnej "kolekcji" jak ty. Zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki:

    Hania i jej zwierzaki - świnka morska (kawia domowa???) Bob i kotka Ela zwana też Smellą :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Hej Madzia ;)
    Bardzo fajna ta Twoja gromadka :)
    Pozdrawiamy i życzymy Duuuuuuuużo zdrowia.
    Sylwia, Aksamitka i Gizelka.

    OdpowiedzUsuń
  145. Cześć Madziu! ;* Człowiek, który tak bardzo kocha zwierzęta, jest dużo lepszym człowiekiem. SILNYM! Ty to pokazujesz na każdym kroku. Zdrówka i całuski dla Twoich czworonogów ;*

    OdpowiedzUsuń
  146. Część Madziu, też mam na imię Magda 😊 wspaniałe Masz zwierzęta 😊 rok temu okrylam i siebie na działce w stawiku traszki, aż mi się wierzyć nie chciało ! Pozdrawiam serdecznie 😙

    OdpowiedzUsuń
  147. Kochana Madziu, masz wspaniałe, bogate zainteresowania :) Ja tez jak bylam w Twoim wieku uwielbialam zwierzatka, mialam chomiki, psa ze schroniska a teraz mam super kota ragdolla. Poczytaj sobie o tej niezwyklej rasie? moze Cie zainteresuje :) Duzo zdrowia i radosci oraz pomyslnosci dla zwierzecych przykaciol :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Kochana Madziu, masz wspaniałe, bogate zainteresowania :) Ja tez jak bylam w Twoim wieku uwielbialam zwierzatka, mialam chomiki, psa ze schroniska a teraz mam super kota ragdolla. Poczytaj sobie o tej niezwyklej rasie? moze Cie zainteresuje :) Duzo zdrowia i radosci oraz pomyslnosci dla zwierzecych przykaciol :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Witaj Madziu :) wspaniałe zwierzaki! Życzę Ci dużo szczęścia i powrotu do zdrowia! Fight on ! Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  150. Wspaniała ekipa Madziu, dużo się napracowałaś z tym blogiem ;-), ale warto było ;-).

    OdpowiedzUsuń
  151. Madziu! Zwierzaki robią wrażenie!!! :) Miałam kiedyś chomiki syryjskie i psa, więc daleko mi do Twojego stadka :) Trzymaj się ciepło! Nika

    OdpowiedzUsuń
  152. KTO JEST W STANIE UTRZYMAĆ TYLE ZWIERZĄT. podziwiam ;)
    Magda Anna

    OdpowiedzUsuń
  153. Madziu szok ilu czytelników.
    Gratuluję
    Moje życzenia w pierwszą rocznicę pisania"-dużej liczby czytelników" spełniają się.
    A pamiętałaś o 17.mam nadzieję że paczuszka wczoraj zostawiona w fundacji już dotarła. Mineliśmy się w Warszawie o jeden dzień. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  154. Czytam Twojego bloga z zainteresowaniem ;-) życzę dużo sił i zdrowia!!!
    Bardzo podobają mi się imiona Twoich żółwi ;-P

    OdpowiedzUsuń
  155. Hej Madziula :) świetny blog! sama jestem miłośniczką zwierzaków! :) od zawsze je miałam w domu, były pieski, papużki faliste, rybki, oraz koty, dużo kotów! jestem kociarą ;) teraz mam tylko jedną koteczkę-Tusię, ale był czas, że miałam ich nawet 7! wesoła gromadka ;) pozdrawiam Cie cieplutko :) dużo radości ze swoimi małymi przyjaciółmi :) trzymaj się mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Madziulka, super! Będę tu zaglądać :-) Buziaki Kochana !!!! Ania z Chrzanowa

    OdpowiedzUsuń
  157. Madzia piękny zwierzyniec. Będę zaglądała jutro pokaże mojej córeczce jakie masz fajne zoo w domu. Pozdrawiam Cię serdecznie i ślę uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  158. Droga Madziu:-)Bardzo ciekawie piszesz o swoich zwierzątkach:-) Moja córka, 9-letnia Kornelia także uwielbia takie zwierzątka jak Ty. Ma żółwia wodno-lądowego, o którym mówi, że jest piękny i ślicznie się uśmiecha...ja tam tego entuzjazmu nie podzielam;-)Nawet nie wiesz, jak się zachwycała Twoimi zwierzakami na zdjęciach:-) Pisz dalej, bo robisz to naprawdę świetnie, no i życzymy dużo, dużo zdrówka:-*

