środa, 23 września 2015

Niesamowite ptaki z Jeziorka Szczęśliwickiego

Witam ! Dzięki Wam dziś możemy oglądać wspaniałe zdjęcia ptaków z Jeziorka Szczęśliwickiego.
Mój nowy aparat ma na prawdę niesamowite możliwości i potrafi uchwycić piękno zwierzaka nawet w ruchu. Naprawdę niesamowicie wyostrza . Pierwszy test wypadł na 5 z + :-).

Dodatkowo by zachęcić ptaszki do pozowania wzięłam ze sobą dwie reklamówki pełne bułek .
Najlepszymi modelami byli : Sprytne wróble, które ustawiały się w kolejce po pyszne bułeczki, zadziorne łyski , które przeganiały konkurencje i zgarniały całe porcje , niezdarne gołębie i kaczki , które były z całej gromady najgrzeczniejsze. Fotografowałam również kruki ale starałam się nie zapraszać ich do uczty bo wszystkich przeganiały a żaden ptak nie odważył się im zabrać bułki.






wyścig do kawałka bułki . ( wygrała kaczka :-) )















Nie mam pojęcia co to ale biegało bardo szybko i wszystko kradło














on umie pozować jak mało kto pozwolił zrobić sobie zdjęcie i w zamian dostał spory kawałek buły ;-)


sroka też nie chciała być gorsza





41 komentarzy:

  1. Przepiękne kadry ptaków. Śliczne fotki. Pokazuja nam ze piękna jest natura. Czekamy na wiecej. Pozdrawiam Cię Madziu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu te zdjęcia są przepiękne!Gdybym miała wybrać najładniejsze to nie potrafię bo wszystkie naprawdę są niesamowite!Masz talent kochana:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu Zabko jedna uroczysacie oswiadczam, ze lepszych zdjec dawno dawno nie widzialam. Cudownie uchwycilas ptaki i od razu widac, ze masz oko do fotografowania. A zdjecia uwielbiam robic i ja i juz ci zazdroszczeeeeeeeeee tego aparatu :-) Pamietasz mala jaszczureczke, ktora ci wyslalam ? Zrobiona komórkowym telefonem brrr ale tez maluszek pozowal ;-))) Sciskam cie mocno i czekam na kolejne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń

  4. Zdjęcia pięęęęęęęęęęęekne! Kruk z BUŁĄ robi wrażenie:) A jeśli już o nim mowa....

    Siedzi kruk na drzewie, patrzy a tu krowa wspina się na drzewo. Siada obok kruka, a ten zdziwiony pyta:
    - Ej, krowa po co wlazłaś na drzewo?
    Krowa:
    - A tak sobie przyszłam wisienek pojeść.
    Kruk na to:
    - Ale to jest brzoza tu nie ma wisienek!
    Na to krowa:
    - Nie szkodzi, mam w słoiczku.


    :P Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia Madziu ! Czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piekne zdjecia Madzia;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Oglądam i oglądam te piękne fotki. Z tak bliska jeszcze nie widziałem ptaków. Co za kolory, no i fotograf ma niezłe oko. Brawo Madziu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fotograf z Ciebie rośnie. Fotograf przyrody.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu masz po prostu talent musisz go wykorzystać dobrze 😊 a może teraz zdjęcia jakies przy zachodzie słońca 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu fantastyczne zdjęcia! Możliwości nowego aparatu to nie wszystko - głównie liczy się dobre oko i umiejętności fotografa :-) Zdjęcia piękne jak z atlasu zwierząt o ptakach. Jakieś wydawnictwo powinno nawiązać z Tobą kontakt i zlecać Ci wykonywanie fotografii zwierząt do książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia,ale to nie tylko zasługa aparatu. To także Twoja umiejętność robienia zdjęć . Żeby zdjęcia wyszły dobrze fotograf musi mieć dobre oko i jako do datek dobry aparat.
    Rób jak najwięcej bardzo różnorodnych, aby być coraz lepsza.😃💗
    Powodzenia w fotografowaniu 💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Madziulu 😊Twoje zdjecia wygladaja jak profesjonalne fotografie z atlasu ornitologicznego-swietne !!!
    A ten ptaszek,czarny z zielonymi lapkami co kradl wszystkim jedzenie 😁,to KOKOSZKA...zaintrygowalmnie i znalazlam na necie 😉Pozdrawiam Cie cieplutko i czekam na wiecej tak swietnych zdjec 😘Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Madzia - niesamowite zdjęcia! Ty nie tylko masz talent literacki, ale i fotograficzny. Już się teraz Fidelek nie wywinie, bo sprzęcior ma opcje "dzieci i zwierzęta"!

