środa, 10 grudnia 2014

Info dla nowych czytelnkoów :)

INFO DLA NOWYCH CZYTELNIKÓW

Stronka istnieje od Niedzieli 26 października 2014 r.
Komentarze na blogu są moderowane więc od razu nie wyświetlają się na blogu.
Blog jest TYLKO o zwierzakach zarówno moich jak i jakiś ciekawostkach z netu :)

Nazywam się Madzia
Moje zwierzaki kocham nad życie.
Kocham najbardziej jaszczurki i koty :)
Pisałam trochę książek (aktualnie również jedną) ale żadna nie została wydana :)
Blog powstał z myślą o zwierzakach i uświadamiania ludzią ,że jaszczurki również są bardzo ciekawymi i MĄDRYMI zwierzakami :)
Jaszczurki hoduje od 2013.
A pierwszego zwierzaka ( Psa Barego) dostałam w wieku 5 lat.
Jednak zwierzaki towarzyszyły mi od zawsze a koty od pierwszych chwil mojego życia (ale kiedyś nie przepadałam za nimi ;)

2 komentarze:

  1. Madziu, tak mi przykro. Mam nadzieję, że te dwa żółwiki choć trochę Cię pocieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gacek i Ziutek sprawiają mi wiele radości są małe i rozrabiają .Sami był chory i tak naprawdę nawet weterynarz nie umiał powiedzieć co mu było :(prawdopodobnie już kupiliśmy go chorego tylko potem choroba się nasiliła .Mam nadzieje że moje Gacki nie zachorują wyglądają na zdrowe i pełne chęci do zabawy.

      Usuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)