niedziela, 14 lutego 2016

WALENTYNKI I POSZUKIWANIA PIERWSZYCH OZNAK WIOSNY !!!

Witam ! Dziś bardzo bardzo długi post w zasadzie to dwa posty w jednym :-)
Zacznijmy od walentynek i przepięknych laurek zwierzaków specjalnie dla Was !!!























A teraz dzisiejszy suuuuuper spacer :-) Razem z Hachim tropiliśmy dzisiaj pierwsze oznaki wiosny ale to co zobaczyliśmy na długo pozostanie w pamięci :-)



























Piękna sarenka stała zaledwie kilkanaście metrów od nas i żwawo obserwowała las . Nie bała się nawet Hachiego ani odgłosu szczekających psów. stała tak chyba z dwie minutki po czym wskoczyła w zarośla i tyle ją widzieliśmy :-) Sarenki w naszym lesie to wielka rzadkość ponieważ nasz las jest praktycznie z każdej strony zabudowany . Sarenka więc musiała przybyć z daleka :-) Bardzo lubię jelenie, daniele i sarny są bardzo ładne , dumne i zwinne :-)


























Piękne łodyżki kwiatków zapewniają : ,, Wiosna już na pewno zawitała :-)"



























Jak zwykle nie mogło zabraknąć wizyty u najlepszego przyjaciela Hachiego zabawy psiaków były szalone i długie :-)


























Ta rozkopana ziemia świadczy o tym że prócz pięknych sarenek w lesie mieszkają też dziki :-)


























A to obgryzione drzewo i charakterystyczne odbicia zębów świadczą o obecności bobrów przy stawie niestety żadnego nie udało nam się spotkać.


 Oczywiście Hachi nie mógł przejść spokojnie koło wody wskoczył do niej z impetem i zaczął brodzić jak czapla ;-) To prawdziwy wodny pies :-)

 A mina po kąpieli bezcenna tak wygląda prawdziwy brudny, mokry ale szczęśliwy pies ;-) ;-)




























































Do Zobaczenia i szczęśliwych walentynek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)


199 komentarzy:

  1. Dziekujemy za życzenia i życzymy Ci Madziu dużo zdrowia i miłości :)
    A moje psiaki za nic by do wody o tej porze roku nie weszły .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny opis kochana.I super dzionek. A u nas wszyscy chorzy więc cały dzień spędziliśmy w ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Madziu jestem WIktor mam 10lat zawsze czytam co się u ciebie dzieje razem z moja mama i bardzo ci kibicuje ja też jestem niepelnosprawny ale nie aż tak chory jak ty dla mnie jesteś moja bohaterka bardzo cię lubię i będę tu stale zaglądać POzdrow swoja kochana mamusie a ciebie mocno ściska twoj przyjaciel z pomorza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i bardzo się cieszę że z chęciom czytasz mojego bloga :-) :-)
      Pozdrowienia i uściski od moich zwierzaczków i ode mnie :-)
      Madzia

      Usuń
  4. Jejku Madziu jak ty świetnie wszystko opisujesz :) Z tego co widzę to zimy chyba już nie będzie. Kurcze nigdy nie widziałam drzewa ogryzionego przez bobry ;) niesamowity widok. Buziaki dla Ciebie na Walentynki ode mnie i od Alanka :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dzisiaj szukałam oznak wiosny i pojechałam w tym celu nad stawy, gdzie mieszkają bobry. Znalazłam dziwne "galaretkowate" grzyby, które obrosły martwą gałąź. Były w kolorze bursztynu/ brązu. Może Ty Madziu będziesz wiedziała co to za grzyby? Niestety poza oznakami wiosny łatwo było zauważyć śmieci pozostawione przez ludzi... Czy w Twojej okolicy też są śmieci w lasach? Może korzystając z tego, że masz sporo czytelników mogłabyś poświęcić kilka zdań na blogu temu problemowi? Byłabym bardzo wdzięczna... Może chociaż jedna osoba dzięki temu przestanie zaśmiecać nasze lasy.
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo dobry pomysł ja też nie mogłam patrzeć na śmieci w lesie u nas jest ich bardzo dużo. Postaram się napisać o tym post w najbliższym czasie tym bardziej że zaczyna się wiosna i dużo żadkich i nie zwykłych zwierzaków budzi się ze snu

      Usuń
  6. Dziękuję Madziu,za piękne życzenia! Tobie tez życzę dużo miłości i spełnienia marzeń.❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu duże serce dla Ciebie.
    Sarenek to u nas w lesie jest dużo mieszkam blisko lasu nazwa Ci się spodoba bo to Żabiniec. Ale mimo mokradeł bobrów nie ma u nas a szkoda. Wolała bym bobry zamiast takiej ilości żab. Jak na wiosnę zaczynają wędrówki to ja mam koszmary. Wszędzie żaby a po stawie u sąsiada można spacerować tyle jest tam żab. Jakoś przełomie fobie dla Ciebie i fotorelacja zapewniona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zwierzaki to prawdziwi modele :D a Bary to już w ogóle się wczuł :D Widać, że wiosna już tuż tuż :D Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu!!! Super spacer! Oznaki wiosny są super!!!Bardzo ładne zdjęcia!Koffam ciebie!!! Szczęśliwych i udanych walentynek



