poniedziałek, 1 maja 2017

Pierwsza jazda !

Witajcie moi kochani !

Dzisiaj pojechałam do stajni na moją pierwszą jazdę !
Stajnia mieści się za Wrocławiem i jest tam ponad dwadzieścia koni :)
Ja jeździłam na Kucyku imieniem Vincent :) Przesłodki z niego maluch ale i trochę uparty ;)
Najbardziej podobały mi się tam 4 konie - ogier fryzyjski (mojej ulubionej rasy) , klacz tinker (to też moja ulubiona rasa) , kucyk (a może konik polski już nie pamiętam ;) i oczywiście Vincent :)
Super było przypomnieć sobie jak jeździć na koniu i na pewno będę tam częstym gościem :)
Koniki są tam śliczne i bardzo , bardzo spokojne , stajnia jest blisko lotniska i ciągle latają tam głośne samoloty a konie nawet uchem nie ruszą jak taki przelatuje :D

Na początku bałam się ,że przygniotę Vincenta bo był mniejszy ode mnie :D
Ale mimo wszystko dał radę i chodź często przystawał i Pan ,który nas prowadził musiał się nieźle nagimnastykować aby namówić go do dalszej współpracy to i tak byłam mu bardzo wdzięczna ,że mnie przewiózł.
Najpierw w jego zagródce a potem wyjechaliśmy już na większy padok oczywiście Vincent wlazł w sam środek kałuży a miał jeszcze tyle miejsca na około 😆.
Siedziało mi się na nim baaaardzo wygodnie chociaż na początku myślałam ,że spadnę jak zaczął robić swoje "fochy" ,że już dalej nie pojedzie ;)

Następnym razem spróbuję na większym kucyku ale myślę ,że będzie mi się tęsknić za Vinciem i pewnie i tak wyląduję na jego grzbiecie ;)

(ps. następne posty z jazdy będę pisać na tym blogu : http://pamietnikkoniarymeggi.blogspot.com/ gdyż nie chcę mieszać postów o moich zwierzakach z postami z jazdy konnej bo było by niezłe zamieszanie ;) wolę to podzielić a wiem ,że dosyć często będę jeździć na jazdy i zdawać z nich relację :) Zapraszam więc od czasu do czasu na tego bloga :)






























































Link do strony stadniny :)
- Stajnia pod Topolami

Filmiki z jazdy :)
- jazda 1(klik)
-jazda 2(klik)

Link do strony gdzie będą moje posty z jazdy konnej
- https://pamietnikkoniarymeggi.blogspot.com/








5 komentarzy:

  1. Cudne konie i koniki;) Filmik super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koniki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i fajnie się prezentujesz Madziu na tym kucyku! 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że między wami zaiskrzyła prawdziwa przyjaźń. Małe koniki są takie słodkie i jak się z nich spada to człowiek krócej leci ;) i raczj jak pójdą w galop to będzie galopik więc ogólnie to taka bezpieczniejsza wersja .
    A ból nóg po jeździe miałaś?

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)