poniedziałek, 13 listopada 2017

Poznajcie Riane :)

Hej !
Ciąg dalszy przedstawiania nowych członków naszej paczki :)
Tak przez te kilka miesięcy nie pisania dużo nowych zwierzaków dołączyło do naszej rodziny.
Kto czyta mojego drugiego bloga (Pamiętnik Koniary Meggi) ten już pewnie dawno jest w temacie i wie ale dla tych co czytają tylko tego bloga przedstawiam Wam już ostatniego z nowych członków rodziny...

Poznajcie Riankę ! mojego drugiego konia :)
Dostałam ją miesiąc po tym jak dostałam Mefisto :)
Rianka jest kucem islandzkim , walijskim i Felińskim w jednym :)
Ma 4 lata i ma około 125 cm. w kłębie :)
Rianka jest wspaniała kocham ją <3 ! jest delikatna , czuła , spokojna , opanowana , łagodna i można tak w nieskończoność :D
Świetnie dogaduje się z Mefisto - jest jego dziewczyną :D
Jazda na niej to czysta przyjemność , zgrywamy się w 100% a w sobotę nasze pierwsze wspólne zawody :D
Rianka kocha jeść marchewki :)
Mieszka razem z Mefikiem w stajni u przyjaciół (Pony-Klubie) pod Wrocławiem ale staram się odwiedzać ją i Mefisto co drugi dzień :D

Więcej informacji o niej jest na moim drugim blogu na ,który serdecznie zapraszam bo jest on w całości poświęcony właśnie Rianie i Mefikowi :) na tym blogu tylko przedstawiłam ją ale tak to co u moich koników słychać itp. zawsze będę opisywać na "Pamiętniku Koniary Meggi" :D
Tu link : PAMIĘTNIK KONIARY MEGGI

Mam nadzieję ,że przyjmiecie ją do naszej paczki z otwartymi ramionami :D
A tu trochę fotek mojej księżniczki <3







MISTRZ DRUGIEGO PLANU - MEFISTO :D






MOJE DWA KONIKI - PO LEWEJ RIANA PO PRAWEJ MEFISTO



6 komentarzy:

  1. Madziula, jesteś Wielka i te Twoje koniki, podobnie jak cała reszta zwierzyńca, słodkie jak niedźwiedź przed zimową drzemką. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna 😍 Ja niedawno się przesiadłam na też bardzo młodego konika zajeżdżonego kilka miesięcy temu. Jeszcze jest troche mały ale w wieku Riany. Może troche starszy. I mam pytanko. Wiem że jest taka zakładka na twoim drugim blogu ale nie mogę się zdecydować na kolor czapraka do skarogniadego konia (ciemno szare siodło i czarne ogłowie) będe wdzięczna za pomoc 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealny dla skarogniadego będzie żółty lub czerwony według mnie :D moze tez rozowy w sumie oasowac lub taki bordowy :)

      Usuń
  3. Nie no, super dziewczyna! (konia mam na mysli) Wyglada na starsznie slodka klacz :)
    pzdr z teksasu

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! I konie i zdjęcia i Twoje serce i cała Ty! Miłość Twoja do zwierząt nie ma granic Madziu, dużo dzieci mogłoby się od Ciebie uczyć!/Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna, wydaje się bardzo łagodna?

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)