sobota, 20 sierpnia 2016

XIV Klubowa Wystawa corgi :-)

Witajcie !
Tak jak obiecałam dziś relacja z wystawy corgi na ,której dzisiaj byłam.
Było super !!! Tyle corgi w jednym miejscu jeszcze nigdy nie widziałam.
Tym razem wystawa była w klimatach " Bollywood" właściciele uroczych psiaków byli przebrani w piękne stroje :-)

Piękne psiaki startowały w klasach :
Klasa młodszych szczeniąt
Klasa szczeniąt
Klasa młodzieży
Klasa pośrednia
Klasa otwarta
Klasa użytkowa
Klasa championów
Klasa weteranów ( piesków starszych )
Klasa Vintage
I poza konkurencją
Klasy były podzielone na suczki i psy 
Oraz na rasy welsh corgi pembroke (Hachi)
i welsh corgi cadigan
Psiaki obu ras miały swoje osobne ringi na ,których dzielnie walczyły o najlepsze miejsca :-)
Wszystkie oceniał sędzia brał pod uwagę dosłownie wszystko :-) 
Ja bym nie umiała wybrać najładniejszego i najlepszego wszystkie były piękne !!!
Jednak było kilka psiaków ,którym kibicowałam szczególnie :-) Między innymi ojciec Hachiego Rysiek ,który zdobył pierwsze miejsce ! :-)
Na zwycięzców czekały piękne puchary i karmy :-)

Racuch <3
prababcia i pra ,pra babcia Hachiego :-) 
Tata Hachiego :-)

Filmy : 
Wystawa welsh corgi pembroke
wystawa welsh corgi pembroke 2
Wystawa welsh corgi cardigan 

 

12 komentarzy:

  1. Witam, cię serdecznie Madzia czytam od niedawna twojego bloga o zwierzętach i strasznie cię podziwami, że masz aż tyle zwierzaków. Ja mam fretkę, która się wabi Neska i ma 4 miesiące i 16 dni, Pozdrawiam cię mocno i oczywiście zapraszam do mnie na bloga o Fretce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pięknych Hachi-podobnych :-)) Czy Twoj corgi brał kiedyś udział w jakiś zawodach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Hachi jeszcze nie występował na wystawie ale może kiedyś ;-) Będzie raczej startował w zawodach pozakonkursowych :-)

      Usuń
  3. Fantastycznie, że mogłaś uczestniczyć w takiej wystawie :-) Madziu gdyby nie Ty, to bym nigdy nie poznała rasy corgi! A psiaki te są bardzo wdzięczne :-)
    Hachi to wykapany tatuś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.Brawa dla Ciebie Madzia.Pozdrawiam z Fretką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie psiaki cudne sa;) Swietny post;) Pozdrowionka;) Moc zyczen zdrowka;)
    _______,=.=,_ 
    ------,'=.-o---`\___ 
    -----/---o\--(0-----D 
    ----/-o----\---- ___/ 
    ----|----O--|-----\) 
    ---',o---_/--o .--' 
    -----`"`;-O--( 
    ----------[[[[]]_..,_ 
    --------/--.--""``\\ 
    ------.'-O------.\,,|| 
    (---.'------""`|-`""` 
    |\-/--O--o---__| 
    -\|-o--.-'----`\ 
    --\-_-o---O----| 
    ---(---o---.-'--) 

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pieski. Fajnie, że mogłaś uczestniczyć w takiej wystawie. Czekamy Twoj Hachi weźmie z Tobą udział w wystawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna rodzina Hatchiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te pieski. Gdyby nie Ty, to rasę tych psiaków znałabym tylko dzięki Królowej Elżbiecie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super psy... Jestem wielką corgomaniaczką!
    Zapraszam do mnie posiadam psa w typie corgi :)

    https://m.facebook.com/MisiaCorgi/

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)