piątek, 30 stycznia 2015

Afrykarium

Przepraszam Was bardzo, że tak długo nie pisałam ale zepsuł mi się laptop :( w Afrykarium było super naprawdę polecam ! Najbardziej podobały mi się żółwie morskie(karetta i zielony)oraz zbiorniki do których można wkładać ręce i dotykać krewetki i sumiki (przyjemnie łaskoczą) zamieszczam zdjęcia
oto jeden z mieszkańców morza czerwonego 


            
To jest kolejny mieszkaniec tego morza ciekawska , milutka i przyjacielska płaszczka
                    
            

oto morze czerwone





ryba rozdymka












to jest golec



to jest mała antylopa dik dik

hipcie


rekin


to jest wielki napoleon jest większy od rekina!!!





tunel










żółw








manat

manat w towarzystwie kaczuszek

sumiki

krewetki



 Dziękuje bardzo za obejrzenie zdjęć w następnym poście zamieszczę filmiki czekam na komentarze !!!!!!!!!!!!!!

14 komentarzy:

  1. To Afrykarium, to prawdziwy raj dla takiego zoologa jak Ty Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Też bym chciał zobaczyć Afrykarium!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zapiera dech w piersi.
    Również bardzo chciałabym tam pojechać, szczególnie zafascynował mnie tunel.
    U nas w Gdyni jest Muzeum Oceanograficzne, okazy także robią wrażenie, ale przy Afrykarium mogą się ,,schować"

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być naprawdę ciekawie. Sądząc po zdjęciach wypatrzyłaś wiele ciekawych okazów. Ile czasu trwało zwiedzanie?
    Szkoda, ze mieszkam tak daleko, bo po Twoim wpisie nabrałam ochoty by też tam pojechać.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o manatach i w końcu na twoim blogu go zobaczyłam, dzięki. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka. Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mała Walentynka dla Ciebie Madziu <3<3<3 . Zdrówka .

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu już nie mogę się doczekać Twoich kolejnych postów! :) dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia . Zachęciłaś mnie tymi zdjęciami do odwiedzenia afrykarium jak najszybciej :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madzia super zdjęcia :)) Miło się czyta , musze sama się wybrać z dziećmi do afrykanarium . Ja zwiedziłam podobne w Konstanz w Niemczech.Tam bardzo mi przypadła do gustu pirania i płaszczka i tak jak Ty pisałaś ,że mogłaś podotykać krewetki i sumiki tam były takie otwarte akwaria ,że można było podotykać rafę koralową :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Madziu. Piekne zdjecia. Gratuluje ci pasji. Pisz wiecej o swoich ulubionych zwierzatkach. Czekamy na nastepne wpisy. Moc pozdrowien :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha, zatem koniecznie muszę się wybrać do afrykanarium! Piekne fotki ptaków! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękna przygoda :)
    w Holandii mamy delifinarium i z przyjemnością ugościmy Cię tam Madziula :)
    Ściski Kochanie. Zuch a nie dziewczyna z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)