piątek, 7 kwietnia 2017

Top 10 Ulubionych zwierzaków

Hej !

Oto przedstawiam Wam top 10 moich ulubionych zwierzaków !
Wiem ,że już kiedyś był podobny post ale od tego czasu już trochę się na mojej top liście pozmieniało.

Czekam również na Wasze komentarze z Waszą Top listą :)
Może mieć więcej miejsc niż moja :)


     TOP 1  - Kot rasy Ragdoll (i inne rasy kotów / nierasowe )
  TOP 2 - Pies rasy Corgi ( Oraz inne rasy psów / kundelki )
                  TOP 3 - Jaszczurki , Traszki , Salamandry

TOP 4 - Koń fryzyjski ( inne konie też ale najbardziej fryzy )

                                       TOP 5 - SARNY
                                         TOP 6 - Wilki

                             TOP 7 - Żółw Wodno-Lądowy

                         TOP 8 - Lew ( szczególnie biały )
                                  TOP 9 - SZYNSZYLA
                                   TOP 10 - Krewetka




11 komentarzy:

  1. Witam Cie kochana Madziu ♥ :)


    Oto moja ulubiona top dziesiatka (no moze troche wiecj) :

    1 Konie czystej krwi arabskiej (i inne konie)

    2. Delfiny, wieloryby, walenie ( rozmawiaja ze soba w środowisku między innymi za pomocą echolokacji, a delfiny ostatnio naukowcy stwierdzili, ze maja osobowosc). Rekiny tez mnie fascynuja i nieslusznie je posadzamy, ze sa wrogami ludzi.

    3. trzecia pozycja, tu bedzie "zwierzyna lesna" typu Sarenki, Jelenie, Losie, Liski, Wilki, Rysie.

    4. Kruki "krukowate" za inteligencje :) oraz sokoly, orklikowate.
    Dobrze udokumentowany jest przypadek wrony brodatej (Corvus moneduloides), która potrafiła wykonać haczyk z drutu, by następnie wyciągać nim mięso z tuby. (oraz inne ptaszki, ktore moim zdaniem sa najbardziej wrazliwym stworzeniem na swiecie)

    5. Syberian husky ( i inne pieski)

    6. Z tropikalnych lubie ogladac w tv zwierzeta "kotowate" typu Jaguary, Pantery, Lamparty, Tygrysy ... uwazam, ze maja piekne sylwetki, futra, oczy, sa symbolem groznej a zarazem pieknem dzikiej natury. Fajnie, ze takie miniaturki "kotkow" namiastke tego mamy w domach :)))

    7.Panda, Koala (misie, ktore powinny byc w sumie miesozerne, ale ewolucja im stanela w miejscu i nie pozwolila na to, bo co z tego, ze posiadaja "zebiska" ale jelita nie sa kompletnie przystosowane do terawienia miesa)

    8.Pingwiny / uchatki za to, ze przypominaja zachowania ludzkie te dobre i te zle tez :p

    9 na tej pozycji postawilam na smieszne i dziwne zwierzatka takie jak Leniwce (leniuchowte ), Gwiazdonos amerykanski, BLobfish
    (warto im sie przyjrzec z bliska, ubaw po pachy)

    10. Krokodyl, Waran, hipopotam
    (przy nich mozna sie poczuc jak w epoce dinozaurow)

    to tyle droga Madziu, mam nadzieje ze cie nie zanudzilam bo Ty i tak dobrze wszysko wiesz na temat zwierzat :)
    Zycze dobrej kondycji i zdrowka, wracaj do dobrej formy, a jakbys chciala to napisz swoje typy zwierzat, ktore sa dla Ciebie dziwaczne lub super fascynujace.
    Pozdrawiam mocno, :***
    :)))
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu wysoko na Twojej liście jest koń. Nie wiedziałam, że tak lubisz konie. Chyba nigdy nam o tym nie opowiadałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja w sumie mało było postów o koniach.
      Kiedyś robiłam post pod tytułem moje ulubione rasy koni.
      Konie lubię od niedawna (od roku ;) ale nasiliło mi się to teraz. Marzę aby chodzić na jazdy :)

      Usuń
  3. O! Hejka! Super post! Nie spodziewałam się że na 9 miejscu będzie szynszyla bo myślałam że będzie wyżej ;) Trudno :P
    *WIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę że na mojej liście jest 400 miejsc to szynszyla i tak zajmuje wysokie a to pierwsza dziesiątka

      Usuń
  4. Ja niestety nie mam swojej top listy, nie potrafię powiedzieć jakie zwierzęta lubię najbardziej. Wszystkie kocham jednakowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym koniecznie wrzucila sowe i krolika. I koniecznie niedzwiedzia! A biale lwy tez lubie! :) Choc rude tez mi sie podobaja tylko biale ciutke wiecej.
    pzdr z Teksasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królik jest u mnie na 15 miejscu :D
      Za sowami nie przepadam a miśki u mnie są gdzieś na 30 :)

      Usuń
  6. Fajne zestawienie Madziulka! Na mojej top liście pojawi się na pewno krowa... To wbrew pozorom bardzo przyjacielskie zwierzę. Na naszym gospodarstwie mamy ich bardzo dużo i uwielbiam je odwiedzać. na podium znajdzie się także psiak, rasa bez znaczenia, byle nie jakiś agresywny typ. Na trzecim miejscu pszczoły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na pierwszym miejscu są psy. Przyznam, że kocham wszystkie zwierzaki, ryby, plazy, gady, ptaki ssak. Owady też:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madzia moja 10 ulubionych zwierzaków:
    1. Wilki <3
    2. Konie (wszystkie rasy, ale najbardziej fryzy)
    3. Psy rasy owczarek niemiecki (ale tak ogólnie każda rasa)
    4. Kotki birmańskie (oraz inne :P)
    5. Jaszczurki <3
    6. Lwy
    7. Tygrysy
    8. Papugi
    9. Chomiczki <3
    10. Rybki
    (PS. Dziękuję za paczkę Madzia <3)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)