    PISZE WIKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, zdjęcia przepiękne, ujęcie z sarenką rewelacyjne, a uśmiech Hachiego powalający.
    Walentynki zwierzaczkowe piękne, dużo trudu sobie zadałaś, by je wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, bardzo, ale to bardzo podobają mi się Twoje zwierzaki.
    Ja też lubię zwierzęta. Jak mój brat był młodszy, to miał pełno wszystkiego, teraz już nie. Lubię czytać to, co piszesz. Bardzo ładnie opisujesz swoje zwierzaki, widać, że są ważne dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, ale masz super domowe zoo! Pozazdrościć takiej orgomnej, kochającej drużyny :) Ściskamy mocno razem z moimi dziewczynami (prośki morskie) - Stellą, Tedzią i Abi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Madziu! Niezłe towarzystwo z Tobą pomieszkuje.:)Ja mam tylko i aż sunię> Bardzo kochaną Panią w wieku zaraz 12 lat. W marcu będzie miała kolejne urodziny. Cieplutko Cię obie pozdrawiamy. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia Madzia :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałaś piękne Walentynki :) podoba mi się szczególnie walentynka z Barym! Zazdroszczę. Chciałabym mieć takiego towarzysza bo często biegam wieczorami albo popołudniem i nieswojo jest tak samej. Mam sunię Korę której uratowałam życie trzy lata temu kiedy znalazłam ją w śniegu na przystanku pks. miała zapalenie płuc. dzisiaj jest wesołym psiakiem ale nie lubi biegać :) lubi gospodarzyć się na podwórku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, super blog! Jak byłam w Twoim wieku też miałam mnostwo zwierzat, czesto chore, którym pomagałam dość do zdrowia. Twoje zwierzaki są piekne! 3maj się ciepło i dodawaj dalej takie wspaniałe wpisy! Ściskam Cie mocno!! Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna fotorelacja! :) A Bary jest przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) Masz piękne zwierzątka! Też bardzo kocham zwierzęta :)

    Hm...chyba jednak wiosny nie będzie :( dziś zimowa pogoda. Okropnie nie lubię zimy i czekam już na wiosnę! Szczególnie na słonko :)! Pozdrawiam Cię serdecznie :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Madziu sama jestem miłośniczką zwierzaków mam suczke Blanke i dwie kotki Kicie i Tosie są słodkie. Marze jeszcze o papugach....kto wie może kiedyś i one zagoszczą w moim domu :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog! Mądra z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zdjęcia i cudowne zwierzaki <3 <3 Ja też uwielbiam zwierzaczki i takie widoczki. Pozdrawiam serdecznie z Torunia!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Hachi. Piękny film był o piesku o Tym imieniu. Pozdrawiamy z Nuką z Poznania. :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne fotki. Świetny blog . Wiem że troche późno ale też ci życzę szczęśliwych walentynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz wspaniałą gromadkę zwierzaków i wpsaniale się nimi opiekujesz ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestes wielka! I nigdy sie nie poddawaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Madziu masz cudowne zwierzaczki! Śliczne laurki walentynkowe :) Pozdrawiam cieplutko. Życzę Ci radości i zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Wspaniały blog :) Pozdrowienia dla Ciebie i zwierzaków <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż miałabym ochotę pospacerować po lesie...Ale mój psiak na pewno by do wody nie wszedł. Pozdrawiam i zycze samych słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Madziu masz fajne zwierzaki jak ja byłam mała tez miałam z rodzeństwem duzo zwierzaków teraz mam pieska pozdrawiamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Madziu widać że bardzo kochasz wszystkie stworzonka:). Ja mam psa Labradora oraz świnkę morką. Chyba są takie niesforne jak Twój królik ;). Buziak i dużo zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Madziu, masz cudowne zwierzaczki. Śliczne są te laurki walentynkowe :) ! Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę z całego serducha dużo zdrówka i radości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Madziu, masz cudowne zwierzaki a ich zdjęcia są cudowne :D Bardzo podoba mi się zdjęcie sarenki, naprawdę cudownie ją ujęłaś, myślałam że zdjęcie ściągnięte z internetu bo naprawdę piękny kadr. Myślałaś nad robieniem profesjonalnie zdjęć dla zwierząt?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile miłooości, od zwierzaków i od Ciebie :)
    Piękny wpis i zdjęcia, przypomniałaś jak wiele szczęścia daje zauważanie małych rzeczy, np. podczas spaceru. Dziękuję za to. Pozdrawiam ciepło Madziu, miej wiele nowych inspiracji i okazji do pisania. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne masz pieski :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Madziu masz super zwierzaki i piękny blog☺źycze Ci dużo zdrowia i radości w życiu! !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Madziu! Prześliczne zdjęcia, a Twoje zwierzęta są cudne i widać, że je bardzo kochasz. Wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie. Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, ja również bardzo kocham zwierzęta <3 Świetne zdjęcia, psiak wręcz cudowny! Powodzenia życzę, ściskam i pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ladne zdjecia!! Ciekawe przygody spotykaja Twoje zwierzaki :) Kocham zolwie <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz przepiękne psiaki! :* pozdrawiam i dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne zwierzaki ;) i miły, kolorowy blog ;) buziakiii!

