niedziela, 28 sierpnia 2016

Na Mazurach dzień 2 :-)

Witajcie !
My dopiero wróciliśmy z kolacji ;-)
Dzisiaj dzień był wyjątkowo udany przyczynił się do tego wielki leszcz , wyśmienity obiad i kolacja, przejazd statkiem na jezioro Śniardwy i spacer z Mgiełką ,która nauczyła się chodzić na smyczy !

Dzień zaczęliśmy od śniadania nie zbyt dobrego ale zawsze to śniadanie ;-)
Potem poszliśmy połapać rybki całkiem dużo między innymi kilka leszczy , płotek i uklejek.
A potem wyprowadziliśmy Mgiełkę na długi spacer :-)
Później poszliśmy na obiad. Sandacz był pyszny ! Zjadłam całego
A później pojechaliśmy do Mikołajków. Mikołajki przypominały mi nieco Gdańsk ;-)
Jechaliśmy Statkiem wycieczkowym przez największe jezioro w Polsce ! Normalnie jak morze !
Jechaliśmy godzinę i pół na górze statku. Widoki były FANTASTYCZNE !!!
A potem wróciliśmy i poszliśmy na ryby. Padł mój rekord ! Największa ryba nie drapieżna ,którą złapałam a zarazem największy leszcz jakiego złapałam ! Marzenia się spełniają leszcz wreszcie był mój na parę chwil ;-)
Potem poszliśmy na kolacje i przepyszne naleśniki ! Aż do tej pory się rozpływam :-)
Jutro z Mgiełką idziemy na dłuższy spacer , łowienie a dalej to nie wiadomo ;-)
Filmiki wrzucę dopiero po przyjeździe bo na razie nie mam za dużo czasu a w lesie youtoobe nie zbyt działa. Niestety wczorajszy węgorz okazał się surowy i nawet nie spróbowałam ;-)

PŁOTKA

PŁOTKI
LESZCZ :-)
PŁOTKA
CZAPLA :-)
PŁOTKA
CZAPLA









 LESZCZ
NAJWIĘKSZY LESZCZ :-D

KONIEC :-)


7 komentarzy:

  1. Pięknie! Wspaniały wypoczynek. Coś czuję, że mazury szczególnie pokocha mgiełka. Tyle wrażeń, atrakcji i spacerów :-) Gorzej jak nie będzie chciała wrócić do dużego miasta...:-) Miłego jutrzejszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia jak widać na załączonych zdjęciach lubisz strasznie łowić rybki to naprawdę jest super zajęcie aż tylko ci pozazdrościć, że umiesz łowić rybki, bo ja niestety nie umie. Widzę, że kicia też jest z tobą na wakacjach. Więc nie ma jak życzyć udanego pobytu na Mazurach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjęcia. Gratuluję złowionych rybek :). Miłego wypoczynku, Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Madziunia! Cieszę się ze wakacje udane i pogoda dopisuje! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wakacje i niezłe połowy!! Baw się dobrze Madziu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki przepiękne. Połowy mistrzowskie. Madziu, promieniejesz tam ze szczęścia:-) Nigdy nie byłam na Mazurach ale bardzo bym chciała tam pojechać. Twoje zdjęcia i opowieści jeszcze bardziej mnie do tego zachęcają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są c u d o w n e a pewnie i tak na żywo wrażenia są jeszcze lepsze. Jeśli chodzi o ryby, to na Mazurach pobiłaś chyba wszelkie swoje rekordy, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)