niedziela, 30 sierpnia 2015

Maluchy mają już 3 tygodnie !

Cześć ! maluszki bardzo urosły największe z nich mają więcej niż siedem cm. a najmniejsze pięć a ich brzuszki to prawdziwe worki bez dna ! przez taki apetyt zjadają dwadzieścia mączniaków dziennie ! mała Pusia jest ze wszystkich największa i najgrubsza potrafi zjeść jednego mącznika na raz ! zaraz potem jest Dojo też z niego niezły obżartuch najmniejsza jest natomiast Kurkumka ale nie przejmuje się tym wcale a swoją wielkość nadrabia i kolorem i charakterem jest odważna ,pewna siebie i ciekawska bardzo się lubimy i jest dla mnie jak koleżanka uwielbia wchodzić i przesiadywać mi na rękach zresztą sami zobaczcie ;-)
To właśnie jest mała Pusia uwielbia pozować :-)


Jaszczurki uwielbiają robić sobie zdjęcia


A niektóre nawet za bardzo interesują się aparatem







Maluchy często zasypiają na rękach i w ogóle nie boją się ludzi
LINKI DO FILMIKÓW :
Spacer Oziego
Spacer Kurkumy

Maluszki sprawiaja mi wiele radości. Naprawdę wspaniale jest siedzieć z nimi na dworze choć wiele ludzi nie ma nawet o tym pojęcia bo nigdy nie miało jaszczurki na rękach . Moje maluszki nie boją się ludzi bo tak naprawdę były z nimi już od pierwszych chwil życia i dosłownie pchają się na ręce a aparat to dla nich skrzynka-niespodzianka i gdy wkładam go do terrarium by zrobić fotkę to zaraz wszystkie się do niego zlatują i przyglądają się mu oraz na niego wchodzą :-) to dopiero ciekawskie słodziaki !!!
                                                       Maluszki i ja zapraszają do oglądania filmików i czytania następnego posta a w nim dowiecie się więcej o moich jaszczurkach bo trochę o nich poopowiadam :-)

1 komentarz:

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)