sobota, 13 sierpnia 2016

Wędkarski miesiąc :-)

Witajcie !!! Dzisiaj zamieszczam zdjęcia i filmiki z mojego wędkarskiego miesiąca.
Mam nadzieje ,że post Wam się spodoba. Znajdziecie tu różne rybki i największe w moim życiu uklejki. Relacje będzie od 24 lipca do 12 sierpnia :-)

Tu na rybach z przyjaciółkami Wiką i Zuzią w dolinie jaszczurek ( Pozdrawiam Was dziewczyny !)
Ryby w tym dniu brały bardzo dobrze jednak nie wiele udało nam się złapać cwane maluchy !
Wzdręga ,którą złowiła Wika była maleńka ale za to jaka piękna !
Nad Odrą tata złapał taka uklejkę mi udało się tylko schwytać w aparacie jaszczurkę :-)
Nazwałam ją Mikrusia
Wędkowanie nad "dziką" odrą (na "jaskółkę" spining i spławik)
Dzika rzeka ma plusy i minusy (minusy to wtedy jak spławik porywa wir a ty myślisz ,że masz branie i gdy natraciłeś już w wirze pięćdziesiąt robaków  ;-) a plusy to wtedy jak wyciągasz rybę większą niż normalnie (20 cm. ukleja)
I jeszcze jedna większą (22 cm.)
A to już znajome warszawskie jeziorko Szczęśliwickie jak zwykle szczęśliwe :-)
(Wzdręga "krasnopiórka" zazwyczaj mylona z płotką (pamiętaj wzdręga jest srebrna płotka złota)
To jest płotka duża płotka !
Na błysk ?! nie możliwe ;-) a jednak (błysk to przynęta na ryby drapieżne np. szczupaki udająca małą rybkę )
A ta już " normalna" na robaka ;-)

Filmiki z wędkarskiego miesiąca :
Jaszczureczka nad odrą
Malutkie rybki nad odrą
Malutkie rybki nad Odrą 2


                                                        A teraz trochę śmiechu ;-)
"Mam Focha"
"Nie ma mnie "
"nie przeszkadzaj"
" nie kupuj kota w worku ! ;-)"
A to kotka z pizzerni :-)
Filmik : Mgiełka w worku
Pozdrowienia od Mgiełki i pa pa !!!


A w sobotę jak będzie ładna pogoda pojadę na zjazd corgi :-) I również zamieszcze relacje :-)

13 komentarzy:

  1. Madziunia!!Złowiłaś piękne rybusie!!!Ale się cieszę że ja jestem na blogu i moja rybka którą nazwałam Krystynka :P Ale świetny post!Pozdrawiam Mgiełkę i ciebię :* Ps.Pozdrowiny od Trixuni <3 BUZIAKI :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełka potrafi rozbawić :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kotek .Zapraszam do nas .

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu już wielokrotnie to pisałam ale jeszcze powtórze - bardzo, bardzo Cię podziwiam za wielką pasję i miłość jaką masz do zwierząt! Mam nadzieję, że kiedyś moje dziecko też coś będzie tak fascynowało i interesowało jak zwierzaki Ciebie :-) Najważniejsze mieć w życiu pasję.
    A tak w ogóle czy Ty lubisz jeść ryby???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jeść ryby w każdej postaci (oprócz sushi ):-)

      Usuń
  5. A ja jestem pełna podziwu dla Twojego zmysłu obserwacji, dostrzegania zwierząt i pięknego języka jakim je opisujesz. Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich koleżanek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu do sushi i oliwek się dorasta więc na pewno za kilka lat będziesz wcinać je ze smakiem ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzi mgiełka jest cudowna ja bardzo uwielbiam koty a twój kotek jest taki śliczny mgiełka jest po prostu śliczna pozdrawiam ciebie Madziu Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziuś, udane łowy:) A Ty i Mgiełka to nawet śpicie podobnie...:) Buziaki Kochana! Ciotka B

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu!
    Jak wiele osób tak i ja nie mogę wyjść z podziwu nad Twoją znajomością zwierząt, nawet ryb, które łowisz.
    Mam wielki szacunek do ludzi, którzy mają pasję, Ty jesteś najlepszym tego przykładem.
    Mgiełka jest cudowna, Twoje zdjęcia oddają cały Jej urok.
    Widzę, że jest wszędzie, nawet w worku, we wiadrze.
    Cudowny kot cudownej Pani.
    Widać, jak bardzo Mgiełka Cię kocha.
    Faktycznie zwisa jak szmaciana lalka, czy na razie za młoda i zbyt pełna energii?😀😀😀
    Oklaski także dla Twoich cudownych przyjaciółek.
    Dziewczyny, Was równie podziwiam, macie złote serca.
    Pozostańcie takie wśród niełatwogo w obecnych czasach życia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak Mgiełka zwisa jak szmaciana lalka ale żadko kiedy leży spokojnie na rękach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak Mgiełka zwisa jak szmaciana lalka ale żadko kiedy leży spokojnie na rękach :-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)