    OdpowiedzUsuń
  44. Czesc Madziu, super masz ekipe zwierzakow. Widze, ze bardzo o nie dbasz. Zuch dziewczyna. Podzielam Twoja pasje. Kocham zwierzaki, szczegolnie psy, mam dwa pieski, Tosie i Leona i kotka Ryska. Wysylamy usciski. Martyna, Tosia, Leon i Rysiu :) Chetnie do Ciebie zagladamy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Madziu. Piękne zdjęcie sarny. Szczęśliwe spotkanie pięknej sarny i możliwość zrobienie zdjęcia - cudo. Lubię Cię za Twoją wrażliwość. Wszystkiego dobrego. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Madziu, piękny jest Twój zwierzęcy blog. Ja też kocham zwierzęta i całą przyrodę wokół nas( tylko pająki przyprawiają mnie o dreszcze).Teraz uczę tej miłości i szacunku do życia moje córki. W domu mamy dwie suczki Akitę i Coffee . Straszne rozrabiary :) Życzę Ci wielu pięknych wpisów i zdrowia abyś mogła zamieszczać nowe posty i dbać o swoje zwierzątka. Ps. Pogratuluj ode mnie rodzicom takiej córci :) Na pewno są z Ciebie dumni.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny blog!!! Bardzo przyjemnie się go czyta :) pozdrawiam wraz z moimi zwierzakami

    OdpowiedzUsuń
  48. Piesek rasy Corgi to moje marzenie. Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Madziu, piękny blog! Bardzo ładnie opisujesz swoje zwierzaki, spacery z nimi, umiesz cieszyć się pięknem otaczającego Cię świata.
    Moc pozdrowień i buziaków! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Niezła ta Twoja gromadka :-) widać odrazu że masz gorące i otwarte serce ♥♥♥ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Madziu wszystkiego najpiękniejszego!masz piękny blog, pisany z pasją! Pięknie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę świetne zdjęcia!
    Zaczęłam obserwować twojego bloga od niedawna ale jest naprawdę fajny i wszystko co robisz na tej stronie... Poprostu widac ze wkładasz w to troche pracy i pasji
    A twoje zwierzaki są czadowe <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodkie zwierzaki :) ja też mam małego pieska, rasy mops. Znasz Madziu tę rasę? ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawy blog, pisany z pasją! Wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Mała Magdaleno! Z przyjemnością przeczytałam relacje z Twej wyprawy. Wspaniale opisujesz otaczający Cię świat :) Jako miłośniczka psów nie mogę oderwać wzroku od zdjęć Hachiego! Widać, że to najszczęśliwszy czworonóg na ziemi, bo ma tak wspaniałą właścicielkę:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Madziu piękne zwierzakowe walentynki. Chyba każdy z nas marzy już o tym żeby wiosna do nas zawitała a ja Ci życzę żeby taka wiosna zawsze gościła w Twoim serduchu ♡ Dużo zdrówka życzy 8 letnia Zuzia fanka zwierząt i Twojego bloga razem z mamą Izą.

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zwierzaki :) Też lubię spacery, dobrze że zwróciłaś uwagę na odpady, które ludzie bezmyślnie zostawiają w lesie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zdjęcie z tego twojego miłego spaceru ;)
    Najważniejsze Madziu żeby tobie sprawiały takie wycieczki przyjemność a twoim zwierzakom już na pewno także sprawiają! Więcej wpisów na blogu i coraz więcej obserwatorów. Buziaki dla ciebie i wszystkich zwierzaków, nawet borowika :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie znam osobiście żadnego domu w którym pod jednym dachem żyłyby tak różnorodne stworzenia! :D Żyją w zgodzie, czy trzeba je bardzo pilnować? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale masz fajne piesie. Zazdroszcze, bo sama chcialabym miec kiedys psa. Ah i zdjecie sarny super!
    Masz tylko 11 lat a juz piszesz bardzo ladnie. Moze kiedys bedziesz wielka pisarka co?

    OdpowiedzUsuń
  61. Cześć Madziu! Właśnie trafiłam na Twój blog i bardzo mi się spodobał :) kocham zwierzęta ale Twojej miłości do nich nic nie przebije. Pozdrawiamy razem z Którą i Rebusem ( kochane psiaki) :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia, super zwierzaki :) ja mam kotka, całego czarnego dachowca - Franie :) Pozdrawiamy mocno!

