wtorek, 18 lipca 2017

Nareszcie jestem !

Hej !
Przepraszam za długą nieobecność ale byłam w warszawie.
Teraz już jestem w domu ze swoim małymi przyjaciółmi i postaram się pisać i na tym i na tamtym blogu :D
Tak dawno nie widziałam Tesco ! Naprawdę się zmienił i przypomina swoją pra pra pra pra pra pra pra ... babkę Jozefine (pierwszego ragdolla / Matke pierwszych ragdolli )
Bardzo jest do niej podobny idelalny ragdollek taki czysty :D z kolei Dymek bardziej wdaje się w swoją persowatą część i coraz mniej przypomina ragdolla (szczęście że pyszczek ma chociaż piękny a nie "walnięty deską " 😆 Prawdziwy z niego piękny misiu.
Mgiełka się nie zmieniła , nadal smukła i nie zależna ale bardzo mądra :)

A oto nowa miniaturka podoba się ?

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś. Nowa miniaturka bardzo mi się podoba. Zastanawiam się jakie zwierzątko kryje się w pustym okienku 😉 Czy masz już kogoś na oku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Tak myślałam:-) Zdradzisz nam kto to, czy to będzie niespodzianka?

      Usuń
    2. Myślę że jeszcze sporo czasu będzie to tajemnicą ;)

      Usuń
  2. Pewnie, ze sie podoba:)
    Miło Cię znowu widzieć na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, masz prześliczną szatę graficzną bloga, sama ją robiłaś ? : ) Oczywiście poznaję na niej Hadżiego <3 , co do kotka nie mam pewności , czy to Mgiełka czy Dima ? : D
    Miniaturka jest cudowna , wszystkie zwierzaki prezentują się śliczne, zadowolone i pełne energii. Zastanawia mnie ten znak zapytania, spodziewasz się kolejnego towarzysza ? : )

    Tesco faktycznie jest podobny do swoich przodków , ma ciekawski wzrok i szlachetną postawę , bardzo podoba mi się ten kociak : ]
    Czekam z niecierpliwością na kolejny post , pierwszy raz jestem na twoim blogu i bardzo mi się podoba twój pomysł na prowadzenie go ; ) Mam nadzieję, że niedługo dodasz nowe zdjęcia zwierzaków, albo filmiki z waszych wspólnych zabaw.
    Ściskam <3

    Sisi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko na blogu robiłam sama a w tle jest i Mgiełka i Dymek i Tesco i oczywiście Hachi :)

      Usuń
    2. Ps. Pisze się Hachiko w skrócie Hachi a czyta się Hacziko i skrócie Haczi:) to po japońsku;)

      Usuń
    3. Japońska gramatyka nie jest moją mocną stroną, ale postaram się więcej nie mylić ;) Za tę omyłkę niezmiernie przeproś i wytarmoś Hachi'ego ;-)

      Nie da się nie zauważyć, że bardzo kochasz zwierzaki , podobnie jak ja :) Wszystkie są cudowne i niezwykłe, a każdy z nich skrywa w sobie coś, niezwykłego.
      Nie mogę się doczekać jakim to nowy pupilem wypełnisz ten znak zapytania w miniaturce : )
      Sisi

      Usuń
  4. Cześć Madziu ☺ Już mnie intryguje to wolne miejsce ze znakiem zapytania ??☺ Czy to oznacza, że planujesz nowego pupila?

    OdpowiedzUsuń
  5. oj teraz kociaki beda jeszcze kolory troche zmieniac! one zawsze tak szybko rosna ;(
    teksanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wróciłaś do pisania. Z niecierpliwością czekam na nowe wpisy, zawsze bardzo ciekawe i z pięknymi zdjęciami. Nowa miniaturka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Madziu. Nowa miniaturka jest świetna. Super, że wróciłaś do pisania blogów. Jestem ich wierną fanką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. hejka Madzia;) w te puste miejsce pasuje tylko TINA;)
    Udanych 13 urodzinek i duzo zdrowka;) Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Madzik w Dniu Urodzin !!! Blog jest nieslychanie ciekawy , bardzo profesjonalnie prowadzony i po prostu super ! Zycze cudownego dnia <3 Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  10. To miejsce to pewnie dla urodzinowego kucyka:) podgladnelam na innym blogu 😄spóźnione ale szczere życzonka Madziu 😚. Dawno mnie tu nie było bo nie znamnowego pupilka Tesco 😕

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)