sobota, 6 czerwca 2015

Moja pierwsza rybka !!!

Witam wczoraj razem z mamą i dziadkiem byłam w Dolinie Jaszczurek na rybach i złowiłam swoja pierwszą rybkę w życiu !!! długo czekałam na ten moment a moja radość nie miała końca kiedy na haczyku zobaczyła płotkę a nie glony i wodorosty pierwszy raz sama podcięłam holowałam i wyciągnęłam a płoteczka pierwsza klasa około dziesięciu centymetrów !!! a co lepsze później druga !  większa i za minutę trzecia a później dłuższa przerwa z pół godziny i w końcu taki okaz !!! około piętnastu centymetrów oczywiście znów płoteczka wszystkie złapane i wypuszczone a ja szczęśliwa że aż było mnie słychać na drugi brzegu ;-) Przy łowieniu towarzyszyły mi trzy jaszczurki Fela , Mela i Szybka oraz zaskroniec S

To jest Fela

To Mela

Ta piękna zwineczka to Szybka

a tam z tyłu wystaje główka zaskrońca S
A tutaj właśnie mam branie !!!

Widzicie te małe rybki ? to są chyba małe płotki było ich tam bardzo dużo !!!

A to już moja pierwsza zdobycz pierwsza tutaj i pierwsza w moim życiu płotka Maciuś

A to druga płotka Redka czyli czerwona kredka ;-)

A to czwarta Gigant największa !!!

to właśnie ja i on tutaj widać jaki naprawdę był duży

to trzecia Srebrka ładna prawda ale była malutka

a to ja i Gigant (Czyli czwarta płotka )

ZAMIESZCZAM FILMIKI MUSICIE KONIECZNIE JE ZOBACZYĆ

1. moja pierwsza rybka
2.moja druga rybka
3.moja trzecia rybka
4.moja czwarta rybka

18 komentarzy:

  1. Wow! Pokazałam Markowi. Powiedział to samo! Szykuj wędki! Zrobimy zawody :) jak się nie zmieszczą do samochodu, Marek coś Ci znajdzie w swoim sprzęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wzięłam zesobą moją wędkę i około dwudziestu twisterów więc podejmuje wyzwanie :-D

      Usuń
    2. Ok! Jesteśmy w kontakcie. Byleby pogoda dopisała :)

      Usuń
  2. Brawo jesteśmy niezmiernie z Ciebie dumni :-) Ciekawi nas czy jaszczurki też krzyczałý z radości kiedy łowiłaś rybki;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto został patronem zwierzątkiem bloga? !

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Madziu, piękny połów - złapać rybkę o tak małej mordce to potrzeba niezłego wyczucia i delikatności.
    Ja też wczoraj wędkowałem i złapałem małego sumika - fotki brak. Ale ja miałem łatwiej bo mordka sumika jest duuużo większa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Madziu. Widać masz talent do wędkowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie! To musi być radość. Czytałam wywiad z prof. Religą, on też uwielbiał łowić ryby, a potem je wypuszczał

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Madziu , Ty to masz Wielkie Serce ! Złapać rybkę i wypuścić - piękny gest . Nie każdy jest taki :) Ja np . jak złowiłabym rybkę to bym ją sobie usmażyła i zjadła :) nawet taką sardynkę :) Gratuluję Ci tego połowu , piękne zdjęcia , fajnie że pogoda się udała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze się bałam zaskrońców bo myślałam że to węże,:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam na rybach...U nas w domu po prostu nie było TRADYCJI ŁOWIENIA RYB;). Nie sądziłam, że to AŻ tak emocjonujące zajęcie!:)

    Ryby rybami, ale Madziu! Jaka transformacja!:))))))))))) WOOOOOOOOOOOOOOOW! Z małej dziewczynki zmieniasz się w piękną, pełną szalonych pomysłów nastolatkę!:) (pozytywnie szalonych:)) Dopiero na filmach to widać:). Zatem...prosimy o więcej:P

    OdpowiedzUsuń
  11. A dziadka dobrze kojarze:P. Przypomina mi się, jak mijamy się samochodami na drodze do szkoły a pan Dziadek swoją złowrogą miną daje mi do zrozumienia, żebym nieco zjechała ze środka jezdni;).
    Ale widzę że pozory mylą:P. Prawdziwe oblicze kochającego, pomocnego i najwspanialszego Dziadka na świecie poznałam tutaj, na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu oglądając filmiki przypomniałam sobie jak będąc w twoim wieku jeździłam do cioci w Uniejowie i z wujkiem łowiłam ryby do rzeki mieliśmy 3 minuty mały spacerek przez warzywniak i furtką prosto nad rzekę . Moje trofea to płotki tak ogromne że nie warto było brać i wracały do wody . Ale wiem ile to frajdy.
    dziękuję Ci za te filmiki . Aż nabrałam ochoty na taki wypad na ryby .

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu zadziwiasz mnie swoimi umiejętnościami! Jesteś wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)