    OdpowiedzUsuń
  63. Madziu! Masz piękne zwierzęta i fajnego bloga. Bardzo ładne zdjęcia, fajny tekst, a ferajna taka, że od razu się człowiek uśmiecha :) Miło poczytać i popatrzeć.
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich zwierzątek :)
    Pozdrawiam cieplutko Ela.
    Ps. Ucałuj ode mnie swoich cudnych przyjaciół :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Super są te Twoje zwierzaki :-) Ciekawe zdjęcia. Też się już nie mogę doczekać wiosny.
    Pozdrawiam z deszczowej Anglii
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  65. Madziu, ale masz wielu przyjaciół-zwierzaczków, od wyboru do koloru :) super,,,ja mam kota wabi się ROKI,i jest prze kochany, choć czasami, ma za uszami :) , ale nie da się go nie kochać, bo wszystkie zwierzęta są takie urocze każdy na swój sposób. A zdjęcia są piękne, masz fajna pasję a do tego umiesz w niezwykły sposób to opisać pozazdrościć . Pozdrawiam Margo

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj
    Bardo ładne są Twoje zdjęcia. Ja mieszkam na wsi, na końcu ulicy, z dwóch stron mam sąsiadów, a z dwóch stron pola. Z jednej strony za polem jest las. Przy porannej toalecie w oknie łazienki czesto widzę stado sarenek, zające, bazanty. Jesg to cos pięknego. Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  67. Ile masz zwierzaków! Zazdroszczę. Bardzo podoba mi się Twoje motto "Kochaj psiaki kochaj ptaki ,króliczki i szczurki lecz pamiętaj ,że na świecie żyją też jaszczurki". :) na pewno będę zaglądać, świetnie piszesz, ciekawe posty i te zdjęcia! Też kocham zwierzaki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawy blog :) Tak trzymaj :) jesteś super. Ola

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudne zwierzaki ! Mieszkam blisko lasu, nad samą rzeką i często mam okazję oglądać sarenki, piękne zwierzątka. Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna gromada :-) u nas na razie tylko dwa kotki ale może w przyszłości więcej będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ładnie obserwujesz przyrodę, może w przyszłości zawód - leśniczy ? Pozdrowienia z Poznania dla całej ferajny!

    OdpowiedzUsuń
  72. Madziu, jesteś wspaniałą, młodą, pelna pasji kobietka!! Dużo zdrówka i ciepłych uścisków!!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Super zwierzaki:)
    Sama mam psa i tak ja ty kocham zwierzaki;)
    Widać, że bloga prowadzisz z pasją.
    Dużo zdrówka i pamiętaj ''niemożliwe nie istnieje''-jak mówi Martyna.
    ...bo to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękny las, super widoki macie w tym lesie. Widać ślady prawie wszystkich zwierząt. Na pierwszy rzut oka wiem, że kochasz zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  75. <3 przepiękne zwierzaczki bardzo mądra z Ciebie osoba Madziu! Tak trzymaj <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj Madziu ! :] Cudne zwierzaki i świetny blog. Coś czuję, że będzie z Ciebie świetny weterynarz :] Sama mam sporo zwierzaków i studiuję weterynarię. Uwierz mi warto rozwijać swoje zainteresowania, pasję, a kiedyś na pewno to zaprocentuje. Trzymaj się cieplutko i dbaj o swoje słoneczka ! Pozdrawiam i całuję Dominika :* :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Madziu, masz piekna pasje a wszystkie zwierzatka kochane:)
    Wszystkiego dobrego i zdrowka,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Super blog Madziu:) Zwracasz uwagę na ważne rzeczy, które często pozostają nie zauważone kiedy wszyscy gdzieś pędzimy. Piękno przyrody, przyjaźń naszych pupili. Będę często tutaj zaglądać ;) pozdrawiam. M.K

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale super gromadka! I zawsze jest ktoś chętny na spacer ;) Widać, że kochasz naturę :) Trzymaj się, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej Madziu piękny blog prowadzisz o swoich zwierzaczkach. na pewno wszystkie bardzo Cię kochają bo to widać jakie są szczęśliwe Dużo dużo miłości i zdrówka Ci życzymy ..

    OdpowiedzUsuń
  81. Super zwierzaki :) Całusy dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Przesdłodkie masz te zwierzaki! Ja mam jednego psa,owczarka niemieckiego, ale marzę o tym aby mieć jeszcze królik,trochę się boję jaszczurek:(
    Super jest ten Twój blog, będę zaglądać częściej :) czule pozdrawiam Ciebie i Twoje zwierzątka!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wspaniałe małe zoo. A twierdzili, że ja kiedyś miałam niezłą gromadę, a Ty bijesz mnie na głowę. Absolutnie nie ma niczego wspanialszego niż dom pełen zwierząt. Potrafią poprawić humor w nawet najbardziej pochmurny dzień. Ktoś ma tu również talent do zdjęć :) Pozdrawiam Cię serdecznie. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  85. Przepiękne te laurki, a Twoje zwierzaki wyglądają na bardzo szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne zdjęcia, fajne opisy. Zwierzaki masz niesamowite. Wszystkiego najlepszego i zdrowia życzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Rewelacyjny blog!!! Widać, że kochasz zwierzęta. Witaj w klubie :) trzyjaj tak dalej. Miło czytać takie ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczne fotki- zachęcają do spaceru.Pozdrowienia z katowic:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Zwierzątek prawie tyle co w zoo:)a szczerbatek ma śliczny uśmiech
    Gorące pozdrowienia i moc dobrych życzeń

    OdpowiedzUsuń
  90. Wspaniała gromadka :) pozdrowienia i uściski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ladne widoki i fajne zwierzątka! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. W święto Kota - wraz z moimi kocicami pozdrawiamy Ciebie i zwierzaki :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  93. Hachi jest taki słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. super zdjęcia a pies jest cudny :-) moze figura nie przypomina super pływaka ale to najwyraźniej zmyłka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Super Madziu :) Masz cudowne zwierzaki, piękne zdjęcia, a Twój piesek mnie oczarował :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Fajne zwierzaki.Przyjemna stronka.

