środa, 21 grudnia 2016

Kolejni piękni lokatorzy

Hej !
Witajcie moi kochani !
Ostatnio staram się nadrabiać przerwę w pisaniu :) No bo w końcu blog nie ma przerwy świątecznej ;) Ja bym nawet takiej przerwy w pisaniu nie chciała ! 💗

Więc tak, dzisiaj poszłam z mamą do sklepu zoologicznego żeby jak co kilka tygodni zamówić ochotki i wazonkowce dla Stefci , Stefana , i Sushi (wazonkowce to takie cienkie malutkie glizdki koloru białego a ochotki są identyczne tylko ,że czerwone).
Jak mama kupuje to ja zawszę patrzę na zwierzaki, futerkowych nie ma za dużo, jeden królik, trzy chomiki i kilka myszek jest dużo ptaszków i papug ale najwięcej jest jednak rybek bardzo kolorowych i fajnych. Jest ich spory wybór ale mój wzrok zawsze przyciągają gupiki. No i tym razem zaglądnęłam do jednego z akwariów w którym kilka tygodni temu piękne nowe rybki miały kwarantanne ,żeby przyzwyczaiły się do nowego domu. Okazało się ,że z tych rybek co były zostały tylko trzy ! Widocznie były tak piękne ,że rozeszły się jak świeże bułeczki 😄 Bardzo mi się spodobały no i jak to ja nie mogłam odejść od ich akwarium , wpatrywałam się i wpatrywałam no i w końcu wyprosiłam jednego żółto plamkowego albinosa imieniem Cytrynek :)  Kręcąc się i kręcąc po sklepie natrafiłam na drugie akwarium i aż mnie zatkało ;) Byłą w nim najpiękniejsza ryba słodkowodna jaką widziałam też piękny samczyk ognisto czerwono lamparci :) Wyglądał jak by jego ogon płoną prawdziwym ogniem i nie gasił się pod wodą ! Jak nim wachlował wyglądało to tak niezwykle i pięknie że jak i z Cytrynkiem nie mogłam odpuścić ;) Rybki wyglądały jak bracia jak by były odbite na kserokopiarce tylko ,że Cytrynek był żółtą kopią swojego czerwonego brata ;) Oba miały plamki , piękny ogon , podobny charakter  , podobne oczy tylko różniły się wielkościom i ubarwieniem. Płonący samczyk nie ma na razie imienia ale zastanawiam się nad Płomykiem.
Trochę to śmiesznie wyszło bo mam dwie samice i pięć samców ale co tam ;) Kiedyś miałam jedną samice i tyle samców i nie było kłótni. Dobrze przejdę już do zdjęć bo za dużo się rozpisałam ;)

Nie mogę się napatrzeć na te cuda ! Jak mogą istnieć takie piękne ryby ? :D Gupiki to chyba najpiękniejsze ryby akwariowe ! 🐟🐡🐋🐬
Chciała bym żeby jak najwięcej maluszków w mojej hodowli miało potem taki kolor :)
I jeszcze świąteczne życzenia od Dymka :)
Pięknych , miłych , radosnych , i spokojnych (tak jak dymek ;) Świąt !


5 komentarzy:

  1. Oh jakie piękne rybunie! A Dymek już jaki dostojny :3 Idealny kandydat na męża Trixi :3 Hi hi! Pozdrowionka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacne Ryby. Zacny Dymek... heh :P :) Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podobaja te z kolorowymi ogonkami :)
    No i bardzo piekne sa ryby slonowodne; moze mama sie kiedys zgodzi :)))) (drogie w utrzymaniu!)
    teksanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ;) Morskie akwarium to za dużo roboty :) Widziałam w sklepie, ceny ryb z kosmosu ;) no i są bardzo delikatne takie rybki muszą mieć wszystkie parametry wody w normie. Ze słodkowodnymi jest o wiele łatwiej i niektóre są nawet piękniejsze niż słonowodne według mnie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wcale Ci się nie dziwię, ze nie mogłaś się oprzeć! Sa cudne!!

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)