sobota, 4 lipca 2015

Kkolejne udane łowy

Witam ! dzisiaj również polowałam na króla okoni i się udało !!! dzisiejszy bilans łowów to 3 okonie w tym jeden rekordowy 25 cm ! i 2 płotki około 20 - 23 cm ! i trzeba przyznać że z płotek i okonia była by świetna i duża kolacja ;-) ale ja oczywiście wszystkie rybki wypuściłam dzisiaj łowiłam na centymetrowego błyska w czerwone kropki (złapały się na niego dwa okonie jeden 10 - 12 cm. a drugi 25 cm.) a na robaki złapały się dwie gigantyczne płotki i jeden okoń wielkości 15 cm .
łowy były udane pobiłam mój nowy rekord i okonia i płotki :-D leszcze jak zwykle nie uchwytne z dziesięć 30 - 40 centymetrowych sztuk wciąż kręci się pod wierzbami i szerokim łukiem omija haczyki dziadek próbował nawet złowić je na frytki :-) ale nic z tego frytka zdjęta z haczyka i pewnie smacznie zjedzona a żarłoka na haku nie ma ;-) cztery brania i cztery frytki zmarnowane a leszcze tylko się śmieją i wykładają się po jedzeniu ;-) na szczęście okonie i płotki wciąż są głodne
mam dla Was też dwa filmiki
Dzisiaj było tak gorąco że nawet gołębie chłodziły się w cieniu 

A to już mój pierwszy okoń w dzisiejszym dniu złapany na białego robaka



A to już moja pierwsza gigantyczna płotka

A to druga większa


I drugi okoń gigantyczny !

A to trzeci malutki


Gdy zrobiło się chłodniej przyszedł czas na kolacje gołębi zajadały się suchymi bułkami


linki do filmików :
okoń 1
okoń 2

Dzisiejsze łowy były na prawdę udane a rybą nie przeszkadzało ponad trzydzieści stopni :-) widocznie król okoni nie obraził się na mnie i jeszcze raz dał się złapać :-D



1 komentarz:

  1. Madzia! WOW! Pobiłaś Marka :) Dwa dni na jeziorze i nic :) Powiem mu o Twoich sukcesach - skręci go z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)