niedziela, 2 listopada 2014

RYBKI MAŁE I RYBKI DÓŻE

Witam teraz opowiem o moich rybkach akwariowych.Mam różne gatunki i kolory :mieczyki ,kiryski,sumika,neonki,dania pręgowanego,i wiele wiele innych których nazw nie pamiętam.
Mam też karasia z rzeki miał 3cm kiedy go dostałam teraz już ma ponad sześć.
Oprócz hodowania rybek akwariowych uwielbiam łowić ryby z rzeki ,interesują mnie ryby drapieżne szczupaki,sandacze i sumy.
NEONKA ŚWIECI W CIEMNOŚCI A JEJ PASEK MIENI SIĘ NA KOLORY:ZIELONY, SELEDYNOWY, MORSKI, GRANATOWY I NIEBIESKI.
KIRYS GRZEBIE PO DNIE W POSZUKIWANIU POKARMU
SUMIK
MIECZYK MA NA OGONIE DŁUGI MIECZ
SANDACZ
SZCZUPAK
SUM

5 komentarzy:

  1. Madziu
    ile Ty masz tych zwierzątek?
    Pewnie będziesz studiować weterynarię?
    Jestem pod wielkim wrażeniem,podziwiam Cię!
    JESTEŚ WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego szczupaka i sandacza to sama złowiłaś? Dorodne okazy :) podziwiamCię Madziulek za cierpliwość przy łowieniu :) ja bym prędzej spłoszyła niż złowiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia ściągnęłam z internetu.Mój dziadek złowił takiego sandacza, ja wciąż poluje na takie okazy ale puki co złowiłam tylko muł,glony i patyki.

      Usuń
    2. Ważne, że próbujesz łowić i że sprawia Ci to przyjemność :) W końcu Ci się uda złowić jakąś piękną sztukę, tak dorodną jak na zdjęciu :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)