    OdpowiedzUsuń
  159. Madziu jak się wchodzi na Twoją stronkę to urzekają kolory i Twoja pomysłowość. Pięknie tu :) Trzymaj się i nie daj się chorobie :-*

    OdpowiedzUsuń
  160. Czytam Twojego bloga z zainteresowaniem, taki zwierzyniec!!!! Super ;-) Najbardziej podobają mi się imiona Twoich żółwi ;-) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  161. Czytam Twojego bloga z zainteresowaniem ;-) życzę dużo sił i zdrowia!!!
    Bardzo podobają mi się imiona Twoich żółwi ;-P

    OdpowiedzUsuń
  162. Ale super gromadka! Pozdrawiam Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Madziulka, piękna gromadka. :-) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  164. Ale masz super ekipe!!:) pozdrawiam i duzo zdrowka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Rewelacyjne to Twoje male ZOO Madziu :-) sciskamy i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  166. Madziu co się tutaj dzieje, to jakaś inwazja przyjaciół, Szczerbatek będzie musiał się nauczyć rozdawać autografy. Pozdrawiamy serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  167. Rewelacyjne to Twoje male ZOO Madziu, sciskamy i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  168. Witaj Madziu! Blog jest naprawdę świetny, sama mam zwierzaki i też sprawiają mi ogromną radość. Życzę Ci dużo zdrówka i uśmiechu na twarzy mimo, niesprawiedliwości losu. Pozdrawiam! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Pozdrawiam kochana Ciebie i cala Twoja urocza gromadke ��

    OdpowiedzUsuń
  170. Cudne zwierzaki!:) gratuluje posiadania tak licznego domowego zoo:) życzymy zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  171. Piękne masz te zwierzątka. Ja mam 2 pieski i stado rybek. Pozdrawiam cieplutko jesteś wspaniałą osobą ;)Basia Janas

    OdpowiedzUsuń
  172. Bardzo ciekawy, twórczo prowadzony blog! Pozdrawiamy serdecznie z suczką Konstancją:))

    OdpowiedzUsuń
  173. Madziu, wracaj do zdrowia jak najprędzej i zarażaj swoją pasją nas wszystkich. Jesteś niesamowitą osobą! Wielkie buziaki, trzymaj się mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Wspaniała MADZIA !! o wielkim sercu, kochająca swoją zwierzęcą gromadkę przyjaciół, które tak bardzo potrzebują jej opieki i miłości za które odpłacają tym samym. Pozdrawiam i zdrowia życzę . Trzymaj się , głowa do góry bądź nadal dzielna - popatrz ile istot istot CIĘ POTRZEBUJE .Mam nadzieję , że Twój blog został zgłoszony do nagrody na "BLOGA ROKU" - wspaniały .

    OdpowiedzUsuń
  175. Cześć Madziu, trafiłam tutaj dzięki wpisowi Pani Martyny Wojciechowskiej i bardzo sie cieszę ze moge dowiedziec sie wielu ciekawych rzeczy od tak młodej i rozsądnej dziewczynki. Razem z moja 8 - letnią córką bedziemy tutaj zaglądać :) Mocno Madziu Cie ściskamy i pozdrawiamy z Essen :*

    OdpowiedzUsuń
  176. Śliczne masz zwierzaki i cudowny blog. Ja kocham psy.😘

    OdpowiedzUsuń
  177. Witaj Madziu, pozdrawiam Cię z moimi zwierzakami Miszą i Lusią, to moje ukochane psy. Wracaj do zdrowia. Wierzymy, że tak się stanie.
    Pozdrawiam, Twoja imienniczka Magda

