niedziela, 10 maja 2015

Prechistoryczne oceanarium :D

Witam wczoraj razem z moją koleżanką Igą byłam w prehistorycznym oceanarium na stadionie narodowym w Warszawie było super ! na początku każdy musiał dostać okulary w 3D a później wszyscy wchodzili do wąskiego i ciemnego tunelu przypominał on starą łódź podwodną ;-) na ścianach były wielkie ekrany które miały służyć jak ogromne akwaria w których pływają podwodne dinozaury i faktycznie kiedy zdjęło się okulary było widać tylko ekran i jakiś pływający cień a kiedy się je założyło ekran przestał wyglądać jak obrazek ale jak głębokie akwarium w którym jest woda ! a cień okazał się być wielkim podwodnym dinozaurem który podpływał pod samą szybę i otwierał paszcze w każdym akwarium był przedstawiciel tylko jednego gatunku . wszędzie było słychać odgłosy dinozaurów nie które były nawet  podobne do odgłosów delfinów w jednym z akwariów był wielki żółw był bardzo przyjazny bo otwierał swój wielki pyszczek i podpływał do ludzi jakby chciał żeby ktoś go pogłaskał koło niego pływały małe rybki w innym akwarium była gigantyczna pirania (przynajmniej tak wyglądała ) ona wszystkich zaczepiała i atakowała wyglądało to tak jakby chciała wszystkich zjeść !
a to jest przyjazny żółwik
a to jest ta żarłoczna pirania
tutaj jest mama dinozaur i jej mały dino
nie wiem dokładnie jaki to gatunek ale  bardzo lubi pływać w ławicy
tego też nie znam ale nie był miły :)
ten miał wielkie zęby i ciągle otwierał paszcze żeby wszystkich nastraszyć
te dwa były barrrrrrrrdzo wielkie prawie jak wieloryby !!!!!!
na końcu były wielkie metalowe drzwi do których wchodzili ludzie wydobywały się z za nich dziwne odgłosy tak jakby kapała woda a na końcu był dźwięk alarmu było to dosyć dziwne ale postanowiliśmy zobaczyć co tam jest weszliśmy do ciemnego pomieszczenia a pan zamkną za nami drzwi przed nami był wielki ekran i tak jakby była tam metalowa brama kiedy się otworzyła zobaczyliśmy wodę takie normalne wielkie akwarium jakie było wcześniej ale nagle podpłyną rekin a mi się przypomniało że w internecie pisało ODWIEDŹ PREHISTORYCZNE OCEANARIUM I PRZEŻYJ ATAK REKINA no to wszystko było jasne ja postanowiłam że na to nie pójdę a tutaj weszłam do pomieszczenia i jestem rekin najpierw szczerzył zęby i wszystkich straszył a później zrobiło się trochę straszniej bo nagle z nie wiadomo z kąt pojawił się i gwałtownie walną łbem o szybę wszystko to było w 5D ! więc przy uderzeniu podskoczyła podłoga tak żeby wyglądało to realnie no i najgorsze pękła szyba !!!!!!!! rysy odchodziły coraz dalej i coraz dalej i było słychać jak kapie woda ! oraz jak szyba pęka drugie uderzenie to był horror bo rekin tak walną że podłoga zatrzęsła się jak przy trzęsieniu ziemi i dodatkowo zaczęła lecieć na nas woda ! z sufitu  zapaliły się czerwone lampki i rozległ się dźwięk alarmu ale na szczęście stalowa brama zasunęła się a drzwi się otworzyły i powiem wam że było SUPER ! bałam się okropnie ale to bardzo mi się podobało ! i z chęcią bym to powtórzyła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      
a to właśnie buźka rekina który rozbił szybę ;-D ten rekin to megalodon czyli największy rekin na świecie
   
  
a to dzieło tego potwora
   linki do filmików tylko że nie moje i filmik został nagrany gdzie indziej ale wszystko jest tak samo jak w Warszawie :-) przeżyjcie atak megalodona
atak megalodona
wirtualna wycieczka po oceanarium                                         

7 komentarzy:

  1. Fascynujące, zazdroszczę takiej przygody też chcielibyśmy tam być. Myślę, że bym się bardzo bała. Pozdrowionka☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę Madzia, zaintrygowałaś mnie tym atakiem rekina. Można jeszcze wpaść na Narodowy w celu jego przeżycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że można . Nie wiem dokładnie do kiedy to jest ale wszystko wygląda na raczej stałe i myślę że na pewno przez cały miesiąc będzie :-D Polecam bo na prawdę warto a atak rekina to nie powtarzalne przeżycie co prawda trwa jakieś trzy albo cztery minuty ale widowisko jest super

      Usuń
    2. No to namówiłaś mnie :)

      Usuń
    3. No to namówiłaś mnie :)

      Usuń
  3. Madziu Ty poznawałaś dinozaury na narodowym a Klaudiusz w niedzielę w dino-parku w Zatorze . Jak poczujesz się lepiej to polecam . Te filmy co oglądałaś można zobaczyć w Krasiejowie:-) . a co u Twojego Smoka ? :-*<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rekina widzialam w Krasiejowie. A tak naprawdę to nie widziałam, ale słyszalam:( ;). Piski z sali były tak głośne, ze nie odważyłam się wejść...Tylko Antek z tatą dali radę;). Dzięki Tobie Madziu mogę zobaczyć co przegapiłam:). Odważniara z Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)