    OdpowiedzUsuń
  97. masz wspaniałe zwierzęta! ctóeszę się, że istnieją osoby takie jak Ty, którym ich los nie jest obojętny! Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Madziu jesteś fantastyczna i masz wspaniały zwierzyniec :) Ja również kocham wszystkie zwierzęta, a najbardziej koty. Będę zaglądać na Twojego bloga z przyjemnością. Życzę dużo zdrowia i pozdrawiam. Ela

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękne zdjęcia! To zaskakujące jak dużo wiesz o zwierzętach. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Madziu! Jesteś wspaniała.Kochasz zwierzęta i przyrodę.Masz dobre serduszko.Zawsze pozostawaj sobą :)Pozdrawiam Cię serdecznie.Krysia

    OdpowiedzUsuń
  101. Wow! naprawdę świetne zdjęcia! jestem pod wrażeniem Madziu <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  102. Coż za urocze zwierzątka!:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Madziu laurki walentynkowe są urocze, gratuluję talentu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  104. O, corgi! Też mam pembroka - rudą suczkę. Wspaniała rasa :)
    Fajny, mądry blog! Trzymaj tak dalej!
    Pozdrawiam, trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  105. Hej Madziu, masz piękne zwierzaki! Sama mam tylko jednego, cudownego pieska a Ty masz za to całą ogroooomną i cudowną gromadkę. :) Miło się ogląda je na zdjęciach, gdzie widać, jak wielkie szczęście im przynosisz!:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Madziu, piękna zdjęcia i bardzo ciekawa relacja:) Będę tu zaglądała. pozdrawiam. Lidka

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  108. Podoba mi się sposób, w jaki widzisz świat dookoła. Trzymaj się dzielnie i ciepło, bo jesteś kimś wyjątkowym. Twoje zwierzęta z pewnością uwielbiają spędzać z Tobą czas! Pozdrawiam Cię ciepło!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  109. Czesc Madziu piekne zdjecia zwiastuny wiosny. Tez dziennie jestem w lesie i wupatruje jekj

    OdpowiedzUsuń
  110. Cześć, Madzia! Super, że tak kochasz zwierzęta! One potrafią się odwdzięczyć tym samym. Walcz! Pozdrawiam Cię gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Hejka :) Cudowne zwierzaki :3 Najbardziej podobają mi się żółwie, sama mam jednego, ma na imię Oktawian, a poza tym pieska o imieniu Myszka- takie 2 w 1 ;) Pozdrawiam serdecznie :) Trzymaj się Madziu !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Fajne te Twoje zwierzaki :)
    Dzięki za bloga! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Wspaniałe zdjęcia i pasja do zwierząt godna pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Brawo Madziu! Śliczne zdjęcia i piekny walentynkowy spacer z pieskiem:) Pozdrawiam Z Wielkopolski

    OdpowiedzUsuń
  115. Z moim małym synkiem chodzimy na spacery nad rzekę. Często widzimy drzewa poobgryzane przez bobry. Ale żadnego bobra jeszcze nie spotkalismy. Myślę że one już tak maja że się przed ludźmi chowają:) buziaki. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  116. o ludzie jaki śliczny i wspaniały blog, a na zdjęcia się napatrzeć nie da, trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Wspaniałe laurki i piękne zwierzaki! Wywołałaś uśmiech na mojej twarzy :-) dziękuję i czekam na więcej 👍😚

    OdpowiedzUsuń
  118. Fajny ten Twój psiak! Na pewno macie dużo radości z takich spacerów po lesie :) pozdrawiam Cię i gratuluje ciekawego bloga! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  119. Pięknie Madziu! :) Ludzie którzy kochają zwierzęta, to dobrzy ludzie :) Pisz dalej i wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  120. przesłodkie masz te zwierzątka :)
    takie małe zoo
    :) życzę Ci wszystkiego co dla Ciebie najlepsze
    i dla całej Twojej zwierzęcej ekipy

    OdpowiedzUsuń
  121. wspaniała ekipa :)
    jak małe zoo.
    życzę Tobie inTwoim przyjaciołom wszystkiego co dla Was najlepsze
    <3

    OdpowiedzUsuń
  122. Słodka ekipa i świetny blog! Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  124. Piękne zdj , słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Fantastyczny blog Madzia! :) Wspaniałe zdjęcia, no i super ekipa! Wow! Pozdrowienia z Opola! :)

