piątek, 11 września 2015

Moje ulubione rasy kotów

Tak jak i wcześniej pokazałam Wam jakie rasy psów lubię tak i teraz zrobię tak o kotach istotach tajemniczych i często niezależnych ;-) Nie wiem czy wiecie ale miałam kotkę Kiciulę tak miała na imię wiem imię takie trochę zwyczajne ale wybaczcie miałam wtedy dwa latka i inne imię nie przychodziło mi do głowy w zasadzie ja sama mówiłam na nią Ciciula :-) .
Ciciula to zwyczajny dachowiec i tak naprawdę z tamtego okresu pamiętam tylko tyle że kotka złośliwie mnie podrapała tak mocno że przez następne pięć lat nienawidziłam kotów dopiero jakos teraz znów się do nich przywiązuje ;-). Koty podobnie jak i psy są nie rasowe i rasowe a każdy jest wyjątkowy i nawet sfinks ma w sobie to coś choć jego ogólny wygląd nie zachwyca ;-) Pochwalcie się również jakie koty Wy macie/mieliście lub chcielibyście mieć :-)
CHOĆ CICIULA BYŁA DOSYĆ ŁADNA A JEJ PRĄŻKOWANE SZARE FUTRO PRZYPOMINAŁO TROCHĘ TYGRYSA TO NIE O TAKIM KOCIE MAŻE



BALIJSKI ZDECYDOWANIE PIERWSZE MIEJSCE NA MOJEJ LIŚCIE JEGO FILIGRANOWA POSTAWA, DUŻE LEKKO SKOŚNE NIEBIESKIE OCZY, WIELKI PUSZYSTY OGON I JEDWABISTA SIERŚĆ SPRAWIAJA ŻE KOT WYGLĄDA JAK Z BAŚNI FANTASY
JAWAJSKI RÓWNIEŻ PIERWSZE MIEJSCE JEST PODOBNY DO BALIJSKIEGO LECZ MA MNIEJ PUSZYSTY OGON
KOLEJNY ŁADNY KOTEK ZAJMUJĄCY 2 MIEJSCE TO KOT SYJAMSKI NIECO MNIEJ PUSZYSTY ALE I TAK ŁADNY

3 MIEJSCE NORWESKI LEŚNY KOT O WYGLĄDZIE DZIKIEGO NIEZWYKLE PUSZYSTY I MILUTKI
RÓWNIEŻ 3 MAINE COON JEDEN Z NAJWIĘKSZYCH KOTÓW DOMOWYCH MA PODOBNE DO RYSIA PĘDZELKI NA USZACH

4 MIEJSCE KOT BIRMAŃSKI TAKI BARDZIEJ PUSZYSTY SYJAMSKI
SNOWSHOE KOLEJNY ŁADNY KOTEK KTÓRY ZAJMUJE MIEJSCE 5
TEN ŚLICZNY KOCIAK TO KOT BENGALSKI NIEZWYKŁE CĘTKI UPODABNIAJĄ GO DO DZIKIEGO KOTA TEN ŚLICZNY KOTEK ZAJMUJE MIEJSCE 6

ANGORA TURECKA KOLEJNY ŚLICZNY KOTEK ZAJMUJĄCY MIEJSCE 6 RAZEM Z BENGALSKIM

A OTO I SERWAL KOT DZIKI LECZ CORAZ CZĘŚCIEJ HODOWANY W DOMACH TEN NIETYPOWY MRUCZEK ZAJMUJE U MNIE 7 MIEJSCE 
ABISYŃSKI DZIKI OSTATNI KOT NA MOJEJ LIŚCIE 8 KOT Z KRÓTKĄ SIERŚCIĄ I BIAŁYM KRAWACIKIEM POD PYSZCZKIEM



ALE NIE ZAPOMINAJMY O NICH NASZYCH KOCHANYCH DACHOWCACH I WCALE TO NIE PRAWDA ŻE CZARNY KOT TO PECH ON NIE WYBIERAŁ KOLORU SIERŚCI :-)

2 komentarze:

  1. U nas pierwsze miejsce nasz GERFILD. Fajne są syjamskie miałam takiego jak byłam w Twoim wieku. A Klaudiusza marzeniem jest rudy maine coon. Napisz jak zdecydujesz się na kotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu temat dla mnie - KOTY :-) Uwielbiam koty, wszystkie jakie są.
    Od zawsze marzyłam by mieć kota rasy: Cornish rex albo Devon rex. Koty te podobne są sylwetką trochę do sfinksa ale mają kędzierzawą sierść jak baranek :-)
    Najmilsze są jednak zwykłe dachowce, a już najpiękniejszy jest mój Szaruś :-) - poznałaś Madziu Szarusia u moich rodziców w Częstochowie, prawda?

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)