poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pimpuk i przyjaciele

Witam ! W Niedziele byłam z dziadkiem nad starą Wisłą (blisko miejsca gdzie mieszkamy ) mieliśmy łowić ryby ale z tego nic nie wyszło ponieważ nic nie brało mimo tego była świetna zabawa dzięki malutkim żabką które wędrowały po całym brzegu co to były za żabki nie wiem do tej pory ;-) taka  żabka powinna być kijanką nie miała nawet centymetra ! a nawet jak by się tyle co przeobraziła to powinna być o wiele większa no nic tajemnica żabek nie jest rozwiązana w każdym razie były fajne ;-D jedną z żabek nazwałam Pimpek ale gdy ją goniłam z zasapania Pimpek przekształcił mi się na Pimpuk i tak żabka została nazwana po chwili zobaczyłam że Pimpuków jest więcej wszystkie były takie same zauważyłam że gdy Pimpuk się bał to zamykał oczy i zwijał się w kulkę ;-D śmieszna z niego żabka . Pimpuków było tam tak dużo że aż cała trawa  się ruszała wszystkie mikro-żabki biegły czym prędzej do wody ja pomogłam kilku z nich a Pimpuka posadziłam na kolanach i razem patrzyliśmy na spławik a później wypuściłam go na trawę by dalej kontynuował podróż przez trawę :-) A jego gatunek nazwałam Warszawianka mała ;-) ;-) ;-)








2 komentarze:

  1. Faktycznie żabka nie należy do gigantów :-) Słodziak. Nigdy na żywo takiej nie widziałam. Ciekawe jakiego jeszcze innego zwierza spotkasz w trakcie swoich wycieczek :-) Wszystko nam tu na blogu opisuj, bo Twoje posty są świetne! Buziaki Madziku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te żabki z podwórka . nie znam nazwy . Ale Warszawianka Mała bardzo mi się podoba . Od dziś tak będę je nazywać .

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)