    OdpowiedzUsuń
  126. bardzo pięknie i mądrze piszesz, a Twoje zwierzaki są przesłodkie! oby wiosna zagościła już u nas na dobre! ;) trzymaj się ciepło i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  127. cudowne zwierzaki. Sama mam pieska 2 koty w tym jednego znalazlam i przygarnelam , koszatniczke i rybke. zdjęcia piekne. Pozrawiam i caluje❤ K. z Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
  128. Przepiękne zdjęcia! :)) Piękne są te zwierzątka i takie kochane <3 Wspaniały blog, bardzo przyjemnie się go czyta i do tego ogląda piękne zdjęcie! Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Madziu, jesteś bardzo mądrą i wrażliwą dziewczynką. To w jaki sposób prowadzisz bloga i poruszasz istotne dla społeczeństwa tematy wzbudza zachwyt ! Ponadto, Twoje zwierzątka są fantastyczne :) Życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ! Miłej na sercu, zarażaj świat swoją wspaniałomyślnością ! :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Piękne zdjęcia Madziu! Chcemy więcej!:)))

    OdpowiedzUsuń
  131. Piękne zdjęcia Madziu! Chcemy więcej!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  132. Super zdjęcia Madziu! Chcemy więcej!:))

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękne zdjęcia Madziu! Chcemy więcej!:)))

    OdpowiedzUsuń
  134. Madziu, fanatyczny blog:) Bardzo rzeczowy a zarazem kolorowy :) Wiele można się z niego dowiedzieć :) Nie przestawaj pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Twój żółwik bez ogonka ma tak samo na imię jak mój piesek przygarnięty ze schroniska :) super, że kochasz zwierzęta, pamiętaj dziewczyno.. człowieka poznaje się po tym, jak traktuje zwierzęta :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetne zdjęcia i bardzo pięknie opisany blog, proszę o więcej i więcej. Ja i moje zwierzaki będziemy Ciebie i Twoich przyjaciół obserwować z zaciekawieniem. Mocno ściskamy :* DKM

    OdpowiedzUsuń
  137. Bardzo kreatywne walentynki :D Słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Piękne walentynkowe zdjęcia! Wiem, ze nie powinnam faworyzować ale moim ulubieńcem zdecydowanie jest żółw Ziutek! Nie ujmując Gackowi (miałam kiedyś psa o tym pięknym imieniu) i reszcie wesołej gromadki :) Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za Ciebie i całą twoja zwierzakową ekipę! <3

    OdpowiedzUsuń
  139. Zazdrdoszczę tak długiego i obfitującego w piękne zdjęcia spaceru :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Piękny spacer :-) Dużo wiesz o przyrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  141. Sama mam psine, a jaka nieznośna! Ale słucha się, nie wymienilabym jej na nic innego ❤ super, podoba mi się tu, nie mogę się doczekać aż wstawisz nowe posty!

    OdpowiedzUsuń
  142. Zazdroszcze tym zwierzaczka tak wspanialej wlascicielki <3 bardzo ladne zdjecia, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  143. Witaj Madziu.
    Pięknie piszesz na swoim blogu a Twoje zwierzaki mnie oczarowały. Zdjęcie sarenki było przepiękne, dobry kadr i super lokalizacja. Las wydaje sie być zaczarowany zwłaszcza na zdjęciu z łódką na jeziorze. Pozdrawiam. Pisz tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  144. Super fotki i zwierzaki! Pozdrowienia z Gdyni :)))

    OdpowiedzUsuń
  145. bardzo mi się podoba Twoja strona Masz wspaniałą pasję Madziu
    Trzymaj się cieplutko i nigdy nie przestawaj marzyć ..Z góralskim pozdrowieniem Teresa

    OdpowiedzUsuń
  146. MADZIU bardzo mi się podoba Twój BLOG Masz wspaniałą pasję
    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę byś w przyszłości miała możliwość pracy ze zwierzętami bo widać że bardzo to kochasz.

    OdpowiedzUsuń
  147. Piękna relacja! Bravo! :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Jakie wesołe towarzystwo:) Bardzo fanie czyta się wszystkie wpisy. Dużo wrażliwości nie tylko na zwierzaki ale i środowisko. EKSTRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  149. Cześć Madzia! nie wiedziała,że można mieć w domu krewetkę! Z Twójego bloga dowiedziałam się fajnych rzeczy, piszesz barzdzo ładnie i ciekawie. Zazdroszczę Ci, że możesz mieć swoje małe zoo :) Trzymaj tak dalej i promuj swoje pisanie, bo bardzo dobrze Ci idzie. Pozdrowienia z Krakowa, Asia

    OdpowiedzUsuń
  150. Jestem pełna podziwu Twojej dojrzałości, już na pierwszy rzut oka widać, że Twoje zwierzątka są szczęśliwe. Dziękuję za bloga. Przejrzałam każdy post i nawet nie wiedziałam ze jaszczurki mogą być tak piękne, kto wie może kiedyś u u mnie w domu taki gość zawita. Przesyłam Ci gorące uściski i mnóstwo :) :) :) :) :) :) :) :) :) Pati

