środa, 26 lipca 2017

Najlepszy prezent na urodziny + odwiedziny u Mefiego

Hej !

Jak już pewnie wiecie z FB wczoraj na moje 13 urodziny dostałam wymarzonego konia :D
Nazywa się Mefisto (w skrócie Mefi) jego mama to kucyk Feliński a tata to kuc Walijski :)
Mefi ma około 3 lat , piękną szpakową sierść i piękne oczy - jedno szklisto niebieskie a drugie bardziej granatowe :D

Wczoraj dostałam filmik a dzisiaj pojechałam obejrzeć go na miejscu w stajni gdzie będzie sobie mieszkał.
Jest śliczny <3 wymarzony , piękny i tak jak chciałam nie podobny do kuca a do małego konia :)

W stajni dzieli wybieg ze swoją "dziewczyną" Basią :) Która jest nieco niższa od niego i bardzo lubi jeść :)
Nie odstępuje Basi na krok :)

Kantar ,który dla niego przywiozłam okazał się co prawda za duży ale czapraki dobre i trafiłam w 10 ze smaczkami jabłkowymi bo Mefik domagał się więcej :)
Będę wiedzieć jakie mu kupować :D
Bardzo mu ładnie w kolorze niebieskim , morskim ale też czerwonym.

Osobowość ma wspaniałą , przyjacielski , ciekawski , chętny do współpracy , żywy , energiczny i mądry :)

Zobaczyłam też jak kłusuje na lonży i galopuje i nawet przez chwilę chyba zacwałował :D
Filmik mam ale nie dam rady dzisiaj wrzucić więc wybaczcie :) może zdjęcia wynagrodzą :)

W stajni oprócz Baśki i Mefiego mieszkają też małe kotki ( w tym Iskierka ,którą miałam przyjemność wziąć na ręce i pogłaskać <3 ) Małe Kurki ,które są mega puchate i takie słodkie :D i dorosłe koty.

Z racji tego ,że jest to post o moim nowym zwierzaku zamieszczam go również na tym blogu :) ale reszta postów z wyjazdów do stajni i opowieści o Mefim będą standardowo na blogu "Z pamiętnika Koniary Meggi" więc tam oczekujcie postów ze stajni a tu z życia moich zwierzaków domowych.

Do Mefiego wpadnę jeszcze raz niedługo więc oczekujcie na dniach relacji :D
Mam nadzieje ,że go polubicie i już dzisiaj zajmie miejsce w zakładce oraz zdjęciu profilowym jako nasz nowy przyjaciel :D

(więcej zdjęć na drugim blogu - serdecznie zapraszam https://pamietnikkoniarymeggi.blogspot.com/ KLIKNIJ TU :D)






11 komentarzy:

  1. WOW ♥ ♥ ♥ Mefisto ,wymarzony i idealny prezent dla Ciebie, ale Ci sprawil radosc;););) Ciesze sie bardzo z twojego szczescia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu , Mefisto jest piekny ! Tak sie ciesze , ze masz nowego przyjaciela . Sciskam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu - cudny ten Twój Mefisto. I podziwiam Cię, ja się boję zwierząt, które są większe ode mnie. Ograniczyłabym głaskanie tylko do kiciora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent, idealny <3 Mam nadzieję, że stworzycie z Mefisto cudowną parę. Czekam na filmiki i zdjęcia z jazd
    Sisi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koń:) Wymarzony prezent dla Ciebie. Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy o Mefisto:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu wszystkiego najwspanialszego , spełnienia marzeń ! Konik piękny i ładnie ma na imię

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny prezent! Konik jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione ale: Happy birthday to YOU, happy birthday to YOU, happy birthday dear Madzia, happy birthday to YOU!!!!!!!! Prezent rewelacja. Ja zaadoptowalam konika z fundacji Tara, nazywa sie Luna, musze ja odwiedzic tego lata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu:-) Spóźnione, ale szczere najcudowniejsze życzenia urodzinowe dla Ciebie. Prezent piękny. Chyba wspanialszego prezentu nie mogłaś sobie wymarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest :) Bardzo podoba mi się jego umaszczenie.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)