wtorek, 1 marca 2016

Mikro krab - limnopilos naiyanetri

Witajcie ! Dzisiaj o krabiku limnopolis naiyanetri ,który jest najmniejszym krabikiem świata i ,którego...można hodować ! Choć o tych krabikach i ich zwyczajach na wolności nie wiele wiadomo jest to niezwykle ciekawy zwierzak ,który może być trzymany z krewetkami i nie agresywnymi rybami ! Opisze go tutaj ponieważ możliwe że w piątek zawita on w naszym domu :-) Ale jeszcze nic nie wiadomo.

Mikro krab - limnopilos naiyanetri :
Jak już wspomniałam to najmniejszy krabik na świecie
Jego rozmiar to : 0,8 - 1 cm. dorosły ! Jest aktywny 
przez całą dobę . To bardzo towarzyski zwierzak
Pożywienie : Krabik żywi się głównie mikro
żyjątkami wodnymi ,których nie widać gołym okiem
wyłapuje je dzięki malutkim włoską na łapkach.
Może jeść również karmę dla krewetek oraz mech.
Długość życia : krabiki żyją zwykle od 18 miesięcy
do 3 lat.
Wygląd : Krabik może mieć wiele kolorów od 
brązowego po piaskowy czasem szary lub nawet czarny.
Temperatura wody : 22 - 28 *C
 Zdjęcie :
 
    

17 komentarzy:

  1. Na ostatniej fotce wygląda pięknie, na tym niebieskim tle. Nie jestem jednak pewna, czy chciałabym go mieć w domu...:) Ciotka B

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, mały dr Dollttle i Jej zwierzęta :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny z niego ziomek! Zadziwiasz mnie Madzia ilością zwierzątek w Twoim domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jakie dostanie imię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie zadziwiasz z ilością zwierzakòw w domu. Sama mam tylko 2 koty i psa. Marzyłoby mi się mieć więcej. Może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia mnie zaskakuje nieustannie, i za tą ją bardzo lubię.
    (Nie zdziwię się, jak zacznie trzymać w domu piranie... hi hi)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy zwierzak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby do Was przybył! ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj madziu twuj blog jest bardzo wajny życze ci żebys wyzdrowiała szkoła kiełczuw 2f tesz mam dużo zwierzot chomika psa 2 koty natalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie widziałam tyle błędów w jednym zdaniu

      Usuń
  10. witaj twuj blog jest fajny ,ciekawe czy będziesz miała więcej zwieżąt

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne masz zwierzęta MADZIU

    OdpowiedzUsuń
  12. FAJNE MASZ ZWIERZĘTA I SŁOTKIE PSY

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow - ale fajny :). Koniecznie pokaz jak twoje akwarium wygląda z nowymi mieszkańcami ;) - wodny świat jest niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie parametry wody? Czy można trzymać z krewetkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej w notce można trzymać z krewetkami , ja swojego trzymałam i nic się nie działo co do parametrów to już dokładnie nie pamiętam ponieważ krabika miałam rok temu i obecnie już nie mam ale wiem że temperatura wody od 22 - 28 °C też napisałam powyżej w notce :)

      Usuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)