czwartek, 11 grudnia 2014

Tupa top model

TUPA MALUJE
Zrobiłam Tuptuśowi  sesje zdjęciową oceńcie zdjęcia i napiszcie co spodobało się wam najbardziej zrobimy wielki konkurs które zdjęcie wygra?

                                                                 TUPTUŚ Z KOKARDĄ
TUPTUŚ W SWOIM ZAMCZYSKU
                    
TUPTUŚ Z PUCHATYM PIESKIEM
      
                       
TUPTUŚ OGLĄDA TELEWIZJĘ
TUPA Z KACZKĄ
                    
            
TUPTA CZYTA  KSIĄŻKĘ O ŻABACH KTÓRĄ SAMA NAPISAŁAM
                   
SYLWESTROWY TUPA
               
ŻYCZYMY WSZYSTKIM :
                            
TUPTUŚ JUŻ PRZYGOTOWAŁ SIĘ NA ZIMĘ
                             
TUPTUŚ GRA NA MOIM TELEFONIE

TUPA W KAPELUSZU
                           
TUPTA SIORPIE KAWĘ

3 komentarze:

  1. Wszystkie fajne . On jest słodki . A czytających "magister" super . dla Ciebie Madziu buziaczki i zdrowiej szybciutko .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cierpliwy ten tuptuś :-) Naprawdę Cię lubi skoro tak ładnie Ci pozuje. Ciężko jest wybrać jedno zdjęcie bo na wszystkich wygląda jak prawdziwy model. Ale chyba najbardziej podoba mi się zdjęcie jak Tupta czyta Twoją książkę. "Do twarzy" mu w okularach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo ja wiem...Wszystkie dobre!:) Ale może najbardziej szalona odsłona Tupy? Ta z kaczką? :) Fotograf miał niezłą wizję;) Przepowiadam mu wielką karierę:)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)