wtorek, 13 września 2016

Odwiedzinki Dymusia :-)

Witajcie !
Dzisiaj byłam w odwiedzinkach u Dymka ! :-)
Demek był bardzo słodziutki taka puchata kuleczka <3
Ma piękne ciemno niebieskie oczka takie kuleczki.
Jego rodzeństwo również jest urocze ! Takie puchate kuleczki z bystrymi oczkami.
Dymcio nieporadnie gramolił się na moich rękach właściwie to bardziej pełzł niż szedł.
Można powiedzieć ,że dzisiejsze popołudnie minęło mi słodko i milutko <3
Dymcio jest bardziej kotkiem na rączki bo Mgiełcia nie usiedzi długo.


Filmik :
Dymuś



14 komentarzy:

  1. Jakie maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Madziu,
    Wakacje, praca i problemy z logowaniem sprawiły, żedawno nie dawałem znaku. Lecz zawsze z zapałem czytam Twoje wszystkie wpisy. A tu na blogu, tak jak w Twoim życiu, dynamika zmian jest olbrzymia. Jak tu wchodzę to zawsze się uśmiecham, a widząc Ciebie, radosną i pełną nowych pomysłów wiem, że wszystko uCiebie dobrze.
    Tak trzymaj. Przyznam, że bardzo chciałbym zobaczyć Mgiełkę i małego Dymka. I ciekaw jestem jak wielki jest już Frugo i smok Szczerbi?
    Ściskamy i do zobaczenia.
    GB

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, czyzby kolejna miłość ze wzajemnoscią od pierwszego wejrzenia:)? Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dima jest piękny, z Mgiełką będą na pewno świetnymi kumplami. Kiedy Dimo u Was zamieszka?Pozdrawiam baaaardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Madziu :D Widzę, że Twoja zwierzęca rodzinka się powiększa :D Wspaniale! :D Mgiełka będzie miała kompana do zabawy ;) Dymek -prześliczny kotek ;) Oby Mgiełka nie miała problemów z zaakceptowaniem jego obecności. Chociaż skoro akceptuje większość Twoich zwierzaków to myślę, że nie będzie większych problemów :D Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na dalsze posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodki kociak! Taka mała gapcia jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki sliczny! O to bedzie troche syczenia na poczatku ;) Mgielka zdetronizowana. pzdr z teksasku

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociak mnie rozbraja! <3 Madzia to ja Paulina :D Na msp podałam ci e-mail. Wejdź i napisz do mnie na e-mail. <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem bo nie mogę się zalogować i utworzyć konta :(

      Usuń
  9. Piękny ten Dymek,myślę,że będzie u Ciebie bardzo szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)