    OdpowiedzUsuń
  151. Fantastyczne robisz zdjęcia! Hachi jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  152. ale masz fajne zwierzaki! zadbane, piękne a przede wszystkim KOCHANE! to na pewno sprawia, że czują się u Ciebie świetnie :) miłość do zwierząt i przyrody to cudowna cecha i życzę Ci dużo wytrwałości i sukcesów hodowlanych (i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Super Zdjęcia !! :-D :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  154. Super masz te zwierzaki też bym takie chciała , bo tak jak ty bardzo lubię przyrodę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  155. Mój pies panicznie boi się wody :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Swietne zdjecia oraz blog! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  157. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  158. Swietne zdjecia oraz blog! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  159. Jakbym czytała siebie sprzed kilku lat. :) Jestem prawie 2 razy starsza od Ciebie, w listopadzie skończę 20 lat. Ale w sumie mogłybyśmy być siostrami... Patrzysz na świat podobnie jak ja. I tego spojrzenia się trzymaj, Kochanie! Zwierzaki masz cudowne i sama też taka jesteś. Keep going! :) Aha! Właśnie: w temacie zwierzaków: http://monikacisek.pl/wp-content/uploads/2015/07/planeta1jpg-300x200.jpg Taki mały prezent dla Ciebie, żebyś się uśmiechnęła jak sobie obejrzysz. I jeszcze jeden: http://monikacisek.pl/wp-content/uploads/2015/07/wiewiorkajpg-300x200.jpg Oba są z mojej strony, www.monikacisek.pl Nie wiem czy kiedykolwiek na nią zajrzysz, może nie, ale w zakładce "Uśmiechnij się" znajdziesz sporo takich obrazków jak te - mogłyby Ci się spodobać. Ja również jestem niepełnosprawna, choć urodziłam się z inną chorobą... Ale powiem Ci jedno: nie przejmuj się, to nie jest wcale takie złe. :) A czasem myślę, że bez tej mojej choroby nie poznałabym pewnych ludzi, więc może Ty kiedyś też tak pomyślisz? Kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  160. Cudne zdjęcia i fantastyczne zwierzaki :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  161. śWIETNE ZDJĘCIA obrabiasz JE SAMA CZY Z POMOCĄ pozdrawiamy serdecznie Monika Łukasz Gosia, jeden pies labrador BARSI, CHOMIK PUSIA I ŚWINKA MORSKA ŁATKA :)))))

    OdpowiedzUsuń
  162. Jestem pod wrażeniem Twojego bloga :) I ogromną fanką Hachiego - jest cudowny, chciałabym mieć kiedyś takiego psiaka <3
    Życzę Ci duużo zdrowia i wszelkiej pomyślności. Na pewno będę zaglądać częściej :)
    Pozdrowienia z Warszawy,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  163. Swietne zdjecia - milo popatrzec na na tak slodkiego, szczesliwego psa o krotkich nogach (sama kiedys bylam wlascicielka jamnika,wiec urzekaja mnie takie pieski), rozwniez mialam chomika Tuptusia i swinke morska- Pusia, widze ze Twoje zwierzatka maja podobne imiona, zycze by wszytsko sie dobrze ukladalo i duzo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  164. slodki ten Twoj Bary <3

    OdpowiedzUsuń
  165. Dzięki wielkie! Śliczne zdjęcia:* Wspaniały blog!

    OdpowiedzUsuń
  166. Cześć Madziu,Ja tęz uwielbiam zwierzęta.Jestem duuuużo starsza od Ciebie ale pasja to pasja.Mam żółwia Wacka, 2 skalary i yoreczke Sabine.Kocham to moje towarzystwo bardzo, bardzo.Ciebie pozdrawiam , obiecuje modlitwę i wiem, ze wyjdziesz z tego.

    OdpowiedzUsuń
  167. :) Naprawdę bardzo fajna strona. Będę polecać. I trzymaj się miłości do zwierzaków. One naprawdę są czarodziejami i potrafią spowodować, że się śmiejemy. Myślę, że Twoje zwierzaki też często się śmieją. Dzięki Tobie. I szepnij im słówko, bo chyba stały się bardzo znane razem ze swoją Przyjaciółką. :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Witaj Madziu :) Niesamowity ten Twój zwierzyniec. Ja w porównaniu z Tobą mam "tylko" 4 psy, kota i rybkę ;) Zdjęcia walentynkowe z Twoimi pupulami to najbardziej urocze fotki jakie widziałam tego dnia;) Jesteś wielką szczęściarą, że mieszkasz niedaleko lasu i możesz spotkać podczas spaceru z psami tyle niesamowitych rzeczy oraz rzadko spotykanych zwierząt. Bardzo podoba mi się Twój blog ( trafiłam na niego przypadkiem), ale jest taki uroczy, że pewnie jeszcze na niego zajrzę. Trzymaj się cieplutko :)
    Ania z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  169. Piękne zdjęcia! Wspaniale, że masz, odkryłaś w sobie pasję! Dużo dobrego i Bożego błogosławieństwa dla Ciebie :-)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  170. Cześć Madziulka! Bardzo profsjonalna hodowla :) jestem właścicielką zielonej iguany o imieniu Gustaw. Tak jak Ty, jestem wielką fanką gadów. Pozdrawiam Cię z Emiratów Arabskich!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  171. Piękne zdjęcia i ta sarna! Mi się nigdy nie udało zobaczyć sarny z tak bliska. Widać, że zwierzęta bardzo Cię lubią :) Pozdrawiam z Warszawy, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  172. Madziu, piękne masz te zwierzaki! Ja także kocham zwierzęta, sama mam pieska szczeniaczka Esper (mieszańca psa gończego i prawdopodobnie owczarka), króliczka Karmelkę, a odwiedzają mnie też czasami dwa koty sąsiadów Ziomek i Tajfun :) Wszyscy mocno pozdrawiamy! Bardzo ładnie piszesz, naprawdę masz talent :)
    Ania, Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Cześć Madziu, piękne zdjęcia i historie, sprawiłaś, że się uśmiechnęłam. Dziękuję Ci i życzę dużo zdrowia i radości. P.S. Zwierzaczki masz wspaniałe :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  174. Madziu przecudne te Twoje zwierzaki. Gratuluję bloga, z łatwościa przenosisz mnie w ten wesoły zwierzyniec. Wszystkiego dobrego i powodzenia w rozwijaniu swojej pasji ;-D

