sobota, 1 lipca 2017

Światowy dzień psa !

Witajcie w 350 poście ! :D

Dziś Światowy dzień psa - idealna okazja aby wybrać się do schroniska i przywieść bezdomnym psiakom zabawki , karmę i trochę pieszczot.
Ja  miałam taki plan ale niestety nie czułam się jeszcze na siłach aby cały dzień spędzić poza domem.

Pamiętałam jednak o moich psiakach , Hachiemu i Baremu kupiłam nowe zabawki ! :D
Myślę ,że są odlotowe bo jeszcze takich nie widziałam :D

Piszczący stek dla Hachiego , Niebieska piłeczka dla Barego a pędko kiełbasek dla obu do przeciągania :D Jak zobaczyłam te kiełbaski to musiałam je kupić :D są odlotowe !



Wszystkim psiakom w tym dniu życzę zawsze pełnej miski , ciepłego domu, miłości , szczęścia i długiego życia <3

8 komentarzy:

  1. Pieski zadowolone będą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dle piesków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty dla piesków Madziu, na pewno są z nich zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowite prezenty :-) Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaa :D świetne prezenciki :D Moja bokserka zapewne porwałaby to pętko kiełbasek :D Uwielbia zabawki, które można razem z nią ciągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra zabawki!! sama bym takie chciała :D
    Pewnie zabawa będzie wyśmienita.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana Madziu wysłałam ci karteczkę urodzinową i mały prezent na twoje urodziny mam nadzieję że niedługo wrócisz do domu będziesz się cieszyć z kartek i prezentów które dostaniesz na swoje urodziny :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)