sobota, 27 lutego 2016

Quiz o moich krewetkach

Witajcie moi drodzy czytelnicy ! Dzisiaj Quiz o krewetkach i dużo trudnych pytań ! no to zaczynamy :

1. Ile mam obecnie krewetek :
a. sześć
b. osiem
c. jedenaście
d. dziesięć

2. Jakie gatunki posiadam ? :
a. blue , yellow ,scherry, Pinokio i dwa gatunki krewetek filtrujących
b. blue , yellow ,scherry, Pinokio i filtrująca
c. scherry , yellow , blue

3. Jakie gatunki będę chciała jeszcze mieć ? :
a. orange , green , black , cristal red , cristal black , amano
b. cristal red i cristal black
c. nie będę chciała już więcej krewetek

4. Ile żyją krewetki ?
a. 3 lata
b. 1,5 - 2 lata
c. 10 lat

5. Co jedzą moje krewetki ? :
a. karmę dla rybek
b. owoce, warzywa
c. karmę dla krewetek , cynamon , mech i glony

6. Jakiej wielkości będę moje krewetki ? :
a. 5 cm.
b. 2,5 - 3,5 cm.
c. 1 cm.




Ps. Jeżeli będziecie mieć ochotę zajrzyjcie na mojego drugiego bloga : zwierzaki Madzi gotują

8 komentarzy:

  1. jest jeszcze drugi blog ?????
    Madziu, kiedy Ty to wszystko ogarniasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu! Jestem pod wrażeniem Twojego bloga i Twojej wiedzy na temat zwierzaków które posiadasz! Jestes niesamowita! A trawa jak urośnie to bedziesz miała najpiękniejsze akwarium :-) Pozdrawiam Cie i kibicuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo Quiz o krewetkach super, moje odpowiedzi to 1d 2a 3b 4b 5c 6b ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1-b, 2-a, 3-a, 4-b,5-c, 6-b

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. b,2. b,3. a, 4.a, 5.c 6.b :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja próbuje swoich sił: 1c , 2b, 3a, 4b, 5c, 6b :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwaga odpowiedzi ! :
    1-d
    2-a
    3-a
    4-b
    5-c
    6-b

    Dziękujemy za udział w Quizie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)