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziulka Muszę to napisać PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA ZROBIŁAŚ !!! też często fotografuje ptaszki(zwiierzątka ) ale Twoje są cudne :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu, zauważyłam że na jednym ze zdjęć gołąb ma zaobrączkowane nogi, wiesz może po co? Zaciekawiło mnie to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest z jakiejś hodowli . W ogóle się mnie nie bał i jadł z ręki :-)

      Usuń
  19. Madzia, ale cudne zdjęcia, a sposób na bułki wyśmienity =D

    OdpowiedzUsuń
  20. Madziu, naprawdę piękne zdjęcia :-) Ja to bym nawet nie wiedziała, że sroka to sroka... no, gołębia bym poznała ;-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne ujęcia,masz ogromny talent Madziu😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia. Serdeczne pozdrowienia i uściski dla AUTORKI zdjęć. Wracaj do zdrowia Skarbusieńku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super fotki Madziu! Całą rodzinką śledzimy Twojego bloga :-) Pozdrowienia od naszej piątki i pieska Daisy :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne zdjecia Madziu bedzie z ciebie fotograf

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie wiedziałam, że w parku można spotkać tyle ptaków. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Madziu kochana jestes cudownym forografem!!!! Masz w sobie magie bo czy ktos widzial zeby zwierzeta tak komus pieknie pozowaly, sluchaly, lgnely? Zwierzatka czuja ze jestes niezwykla dziewczynka I kochaja Cie to widac na wszystkuch tych czarodziejskch zdjeciach;) moje dzuewczynki Lily 4 latka I Emma 6.5 uwielbiaja Twoj blog;) tez bardzo lubie zwierzeta;) narazie many afrykanskiego slimaka olbrzymiego Rainbow;) Emma uwuelbia robaczki slimaki, insekty;) nieeaZ przynosi mi do domu pajaki;)) a ja ze strachu uciekam;) hyhy;) wkrirce napiszemy do Cuebie list I wyslemy zdjecia z farmy z Angli bo Tutaj mieszkamy;) bardzo Cie lubimy kochanie I zyczymy codziennie wsztstkiego co najlepsze;) buziaczki;***

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Madziulka 😊
    Musze Ci powiedzieć,że Twoje zdjęcia wyglądają jak profesjonalne fotografie z atlasu ornitologicznego 😉
    Ten ptak co biegał,wykradał bułki pozostałym,pozował i ma zielone nóżki to KOKOSZKA 😊....Sprawdziłam w necie bo zaintrygował mnie 😊Pozdrawiam Cie cieplutko,całuję i czekam na równie śliczne fotki 😘
    Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Upsssss,chyba dwa razy napisałam takie same komentarze 😁

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia robisz Madziu. Mam dużo , dużo więcej lat od Ciebie , bardzo lubię przyrodę, mam całkiem niezły aparat, uwielbiam fotografować a z zawstydzeniem stwierdzam ,że moje zdjęcia nie są nawet w połowie tak dobre jak Twoje. I Twoje niecodzienne hobby! Podziwiam Twoją odwagę i znajomość świata gadów. Mam córcię młodsza od Ciebie ona nawet na widok owada piszczy... Jesteś nie tylko odważna ale i mądra. Ni i oczywiście piękna. I piękną masz duszę. Trzymaj się Dzielna Dziewczynko. Wierzę ,że wyzdrowiejesz i będziemy latami czytać Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  30. Madziu prześliczne zdjęcia, mi najbardziej się podoba to z mewą nr 8.

    OdpowiedzUsuń
  31. Madziulka! Piękne zdjęcia! Masz prawdziwy talent! Pozdrawiam serdecznie - Kinia

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo , Bardzo dziękuję !!! Wszystkie komentarze niesamowicie poprawiły mi humor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Madziu Kochana te zdjęcia są rewelacyjne, po prostu przepiękne. Gratuluję tak fachowego podejścia. Nigdy nie zaprzestawaj w tym co robisz bo uważam, że masz wielki talent. Pozdrawiam Madziulko Cię bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Madziu, prześliczne zdjęcia.
    Grzesiu (lat 4) pyta dlaczego ptaszki nie uciekały?
    Nie rozumie, bo jak on chciał podejść bliżej to odfruwały, a na Twoich zdjęciach są tak bliziutko, jakby można wyciągnąć rękę i pogłaskać:)))
    Zdrowia Skarbie!

    Mama Grzesia

    OdpowiedzUsuń
  35. Madzia to prawdziwy artysta - fotograf!

    OdpowiedzUsuń
  36. Madziu kochasz zwierzęta i tę miłość do natury widać na zdjęciach. Nie znam nikogo kto robiłby tak pięknie zdjęcia przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak bym oglądała National Geographic ;))))

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)