czwartek, 30 czerwca 2016

Wielki quiz o ragdollach i o Mgiełce !!!

Witajcie !!! Dzis zrobię quiz o ragdollach i o Mgiełce :-) Na moim blogu wprowadzam kilka nowości ,które mam nadzieję spodobają się Wam :-)  Nowoscią na moim blogu jest ,że co tydzień w niedzielę będę opisywać jaką rasę psa, kota , płaza lub gada np. w tą niedzielę zaczniemy od ragdolla a w następną napiszę posta o corgim. Będziecie mogli sami decydować o jakiej rasie mam napisać :-)
Możecie mi również podsyłać pomysły na quizy i różne zabawy o zwierzakach :-)

1. Co oznacza RAGDOLL ?
a. to tylko nazwa rasy ,nie oznacza nic
b. szmaciana lalka
c. miękka zabawka

2. Jakie ragdoll posiada odmiany ubarwienia ?
a. mitted , bicolor , point
b. mitted , bicolor
c. bicolor , point

3. Czy ragdolle wykorzystywane są do felinoterapii ?
a. tak
b. nie

4. Jaką szczególną cechę posiada ragdoll ?
a. nie potrafi mruczeć
b. ma włos zamiast siersci
c. kiedy komuś ufa trzymany na rękach zaczyna bezwładnie zwisać

5. Ile ważą ragdolle ?
a. 3-4 kg.
b. 5-10 kg.
c. 4-6 kg.

6. Jakiej odmiany barwnej jest Mgiełka ?
a. blue mitted
b. seal bicolor
c. seal mitted
d. blue point

7. Co najbardziej lubi jesć Mgiełka ?
a. mokre puszki z rybą i owocami morza i suchą karmę rybną
b. suchą karmę z kurczaka i wątróbki
c. mokrą karmę z kurczaka i królika

8. Czym najbardziej lubi się bawić ?
a. uszytą rybką
b. piórkiem
c. uszytą myszką

9. Jakiego koloru ma obróżki ?
a. niebieską i czarną
b. czerwoną i różową
c. czarną i różową

10. Jak inaczej nazywamy Mgiełkę ?
a. Księżniczka
b. Jadzina lub Megi
c. Laleczka

0 - 3 - Musisz jeszcze trochę poczytać o Mgiełce :-)
4 - 7 - Sporo wiesz o Mgiełce ,pewnie bardzo ją lubisz :-)
8 - 10 - Brawo !!! Jeste prawdziwym fanem Mgiełki , pewnie dużo o niej czytasz i oglądasz każdy filmik z nią w roli głównej :-)


Dzisiaj zamieszczam również kilka ,, profesjonalnych " ;-)  zdjęć i filmików mojej przyjaciółki :-)


FILMIKI :
Poranna zabawa Mgiełki :-)
Złodziejka rybek ;-)
Potworek z pod łóżka ;-)



6 komentarzy:

  1. 1B
    2A
    3A
    4C
    5C
    6C
    7c
    8A
    9c
    10B
    Pytania były naprawdę trudne!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam poprawić kilka odpowiedzi na moje pytania :)
    A mianowicie :
    8A i 9A i 10A :) oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ściągałam z poprzednich postów Madzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu oto moje odpowiedzi :)

    1)b - wiem to ;)
    2)c - strzelam w ciemno !
    3)a - chyba tak ?
    4)c - wiem to na pewno :))
    5)b - nie jestem pewna, ale..to duze koty.
    6)d - nie jestem pewna,strzelam !
    7)b - strzelam w ciemno !
    8)a - zaobserwowalam na filmiku ;-)
    9)b - strzelam :/
    10)b -juz to dzies przeczytalam ?


    dzeikuje za quiz i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedzi :)
    buziaaaki paaaaa !
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu oto moje odpowiedzi :)

    1)b - wiem to ;)
    2)c - strzelam w ciemno !
    3)a - chyba tak ?
    4)c - wiem to na pewno :))
    5)b - nie jestem pewna, ale..to duze koty.
    6)d - nie jestem pewna,strzelam !
    7)b - strzelam w ciemno !
    8)a - zaobserwowalam na filmiku ;-)
    9)b - strzelam :/
    10)b -juz to dzies przeczytalam ?


    dzeikuje za quiz i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedzi :)
    buziaaaki paaaaa !
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanem Mgiełki, choć pewnie nie wszystko o niej jeszcze wiem spróbuję się zmierzyć z tematem bez ściągania;)
    1.b
    2.a
    3.a
    4.c
    5.c
    6.c
    7.c
    8.b
    9.a
    10.a
    I jak?

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)