piątek, 29 maja 2015

Szczerbek w kąpieli

Witam ! pewnie jesteście ciekawi kto jest patronem bloga otóż już mówię Hachi ! ale jego zastępcą jest Szczerbi oczywiście wszystkie zwierzaki są dalej ważnym elementem tego bloga bo przecież bez nich by go nie było ! . Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka zdjęć z kąpieli Szczerbka i kilku minutowy filmik:-D Szczerbi bardzo lubi się kąpać w ciepłej wodzie (podobnie jak ja ;-)) ale ja nie do końca umiem pływać jakimś stylem w zasadzie ręce żabką a nogi pieskiem ;-) Szczerbi ma swój styl może nie za bardzo radzi sobie na tej głębokości ale kiedy wody jest więcej mój smok zamienia się w prawdziwego wodnego smoka !!!

link do filmiku 

Szczerbatek w kąpieli


9 komentarzy:

  1. Świetny wybór jeśli chodzi o patrona i zastępcę :-) Smoczek prawie jak małpa w kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram wybór!
    A ten Szczerbek ciągle mnie zaskakuje. Jak nie limuzyna, to basen!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu czy Szczerbek jeszcze urośnie ? bo gdzie Ty go wtedy będziesz trzymała ? Jest śliczny to fakt ale ja się boję :) On nie ugryzie ? bo zębiska ma na pewno !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planujemy zakup większego terrarium (ponieważ urośnie do 55 cm ) Szczerbi nie gryzie bo choć wygląda na prawdziwego smoka zębów nie posiada :-)

      Usuń
  4. Wszystkiego naj z okazji imienin Madziu!!!:) Całusy!;)

    Hachi? O, to super! Też na niego stawiałam, ale niestety spóźniłam się i nie wziełam udzialu w wyborach;). Gratuluję wygranej:).

    OdpowiedzUsuń
  5. A szczerbatek rozpoznaje ludzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ! po głosie lub zapachu na przykład moją mamę kojarzy z jedzeniem i gdy tylko zbliży się do terrarium od razu wie że dostanie jeść :-D

      Usuń
  6. No no zaczynam się wciągać , nie ma zębów to znaczy że nie ugryzie , rośnie do całkiem pokaźnych rozmiarów , jak mi jeszcze powiesz że lubi się przytulać albo że można by go tego nauczyć to chyba się zastanowię nad takim smokiem kiedyś dla siebie :))) Całuję Cię Madziu mocno i pozdrawiam z Krakowa . Tutaj chyba dzisiaj jest parada smoków . Za rok przyjedziesz ze swoim Szczerbatkiem i zrobisz największą furrorę na paradzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agamy bardzo lubią się przytulać mój Szczerbi też lubi ale jeszcze bardziej od przytulania lubi głaskanie pod brudką jego minka wtedy jest bez cenna

      Usuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)