    OdpowiedzUsuń
  178. hej tez mam trochę zwierzaków w domku - 3 koty, psa i węża ale u ciebie to juz pawdziwe zoo

    buźka ela i zwierzynec

    OdpowiedzUsuń
  179. Cześć Madziu! Widzę, że naprawdę uwielbiasz pisać o zwierzakach! Od zawsze jestem kociarą i mam jednego 6-letniego, wspaniałego kota :)
    Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  180. Najbardziej pozdrawiam tę krewetkę <3 Ja mam dwa kotki - Arterię i Neville'a :)

    OdpowiedzUsuń
  181. O rajciu! Przeglądam twojego bloga i nie mogę uwierzyć... Poznaję właśnie jedną z największych pasjonatek zwierzęcego świata! Jesteś niesamowita! Czekam z niecierpliwością na kolejne posty :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  182. Madzia masz super pasję! Dziel się z Nami swoimi myślami , jesteś super wspaniała i dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  183. Madziu Twój królik to baranek ? :) ja od niedawna mam takiego baranka w domu i jestem w nim zakochana po uszy <3 a tak w ogóle to uwielbiam zwierzęta. podziwiam Cię za takie domowe zooooooo !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Droga Madziu, szacun dla Twojej pasji. Trzymaj się dzielnie i szybkiego powrotu do zdrowia. PS: Ja też miałam psa o imieniu Bari, a mój mąż to Szczepan:)

    OdpowiedzUsuń
  185. Witaj, Madziu ;) Ohoho spora gromadka :). Gratuluję cudownej pasji :). Coś czuję, że będę zaglądać na Twojego bloga :).
    Pozdrawiam
    SMG

    OdpowiedzUsuń
  186. Witaj Madziu. Piekne masz zwierzatka :)My mamy rudego kotka, nazywa sie Jasperek. Ale zawsze marzylam o piesku. Zyczymy Ci zeby wszystkie Twoje marzenia sie spelnily. Pozdrawiamy cieplutko . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  187. Bardzo fajny blog. Ja tez kocham zwierzaki w szczegolnosci psiaki. Pozdrowienia z zimnej Kanady!

    OdpowiedzUsuń
  188. Madzia! Swietnie piszesz! Czytam z ciekawoscia! Sama mam 3 psy: Topika, Kajtka I Pimpka. Sa to dwa yorkie i chihuahua ;) Pozdrawiam z deszczowej Anglii :*

    OdpowiedzUsuń
  189. witaj Madziu, jestem Magda;) Świetny blog pełen ogromnej pasji do zwierzątek. Podziwiam i gratuluję! krewetka Borowik mnie rozczuliła:) Buziaki i powodzenia we wszystkim. trzymam kciuki i pozdrawiam z Mińska Mazowieckiego.

    OdpowiedzUsuń
  190. Ale masz zwierzaków! Jestem pełen podziwu, że radzisz sobie z taką gromadą! Fajnie:)Trzymaj się ciepło, ja tam wierze, że będzie dobrze:) Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  191. Spora gromadka ;) pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  192. Wow! Jakie wesołe zoo :) chyba nie będziesz miała wątpliwości co do wyboru drogi życiowej - praca ze zwierzętami na 100% :) pytanie tylko: weterynarz, biolog? A może założysz własne schronisko? Ciekawià mnie Twoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  193. Mateusz z Żagania17 lutego 2016 20:54

    No, Madzia! Widać, że wkładasz serce w tego bloga. Bardzo mi się tu podoba. Fajnie, że tak kochasz zwierzęta i zazdroszczę Ci twoich podopiecznych! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  194. Madziu, gratuluję bloga i niezwykłego zwierzyńca! Z przyjemnością będę śledziła co u was słychać:-) Pozdrawiam cię,moja imienniczko:-))

    OdpowiedzUsuń
  195. Witaj Madziu :)
    Pozdrawiamy Cię serdecznie jako właściciele najukochańszej na świecie suczki Meggie. My również bardzo kochamy zwierzęta, odkąd ją mamy, lepiej rozumiemy ich zachowania i w ogóle lepiej je rozumiemy :). Ty na pewno tą wiedzę masz jeszcze większą!!!!
    Pozdrawiamy Cię serdecznie i wysyłamy mnóstwo pozytywnej energii!!!
    Julka i jej tata Jarek

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)