piątek, 18 września 2015

Słodkie dzieciństwo Tuptusia

Witam ! Wiem dawno nie pisałam bo miałam słabszą formę ale dzisiaj nadrabiam :-) Znalazłam ostatnio kilkanaście słodziutkich zdjęć z dzieciństwa Tuptusia nawet nie wiedziałam że był aż taki słodki ;-) Nie mogłam więc nie zamieścić jego zdjęć na blogu !


Tuptuś w dniu przyjazdu do nas miał 2 miesiące i śmiesznie sterczące uszko

Czyż nie jest słodki ?



Tuptuś był bardzo ciekawski i nie za dużo się zmieniło :-)

Pierwszy spacer na balkonie



I wieczorkiem pyszna sałatka z liśćmi mlecza , koniczyną i trawą


bardzo smakowała

tuptuś również słodko leżał

a najbardziej podobały mu się moje kapcie ;-) uwielbiał wkładać do nich pyszczek i ciągnąć za rzepy



Tuptuś uwielbiał grać ze mną w gry


a to już w domu w dzień wigilii tuptuś podgryzał choince sztuczne igły ( dobrze że na samym dole były styropianowe bombki :-)


A to zdjęcie było zrobione nie dawno już tuptusiowi nie stoi uszko i trochę się zmienił

2 komentarze:

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)