piątek, 3 lipca 2015

Dzisiaj króla okoni zawiódł instynkt :-D

Witam ! pewnie jesteście ciekawi co słychać u króla okoni ? Dzisiaj naszego cwaniaczka i całą jego bandę zawiódł instynkt i zapomniał że ma omijać haczyki jeden członek jego bandy połakomił się na centymetrowy błysk w niebieskie kropki i ... bum !!! wylądował na haczyku dyndając złowieszczo ogonem cóż on nie ucieszył się z tego powodu ale ja bardzo chociaż był mały ;-) w końcu to pierwszy okoń w moim życiu ;-) garbusek został wypuszczony po pamiątkowym zdjęciu miał około 10 -12 cm. Nie minęło dziesięć minut a na haczyku zobaczyłam kolejnego członka bandy widać mój błysk w niebieskie kropeczki wygląda smakowicie okonik został wypuszczony z powrotem do wody miał około 15 cm.  A nie długo potem  na haczyku zawisł sam król okoni miał około 20 cm. pięęęęęęęęęękna rybka niestety filmiku nie ma ale są zdjęcia ;-) król okoni został wypuszczony ;-) i przyprowadził tym razem na wędkę dziadka swojego mniejszego kolegę dziwne prawda ? król przyprowadza na hak członka swojej grupy :-) tym razem filmik został nagrany tylko że trochę trudno było okonikowi wyjąć haczyk z pyska . A na sam koniec nie chcący zaczepiłam jakiemuś okoniowi hak w brodzie ;-) i wyholowałam na brzeg po zdjęciu został wypuszczony ;-)
Dziadek złapał jeszcze dwie płotki ;-)
To jest mój pierwszy okoń ;-D





To jest król okoni czyli mój trzeci okoń największy

to małe rybki

A to drugi okoń


To czwarty okoń

A to piąty którego nie chcący złapałam

A to już płotka dziadka

na jeziorku pływało dużo łysek :-D  


LINK DO FILMIKU :
mój pierwszy okoń

Dzisiejsze łowy były na prawdę udane a juro wybieramy się znowu ;-) ciekawe czy król okoń też da się złapać :-D A pod drzewem w wodzie widziałam nawet wielkie leszcze które miały około 30-40 cm ! może jutro je złapiemy ?

1 komentarz:

  1. Madziu z takim szczęściem to na zawody wędkarzy . Bardzo udany połów . Gratulacje .

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)