    OdpowiedzUsuń
  175. Hachi taki szczesliwy na zdjeciach, spacer mu sluzy, opisy trafione super😘

    OdpowiedzUsuń
  176. Madziu! Wielkie brawa za ogromny szacunek i miłość do zwierząt. Wierzę, że takim wspaniałym ludziom pisane jest długie i szczęśliwe życie. Dużo, dużo zdrówka, uśmiechu i wytrwałości <3

    Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  177. Naprawde REWELACYJNY BLOG -bardzo się spodobal mojej córci :-)

    OdpowiedzUsuń
  178. Madziu, masz bardzo lekki i interesujący sposób pisania. Cudownie się czyta te wpisy. Będę jeszcze zaglądać. Życzę Ci zdrowia .

    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  179. Gratuluję Ci pasji i wspaniałego podejścia do życia :) O to właśnie chodzi! Realizuj swoje marzenia i bądź zawsze uśmiechnięta :) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  180. Madziu! Uwielbiam pieski rasy corgi, to moja prawdziwa obsesja. Hachi jest CUDOWNY <3 Zresztą, jak wszystkie Twoje zwierzaki. Marzę o tym, żeby kiedyś mieć corgiego w domu i wierzę, że w przyszłości uda mi się zrealizować to marzenie. Słyszałam, że to bardzo rodzinne pieski, lubiące ludzi i wymagające dużo uwagi. Potwierdzasz tę opinię? Naprawdę, jesteś wielką szczęściarą, że masz taką wesołą gromadkę z corgim na czele :D Będę zaglądać regularnie na Twojego bloga, bo również kocham zwierzęta. Życzę Ci wszystkiego dobrego, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OCZYWIŚCIE ŻE POTWIERDZAM ! :-) Hachi to niezwykle towarzyski psiak i bardzo szybko się uczy.Jednak tżeba mu poświęcić trochę czasu bo uwielbia jeść i tżeba pamiętać żeby nie przytył. Jest bardzo kochany i uwielbia rozmawiać.

      Usuń
    2. OCZYWIŚCIE ŻE POTWIERDZAM ! :-) Hachi to niezwykle towarzyski psiak i bardzo szybko się uczy.Jednak tżeba mu poświęcić trochę czasu bo uwielbia jeść i tżeba pamiętać żeby nie przytył. Jest bardzo kochany i uwielbia rozmawiać.

      Usuń
    3. Ojej, to cudownie. :D Corgi wyglądają na małych żarłoków, ale to chyba przez to, że mają krótkie nóżki, przez co tułów wydaje się taki krępy.

      Usuń
    4. Tak po Hachim wcale nie widać że ma nadwagę ale dużo ludzi nie znających tej rasy myśli że to bardzo tłusty jamnik. Trochę jest przykro jak ktoś myśli że to kundelek :-)

      Usuń
    5. Bardzo tłusty i bardzo włochaty jamnik :D

      Usuń
  181. Madziu ! Widać ,że jesteś bardzo utalentowana i masz wielkie serce ,robisz bardzo piękne zdjęcia ,a zwierzęta Cię kochają , musisz być bardzo obowiązkową dziewczynką zajmując się taką gromadką ,bardzo Cię podziwiam . Życzę zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  182. słodkie zwierzaki :-)! Też mam psa nazywa się Nela. Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  183. Też widziałam żeremia bobrów na wakacjach w Bieszczadach, robią wrażenie. Widziałam też ślady wilka, a w naszej okolicy grasował niedźwiedź co mój chłopak wykorzystał żeby napędzić mi stracha ;) Pozdrawiam ciepło!
    Ps. super zdjęcia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  184. JAKIE CUDOWNE LAURKI WALENTYNKOWE!!!!! Baaardzo mi sie podobają, są przeurocze. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)