poniedziałek, 11 lipca 2016

Co słychać u mojej Księżniczki ?

Witajcie !!! Przepraszam Was ,że długo nie pisałam ale postaram się to nadrobić :-)
Mam kilka zaległych postów ale dzisiaj zacznę od Mgiełki :-)

Moja księżniczka już sporo urosła i robi się coraz sprytniejsza :-)  Uwielbia się też bawić i coraz mniej śpi :-) Jednym słowem z małego kotka staje się dorosłą kotką :-)
Teraz już nie wyobrażam sobie żeby Mgiełka spała w koszyku lub na podłodze :-)
W nocy grzeje mnie jak piecyk :-D I słodko mruczy.
A kiedy gram w grę to patrzy się na ekran komputera jak gdyby ona chciała też pograć :-)
Od kilku dni je również mokrą karmę np. kurczaka z wątróbką w sosie , pasztet z tuńczyka i karmę z owocami morza.
Ta ostatnia to jej ulubiona aż się upomina żeby ja dostać.
A gdy tylko stukamy w puszkę biegnie jak szalona :-)
Je także suchą karmę dla kociąt ,która również jej smakuje :-)


Chcesz zjeść mój pasztet !!!!??? ;-)
Biegnę przez sen ;-)


Sosik z kurczakiem i wątróbką Mniam !!!


FILMIK : 
Mgiełka i jej polowanie :-)






13 komentarzy:

  1. WOW! Super ta Twoja Kiciora :) Jeśli mogę poprosić - chciałabym mieć jej portret :) Da się załatwić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Mgiełka towarzyszy Ci w prawie każdej czynności :D Słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna Mgiełka ! A najlepsze zdjęcia to te z dużą, wysuniętą łapką :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. a ten biebieski pojemniczek, to co to jest? (wyglada troche jak nocnik). Widze tez ze Mgielka sie uczy pranie robic ;) I nie stroni od wanny- kto wie moze sie sama wykapie? Nie bedzie sie musiala myc hihi ;)
    pzdr Teksanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna:) Ma piękne, niebieskie oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna prawdziwy przyjaciel!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, masz cudowne zwierzątka i nadałaś im świetne imiona :) kapitalny jest uśmiechnięty Szczerbatek na zdjęciu w nagłówku :) doskonałe ujęcie, imię niesamowicie do niego pasuje :) a Mgiełka prześliczna i jaka kochana, jak Ci towarzyszy każdego dnia! Ja też uwielbiam koty, mam 11-letnią kotkę, która niestety jest taką zazdrośnicą, że przez te wszystkie lata nie mogłam wprowadzić do domu żadnego innego kota, chociaż bardzo chciałam. Ale kocham ją nad życie :). Codziennie z nią rozmawiam, bo koty wydają całą gamę przeróżnych dźwięków :)

    Madziu, jestem pierwszy raz na Twoim blogu i będę go regularnie odwiedzać, jesteś wspaniałą dziewczynką o wielkim sercu. Masz tak śliczną, przemiłą buzię, sympatyczny uśmiech, budzący zaufanie i wesołe oczka, że aż chciałabym Cię przytulić :). Kochana, życzę Ci wszystkiego dobrego :)

    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ona ma przepiękny ten nosek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, modelka pozowała fantastycznie. Superfota-jak Mgiełka schowana jest w torebce-za markerami:). Buziaki letnie z południa:) Ciotka B

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, Twoja miłość do Mgiełki niemal od pierwszego wejrzenia, zamieniła się w wielką miłość ze wzajemnością:) Świetne z Was kumpelki.
    Razem z Tobą czekałam na przyjazd Mgiełki, a teraz razem z Wami cieszę się z tej pięknej przyjaźni. Twoja księżniczka jest wspaniała.
    Przesyłam buziaki! Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna!
    Madziu, pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra kotek:) I te jego oczy cudne:)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)