sobota, 5 marca 2016

Witamy kolejnych członków naszej gromadki !

Witajcie ! Dziś tak jak mówiłam przybyły do nas 2 krewetki Green jedna bladsza ma na imię Limonka a druga ciemniejsza Miętus :-)
Razem z Miętusem i Limonką przybyły jeszcze: jedna krewetka blue carbon ( imię : Carbonka )  , jedna choko ( imię : Choko ) i dwie orange ( imię : Pomarańczka )
Pewnie jesteście ciekawi co tam u Januszka ? Już mówię ... Januszek wczoraj w nocy wybrał się na wyprawę po całym akwarium w poszukiwaniu miejsca na nocleg ponieważ ,, uciążliwi sąsiedzi" Pinokie ciągle do niego zaglądają i go ... czyszczą ;-)  ale zdecydował że nie będzie się przenosił w inne miejsce nasz malutki krabik sądzi pewnie że to pinokie prędzej czy później się wyniosą z jego miejsca. Mam również dobrą nowinę jeśli Januszek do piątku będzie sie zachowywał dobrze i będą mu sprzyjały nasze warunki to dołączymy do niego kolegę Tobiaszka :-) Januszek i Tobiaszek śmieszne imiona jak na krabiki prawda ? ;-)

 Mam jeszcze kolejne dobre wieści jeden z moich patyczaków ( chyba Hruścik ) zrzucił skórę !
I jest już brązowy ! oraz bardzo duuuuuży ! Jeżeli uda mi się go podnieść ( co będzie raczej trudne )
To zrobię dla Was zdjęcie jak wygląda w porównaniu do mojej dłoni. Kto wie może niedługo doczekamy się pierwszych patyczątek ? Ja na ten dzień czekam z niecierpliwością !

A tym czasem przedstawiam Wam moje nowe krewetki !

Zrzucona ,,skóra" wraz z jej właścicielem :-)

Choko :-)
Orange :D
Green ( będzie jeszcze bardziej zielona )

Blue carbon ( też będzie bardziej niebieska )
I na koniec Januszek dzisiaj ( po obudzeniu ) ma dobry humorek :-)


                                                     Link do Filmiku : Podróż Januszka 
Do blogowego zobaczenia !

 

11 komentarzy:

  1. Madziu świetnie wyszło! Wow - Januszek to najfajniejsze imię dla ogromnego krabika!!! Ukłon dla ciebie!!! Pozdrawiam z daleka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Madzia!!!!życzę dużo małych patyczątek i małych kreweciątek:-)Iga wraz z mamą

    OdpowiedzUsuń
  3. To kibicujemy Januszkowi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałam fanką Januszka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ,jestem pod wrażeniem-jak Ty to Kochana Madziu wszystko ogarniasz?
    Twoja wiedza na temat zwierząt jest oszałamiająca.
    Chylę czoło.
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne imię wybrałaś!:D Januszek to strzał w 10!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są Green i Pomarańczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, jak Ty opowiadasz o zwierzętach, to nawet krewetki i krabiki wydają się super rozumne i przyjazne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. grono zwierzątek znów się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty zapamiętujesz te wszystkie imiona :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)